Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar
zoeken in:
0
zaaf
geplaatst: 16 juli 2015, 09:51 uur
oja, die Nas-disser.
die zat nog niet in mijn oude lijstjes systeem.
jammer van Tony, die kan je er goed bijhebben
die zat nog niet in mijn oude lijstjes systeem. jammer van Tony, die kan je er goed bijhebben

0
geplaatst: 16 juli 2015, 10:35 uur
Hm, er is een act met 7 verschillende nominaties die elkaar pijn doen. 

0
geplaatst: 16 juli 2015, 10:42 uur
Telamon schreef:
Ik vind het een slechte/onterechte nummer 1.
Ik vind het een slechte/onterechte nummer 1.
Ik ging er helemaal vanuit dat top zanger Scatman John de nummer 1 positie voor zich op zou eisen

0
geplaatst: 16 juli 2015, 10:45 uur
luigifort schreef:
Er worden gewoon bondjes gevormd hier om hiphop op 1 te krijgen
Er worden gewoon bondjes gevormd hier om hiphop op 1 te krijgen
Er komt ook 1 hiphopnummer in mijn lijstke, niet van Nas maar van die gast met een zeer korte achternaam ft. de broer van Snoop en dat fluitje in het liedje.
0
geplaatst: 16 juli 2015, 10:52 uur
vigil schreef:
Er komt ook 1 hiphopnummer in mijn lijstke, niet van Nas maar van die gast met een zeer korte achternaam ft. de broer van Snoop en dat fluitje in het liedje.
(quote)
Regel het maar, want die vind ik wel leuk.
0
geplaatst: 16 juli 2015, 10:56 uur
Verder hoor ik weinig (of ik heb wat gemist) over die kale kleine vegetarische dancemuziek makende man die zich zo echt voelt.
0
geplaatst: 16 juli 2015, 11:09 uur
Film Pegasus klopt, maar ik heb enkel de verwerkte lijstjes getagged.
0
geplaatst: 16 juli 2015, 11:23 uur
3 en die zijn over 1,5 uur gedaan.
Daarna ben ik 4 uur niet beschikbaar
, dus dat wordt vanavond nog even werken, want ik verwacht nog wel een lijstje of 8.
Ik zie dat er nu al 2 acts met 7 verschillende nominaties zijn en die helpen niet voor de eeuwige roem.
Daarna ben ik 4 uur niet beschikbaar
, dus dat wordt vanavond nog even werken, want ik verwacht nog wel een lijstje of 8.Ik zie dat er nu al 2 acts met 7 verschillende nominaties zijn en die helpen niet voor de eeuwige roem.
0
geplaatst: 16 juli 2015, 11:27 uur
Mijn lijstje komt zeker nog vandaag, maar er zijn nog flinke dilemma's die opgelost moeten worden. En nee, daar zit geen muzikale hint in verstopt. 

0
geplaatst: 16 juli 2015, 11:32 uur
De mijne is al binnen!
Het is mooi weer dus ik ga nu even genieten van het leven in t park met al die mensen zo veel mensen en die lopen allemaal hand in hand
Het is mooi weer dus ik ga nu even genieten van het leven in t park met al die mensen zo veel mensen en die lopen allemaal hand in hand

0
geplaatst: 16 juli 2015, 11:36 uur
0
geplaatst: 16 juli 2015, 11:38 uur
Inderdaad, herinner jij je de eerste keer nog met je spook? Die jaagde mij de Stipen op het lijf 

0
geplaatst: 16 juli 2015, 11:50 uur
0
geplaatst: 16 juli 2015, 12:16 uur
zaaf schreef:
dus naast Lex (en de familie Serton) en de steevaste laatstedaggers (leuk woord): HugovdBos, J.J. Wever, johannesA, Simon77 en Gretz heb je ook Broem, dynamo d, Film Pegasus, Johnny Marr, Teunnis, thelion, Tony, vigil en Zephyr nog niet??
dus naast Lex (en de familie Serton) en de steevaste laatstedaggers (leuk woord): HugovdBos, J.J. Wever, johannesA, Simon77 en Gretz heb je ook Broem, dynamo d, Film Pegasus, Johnny Marr, Teunnis, thelion, Tony, vigil en Zephyr nog niet??
Ik ben even de draad kwijt, welk lijstje wordt bedoeld want wil altijd graag meedoen?
0
zaaf
geplaatst: 16 juli 2015, 12:34 uur
dynamo d schreef:
Ik ben even de draad kwijt, welk lijstje wordt bedoeld want wil altijd graag meedoen?
Vakantie Han? We zijn bij 1994 aanbeland... Doe je mee? (Persoonlijke top 10 inleveren weet je nog?)Ik ben even de draad kwijt, welk lijstje wordt bedoeld want wil altijd graag meedoen?
0
geplaatst: 16 juli 2015, 12:42 uur
dynamo d schreef:
(quote)
Ik ben even de draad kwijt, welk lijstje wordt bedoeld want wil altijd graag meedoen? We zitten in 1994, jij hebt van een niet nader te noemen progformatie waarvan de vorige zanger weer een link heeft met mijn nickname ook een album uit 1994 in jouw 5 sterren lijst staan dus dat moet wel goed komen lijkt me

0
geplaatst: 16 juli 2015, 14:24 uur
0
geplaatst: 16 juli 2015, 16:04 uur
Pulp denk ik niet aangezien van dat album al een paar klappers in 92 en 93 voorbij zijn gekomen, ik verwacht dat er door de meeste voor dezelfde is gaan.
Wat te denken van Blur, hun bekendste album waar maar liefst 16 tracks op staan, keuze genoeg zou je zeggen.
Wat te denken van Blur, hun bekendste album waar maar liefst 16 tracks op staan, keuze genoeg zou je zeggen.
0
geplaatst: 16 juli 2015, 16:09 uur
ArthurDZ schreef:
Of het dEBUUT van dEUS?
Of het dEBUUT van dEUS?
Nou dat lijkt mij wel het slechtst mogelijke scenario
0
geplaatst: 16 juli 2015, 18:18 uur
vigil schreef:
Pulp denk ik niet aangezien van dat album al een paar klappers in 92 en 93 voorbij zijn gekomen, ik verwacht dat er door de meeste voor dezelfde is gaan.
Mja, ik heb er zelf al een paar van Pulp en niet allemaal de meest voor de hand liggende (ook een b-side).
0
geplaatst: 16 juli 2015, 18:37 uur
Ik hoor trouwens heel weinig over dat ene slaapliedje. Die zal toch niet laag gaan eindigen? 
Verder bestaat mijn top-5 uit twee artiesten (allebei tweemaal) die hier al veelvuldig besproken zijn. Die ene is een rappert, die andere bracht vorig jaar zowel commotie. Daarna die geweldige groep uit Bristol, op 7 en 9 nog een artiest met twee nummers (een album van het label Warp), op 8 een artiest waar ik ook nog te weinig over gehoord heb (laten we hopen dat meer mensen deze band van het wegdek oppikken), en tot slot nog een nummertje voor de gedumpte generatie (van die verdovend mooie suite, zo mooi dat je er bijna claustrofobisch van wordt).
Geheel toevallig zijn de drie artiesten die met twee nummers in mijn top-10 staan ook nog eens op 11, 12 en 13 beland. Maar dat zijn dan ook wel drie hele goede albums.
Dit keer maar liefst 52 toppers, dus dat gaat dit keer geen top-30 worden, maar een top-50

Verder bestaat mijn top-5 uit twee artiesten (allebei tweemaal) die hier al veelvuldig besproken zijn. Die ene is een rappert, die andere bracht vorig jaar zowel commotie. Daarna die geweldige groep uit Bristol, op 7 en 9 nog een artiest met twee nummers (een album van het label Warp), op 8 een artiest waar ik ook nog te weinig over gehoord heb (laten we hopen dat meer mensen deze band van het wegdek oppikken), en tot slot nog een nummertje voor de gedumpte generatie (van die verdovend mooie suite, zo mooi dat je er bijna claustrofobisch van wordt).
Geheel toevallig zijn de drie artiesten die met twee nummers in mijn top-10 staan ook nog eens op 11, 12 en 13 beland. Maar dat zijn dan ook wel drie hele goede albums.
Dit keer maar liefst 52 toppers, dus dat gaat dit keer geen top-30 worden, maar een top-50

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.