MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar

zoeken in:
Jup dat is m..dat ga je prachtig vinden..

Dank voor de tip. Interressante combi. Ga ik beluisteren. Thanx.

Mooiste nummer van Counting Crows, kwam hier net te kort voor de top 10 helaas.

Leuke afwisselende lijst..gelukkig geen vage electronica of hiphopshit...

luigifort schreef:
gelukkig geen vage electronica of hiphopshit...

Jij wordt nog weleens de Varoufakis van dit topic

Wow James!! Wat goed zeg!

Uiteraard ook in mijn Top 10

Counting Crows vind ik over het algemeen een beetje regen in de drup muziek maar heel slecht is het natuurlijk niet. IK vind het een erg leuke Top 10 tot nu toe, van alles wat. Eens kijken wat er verder nog gaat komen. Depeche Mode, Suede of Pearl Jam? Wie weet, de eerste plaats lijkt mij wel Zeker dat zal Disarm zijn verwacht ik.

Ik hoop t niet dat Disarm..kende t niet goed..gister geluisterd..mij n beetje te week en zeiknummer..effectbejag..iets teveel Snow Patrol gehalte..jek .maar dat is mijn smaak. Ik eis DD..DM en Pulp!!!!

DjFrankie (moderator)
Ik verwacht zeer zeker nog Slowdive!

Yup, ik ook. De vraag is wel welk nummer, volgens mij is de spreiding aanzienlijk.

luigifort schreef:
Leuke afwisselende lijst..gelukkig geen vage electronica of hiphopshit...

Volgens mij ben jij niet van 1978 maar ben je 78

DjFrankie (moderator)
GrafGantz schreef:
Yup, ik ook. De vraag is wel welk nummer, volgens mij is de spreiding aanzienlijk.
Als je naar het weer van vandaag kijkt is dat duidelijk.

GrafGantz schreef:
(quote)

Volgens mij ben jij niet van 1978 maar ben je 78

Hou niet van 10 min lange nummers met eentonig electronisch gemurmel..is saai..en die yo yo hiphop vind ik helemaal niks..totaal geen gevoel bij..

Nu een hiphop classic zou de lijst nog fijner maken. C.R.E.A.M. of Gin and Juice zouden niet misstaan in deze top 10.

3. Slowdive - When The Sun Hits

http://factmag-images.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2015/02/slowdive-140714-635x365.jpg

Punten : 46
Nom. : 7
Nr. 1 van : Edgar18 Gretz

2 keer een10punter en daar komt echt niemand uit de top 10 bij in de buurt.
Slowdive had behoorlijke concurrentie van de andere liedjes van Souvlaki (totaal 5 nominaties), maar deze was toch favoriet.
Slowdive leek met mooie dromerige shoegaze een succesnummer te gaan worden, maar toen was daar opeens een Britpop golf waarin zij volledig verzopen.

Halstead en Goswell waren ten tijde van het Souvlaki album net uit elkaar, wat nog voor een speciale spanning zorgde.
Na een dromerig (duh) intro komt zacht de stem van Neil Halstead binnen kort daarop gevolgd door de traditionele feedback gitaren in de verte zijn daar altijd weer die fraaie vocalen van Rachel Goswell.
Dit is typisch zo’n lief rustig liedje dat je keihard moet afspelen.

En nu nog 2
Ik had van Slowdive dat schietding.

Ha, mijn nummer één! Dat is natuurlijk nooit verkeerd .

Nu nog Disarm en .....

Edgar18 schreef:
Nu een hiphop classic zou de lijst nog fijner maken. C.R.E.A.M. of Gin and Juice zouden niet misstaan in deze top 10.

C.R.E.A.M. is natuurlijk een moetje voor 1993. Ik vrees alleen dat met deze deelnemers de Wu-Tang Clan het niet halen, niet waar Varoufakis luigifort? Geen hiphopshit....

Id Tsipras West

luigifort schreef:
Id Tsipras West

Goede keuze. Nu kan ik je ontslaan!

..te laat hiphop is al bankroet

Met James eindelijk iets uit mijn top 10.

Counting Crows vind ik niet veel aan.

Slowdive wel, maar ik had twee andere.

Hier ook twee keer Slowdive. Deze op plek 7, die andere nog wat hoger maar die verwacht ik niet meer.

Ken Slowdive niet goed genoeg..gaan we maar ns verandering in brengen..

'Erger dan Hitler' destijds, aldus de winnaars van de vorige editie

Maar ik ben het in de loop der jaren meer gaan waarderen.
Ik had Alison, maar niet in de top-10.

Slowdive . Ik ben uitermate content met deze onverwachte podiumplek. Over precies 1 week zie ik ze weer live.

zaaf
Suede en CC hoeven van mij niet zo. Maar de rest is prima, al met al moet er heel wat gebeuren om deze top nog te verzieken

Hier geen Slowdive, geen slechte muziek maar zou mijn top 10 of zelfs 20 nooit halen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:56 uur

geplaatst: vandaag om 05:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.