Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar
zoeken in:
0
geplaatst: 9 juli 2015, 09:45 uur
GrafGantz zaaf sheep67 Teunnise.a.
Omdat wij als regel hanteren eerst MuMe , voor singles RYM etc en omdat het de laatste dag is:
Dubnobasswithmyheadman inclusief ALLE albumtracks (muv Mmm…Skyscraper I Love You die staat op RYM als 1993 (ook wiki)) doet mee voor 1994.
Uiteraard kunnen er nog vervangers worden ingediend.
Dit is hoop ik een eerlijke mix tussen histories juist en compensatie voor de internet verwarring.
Omdat wij als regel hanteren eerst MuMe , voor singles RYM etc en omdat het de laatste dag is:
Dubnobasswithmyheadman inclusief ALLE albumtracks (muv Mmm…Skyscraper I Love You die staat op RYM als 1993 (ook wiki)) doet mee voor 1994.
Dit is hoop ik een eerlijke mix tussen histories juist en compensatie voor de internet verwarring.
0
geplaatst: 9 juli 2015, 09:52 uur
Wellicht een optie om alle Underworld nummers op 1992 te zetten, dan kunnen we gelijk met deze discussie stoppen 

0
geplaatst: 9 juli 2015, 10:10 uur
Eigenlijk is 1993 niet het jaar van electronica, rock- of popmuziek, maar van de hiphop. Echt een stapel geweldige platen uit die hoek. Toch heb ik ook 'maar' 2 songs uit die hoek in mijn top 10, maar nog eens 6 van 20-10. Ook heerlijke jazzy hiphop.

0
geplaatst: 9 juli 2015, 10:19 uur
west schreef:
Eigenlijk is 1993 niet het jaar van electronica, rock- of popmuziek, maar van de hiphop. Echt een stapel geweldige platen uit die hoek.
Eigenlijk is 1993 niet het jaar van electronica, rock- of popmuziek, maar van de hiphop. Echt een stapel geweldige platen uit die hoek.
Nou, als dat jouw (hip)hoop is zou ik komend weekend maar weer eens een paar dagen Veltinsarena plannen

0
geplaatst: 9 juli 2015, 10:20 uur
Nee die Sucka Nigga's hier, weten niet eens wat hiphop is.... 
(ik luister net naar dat nummer, van het fantastische album Midnight Marauders van ATCQ)

(ik luister net naar dat nummer, van het fantastische album Midnight Marauders van ATCQ)
0
zaaf
geplaatst: 9 juli 2015, 10:34 uur
Rudi S schreef:
Mannen! Rudi stelt muv Mmmm...Skyscraper. En muv betekent Met Uitzondering Van.GrafGantz zaaf sheep67 Teunnise.a.
Mmmm kan in 93. Moet in 93.

PS west, mijn nr 1 is je reinste hiphop!
0
geplaatst: 9 juli 2015, 10:35 uur
Ja, ik kan lezen hoor
.
Die had ik er sowieso al in voor deze hele discussie aangezien de singles op RYM leidend zijn.
.Die had ik er sowieso al in voor deze hele discussie aangezien de singles op RYM leidend zijn.
0
zaaf
geplaatst: 9 juli 2015, 10:36 uur
Nee Tito is leidend. En daarna RYM. Mijn wijziging was niet nodig, had dus niet zo goed gelezen als jij 

0
geplaatst: 9 juli 2015, 10:37 uur
Ik wilde jou net reply'en of jij geen romige hiphop in jouw top 10 had. Of ben je eerder aan het relaxen (onder je electrische deken)?
0
geplaatst: 9 juli 2015, 10:38 uur
Ik heb 4 keer een dame als lead vocalist (en dan heb ik die Ijslandse niet eens) ook nog een oude punkrocker en een invalide, goed jaartje zou ik zeggen 

0
zaaf
geplaatst: 9 juli 2015, 10:38 uur
Ik heb het hondensnoepje en het uitschot. En een van die twee op 1 dus.
0
geplaatst: 9 juli 2015, 10:41 uur
zaaf schreef:
Ik heb het hondensnoepje en het uitschot.
Ik heb het hondensnoepje en het uitschot.
Uitschot? Riff-Raff is van AC/DC!

Of bedoel je T(h)rash: dat is Metallica!

Het hondensnoepje staat in mijn top 20.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 9 juli 2015, 10:44 uur
Rudi S schreef:
Ik heb 4 keer een dame als lead vocalist (en dan heb ik die Ijslandse niet eens) ook nog een oude punkrocker en een invalide, goed jaartje zou ik zeggen
Die dame die ons hoop geeft hebben we nu samen.
0
geplaatst: 9 juli 2015, 10:45 uur
Gimme hope Joanna? Wordt toch echt gezongen door een man:
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/2/2e/Gimme_hope_Jo%27anna.jpg/220px-Gimme_hope_Jo%27anna.jpg
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/2/2e/Gimme_hope_Jo%27anna.jpg/220px-Gimme_hope_Jo%27anna.jpg
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 9 juli 2015, 10:47 uur
Die is eerder West. Ben ook benieuwd hoeveel mensen het sobere gereedschap hebben gekozen en soms is negatief een katholieke dame.
0
geplaatst: 9 juli 2015, 10:53 uur
Die sandaal haalt bij mij niet de top 10, maar staat wel in de top 20.
0
geplaatst: 9 juli 2015, 11:11 uur
Rudi S schreef:
Goed opgelost.

0
geplaatst: 9 juli 2015, 11:17 uur
Na de verwerking van de lijstjes van deric raven Johnny Marr sheep67 thelion ArthurDZ zaaf Arno nelis DjFrankie bikkel2 vigil Telamon GrafGantz Teunnis Film Pegasus yeahyeahyeah johan de witt west HugovdBos Rudi S hebben wij een koploper met maar een puntentotaal van 38, de nummer 2 heeft er 36.
Alles is nog mogelijk, de nummers 8 t/m 12 staan gelijk.
Een groet van Uw tevreden verslaggever
Alles is nog mogelijk, de nummers 8 t/m 12 staan gelijk.
Een groet van Uw tevreden verslaggever

0
geplaatst: 9 juli 2015, 11:19 uur
Nou dan gaat het lijstje van luigifort het verschil maken, succes zou ik zeggen 

0
geplaatst: 9 juli 2015, 11:27 uur
ArthurDZ schreef:
Mijn lijstje ook al verwerkt, Rudi?
Mijn lijstje ook al verwerkt, Rudi?
Thanks, ik zie dat ik de eerst binnengekomen 8 lijsten niet heb getagged.

20 lijstjes verwerkt.
0
geplaatst: 9 juli 2015, 11:32 uur
En correctie geaccepteerd Underworld - Dubnobasswithmyheadman (1994)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.