Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar
zoeken in:
0
geplaatst: 11 juli 2015, 14:08 uur
0
zaaf
geplaatst: 11 juli 2015, 14:59 uur
hahaha, ik kijk even de top 40 lijstjes in en het begint flink te jeuken....
0
geplaatst: 11 juli 2015, 16:51 uur
Gelukkig ook heel toffe muziek deric.

Maar ben benieuwd naar je flop top 10 !
0
geplaatst: 11 juli 2015, 17:18 uur
Kun je wel zeggen bikkel2.tis nog n stuk erger dan 93. Keb mijn longlist inmiddels klaar..die is zo lang als de chinese muur

0
geplaatst: 11 juli 2015, 17:25 uur
0
geplaatst: 11 juli 2015, 17:27 uur

wel een beetje een goedkoop rondje... Corona's of zo met dit weer?
http://img2.wikia.nocookie.net/__cb20130322234121/beer/images/6/6b/Corona.jpg
0
geplaatst: 11 juli 2015, 20:27 uur
2. The Smashing Pumpkins – Disarm
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/d/dd/SmashingPumpkins-DisarmHeart.jpg/220px-SmashingPumpkins-DisarmHeart.jpg
Punten : 51
Nom : 8
Nr. 1 van : niemand
De nummer 1 van niemand
, wen er maar aan, deze top 10 kent zeer weinig nummers 1.
Wel scoorde dit lied 2 keer een 2e plaats en 2 keer een 3e plaats
8 liedjes van Pumpkins haalde een top 10 van bij onze deelnemers.
Disarm is een zwaar symfonisch ingekleurde ballad, Billy Corgan laat er al zijn emoties op los.
Er was hier in de topic wat opmerkingen over de zangkwaliteiten van Corgan, maar ik vind dit geweldig gezongen.
Disarm kon bij het verschijnen op nog al wat kritiek en zelfs radiobans rekenen, het ging daar natuurlijk om de teksten.
Vaak werd er verwezen naar abortus, Billy zelf zag het “soms” anders: he song's author and lead singer Billy Corgan was quoted in an interview about "Disarm" as saying, "I never really had the guts to kill my parents, so I wrote a song about it instead." When he wrote this song, he was at a point where he was really angry at his parents for always making him feel lower than he really was.
Disarm you with a smile
And cut you like you want me to
Cut that little child
Inside of me and such a part of you
Ooh, the years burn
Ooh, the years burn
The killer in me is the killer in you
Send this smile over to you
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/d/dd/SmashingPumpkins-DisarmHeart.jpg/220px-SmashingPumpkins-DisarmHeart.jpg
Punten : 51
Nom : 8
Nr. 1 van : niemand
De nummer 1 van niemand
, wen er maar aan, deze top 10 kent zeer weinig nummers 1.Wel scoorde dit lied 2 keer een 2e plaats en 2 keer een 3e plaats
8 liedjes van Pumpkins haalde een top 10 van bij onze deelnemers.
Disarm is een zwaar symfonisch ingekleurde ballad, Billy Corgan laat er al zijn emoties op los.
Er was hier in de topic wat opmerkingen over de zangkwaliteiten van Corgan, maar ik vind dit geweldig gezongen.
Disarm kon bij het verschijnen op nog al wat kritiek en zelfs radiobans rekenen, het ging daar natuurlijk om de teksten.
Vaak werd er verwezen naar abortus, Billy zelf zag het “soms” anders: he song's author and lead singer Billy Corgan was quoted in an interview about "Disarm" as saying, "I never really had the guts to kill my parents, so I wrote a song about it instead." When he wrote this song, he was at a point where he was really angry at his parents for always making him feel lower than he really was.
Disarm you with a smile
And cut you like you want me to
Cut that little child
Inside of me and such a part of you
Ooh, the years burn
Ooh, the years burn
0
zaaf
geplaatst: 11 juli 2015, 20:36 uur
Prachtig hoor. Nou nog een hiphoppertje op 1 en hij is af!
0
geplaatst: 11 juli 2015, 20:48 uur
Was al bang dat Leila K nipt op de 2e plek zou stranden; leuke verrassing!
0
zaaf
geplaatst: 11 juli 2015, 20:49 uur
Ik had Robin S erin willen zetten - zag dat de remix uit 93 stamt, maar de eerste versie uit 90.
dat is m dus niet
dat is m dus niet

0
geplaatst: 11 juli 2015, 20:51 uur
zaaf schreef:
Ik had Robin S erin willen zetten - zag dat de remix uit 93 stamt, maar de eerste versie uit 90.
dat is m dus niet
dat is m dus niet
Die originele versie van Show Me Love is wel heel onbekend en zeker niet zo goed, ken die zelf ook pas een paar jaar.
0
geplaatst: 11 juli 2015, 20:59 uur
Iets te veel zijige liedjes in de top 10 weinig pit op Breeders na dan...
Maarja als bijna enige eenling met goeie smaak hier kan ik natuurlijk niet op tegen een Pumpkinscollectief bv
Maar reuzeblij dat ie niet op 1 staat
. Ms kan de nr 1 nog alles goed maken 
Maarja als bijna enige eenling met goeie smaak hier kan ik natuurlijk niet op tegen een Pumpkinscollectief bv

Maar reuzeblij dat ie niet op 1 staat
. Ms kan de nr 1 nog alles goed maken 
0
geplaatst: 11 juli 2015, 21:04 uur
Tot nu toe alleen maar gitaarbands, dus de variatie is ver te zoeken. Maar toch wel een fijne top 10 zelfs al had ik alleen James ook in mijn eigen top 10, en Slowdive met een ander nummer.
0
geplaatst: 11 juli 2015, 21:05 uur
Ja dat zou een fantastische #1 zijn. Ik heb iig mijn punten bijgedragen.
0
zaaf
geplaatst: 11 juli 2015, 21:06 uur
Je hebt m toch niet op 1 gezet he? Dat schijnt dodelijk te zijn,.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.