menu

Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar

zoeken in:

avatar van Rudi S
Ondertussen in Excelland. nieuwe koplopers en hadden de 1993 koplopers geen 10punters, deze koploper heeft alleen maar 10punters

avatar van vigil
Enkel 10-punters... Nou dat zal dan Nas wel zijn...

avatar van luigifort
Nou keb dat Ny nummer van Nas geluisterd..maar mensen dat is toch geen bal aan..dat gaat 4 minuten zo eentonig door met een pianobliepje ertussen..dat gaat toch geen nr 1 worden hier

avatar van Rudi S
luigifort schreef:
Nou keb dat Ny nummer van Nas geluisterd


man , jij maakt stappen

Telamon
Na herbeluisteren ben ik het helemaal eens met Luigifort: geen bal aan
Dus als Nas wint ren ik als een cured hier weg (tot ong 8 aug)

avatar van zaaf
Telamon schreef:
Na herbeluisteren ben ik het helemaal eens met Luigifort: geen bal aan
Dus als Nas wint ren ik als een cured hier weg (tot ong 8 aug)
Dit is omkoperij!

Dien je wel je lijstjes voor drie weken in? En moeten we je verhalen missen?

avatar van Rudi S
Telamon schreef:

Dus als Nas wint ren ik als een cured hier weg (tot ong 8 aug)


Buenos Tardes Loser
dubbel briljanto.

avatar van west
luigifort schreef:
Nou keb dat Ny nummer van Nas geluisterd..maar mensen dat is toch geen bal aan..dat gaat 4 minuten zo eentonig door met een pianobliepje ertussen..dat gaat toch geen nr 1 worden hier

De state of mind van luigi zakt ver onder dat van N.Y. geloof ik....
Life's A Bitch, and then you die...

Telamon
zaaf schreef:
(quote)
Dit is omkoperij!

Dien je wel je lijstjes voor drie weken in? En moeten we je verhalen missen?


Verhalen dan enkel nog bij het kampvuur, zaaf. (en Nas voor ìn het kampvuur)

avatar van zaaf
Campfire Headphase.... 2005 toch?

Jammer, ga je doen?

Telamon
zaaf schreef:
Jammer, ga je doen?


Wat is dit nu voor een zin, zaaf? We weten nog niet precies waar we naar toe gaan. Moet een kindvriendelijke (basisschoolleeftijden) camping worden, niet te ver weg, waar het rond de 25C is. Ik heb me gisteren gericht op de Elzas/Vogezen.
En lijstjes worden vast nog wel gemaakt.

avatar van Rudi S
Telamon schreef:
Ik heb me gisteren gericht op de Elzas/Vogezen.


Ik kan vrijdags en zaterdags voor een postduif zorgen.

avatar van deric raven
2. André Rieu – The Second Waltz

Ik kende deze artiest al voordat hij bekend was, een vader van een vriendin had het album Hieringe biete, met daarop een bewerking van Zie Ginds Komt De Stoomboot, en volgens mij zelfs een stukje Fabeltjeskrant.
Best grappig allemaal.
Opeens stond hij in de Top 40, en bereikte zelfs de vierde plek.
Als je tijdens het stappen flink gedronken hebt, dan lukt het altijd wel om de melodie mee te neuriën.
Toch is The Second Waltz niet eens zo heel oud; componist Dmitri Shostakovich leefde van 1906 tot 1975.
André Rieu trad op in de rust van de halve finale van de Champions League in 1995 van Ajax-Bayern München, hij speelde het stuk The Second Waltz.
Voorheen hadden wij in de zomer minder last van onze Oosterburen, die trokken allemaal naar het strand.
Tegenwoordig blijven ze hangen in Limburg om in Maastricht een concert van Rieu te bezoeken.



avatar van luigifort
Er worden gewoon bondjes gevormd hier om hiphop op 1 te krijgen Hiphopcoast vs Guitarcoast..wij van Guitarcoast pakken jullie nog wel terug

avatar van zaaf
Lekker nummetje deric top flop10 is t.

Enneh... Original L.... watch yo step!

avatar van Rudi S
Pfff, het hoort niet in dit topic, maar goed ik (en wij ook in dit topic) reis al zo'n 35 jaar met de man mee.
Enorm triest nieuws.

15-jarige zoon van Nick Cave overleden na val van rots

avatar van zaaf
Gadverdamme, ik haat dit soort berichten. Is toch een van de ergste drama's die je als vader kan voelen. Kan wel janken.

avatar van luigifort
Wat n ramp voor de man..n held van me..hier past stilte ...

avatar van bikkel2
Vreselijk nieuws idd.

avatar van west
Ik krijg er kippenvel van: wat een naar bericht. Als ouders houd je leven (voor een tijd?) op en dan die tweelingbroer.

Telamon



I don't believe in an interventionist God
But I know, darling, that you do
But if I did I would kneel down and ask Him
Not to intervene when it came to you
Not to touch a hair on your head
To leave you as you are
And if He felt He had to direct you
Then direct you into my arms

Into my arms, O Lord
Into my arms, O Lord
Into my arms, O Lord
Into my arms

avatar van herman
Vorig jaar nog de Nick Cave-docu gezien waarin hij gezellig met zijn zoons een film zit te kijken. Dat valt toch wel wrang aan dat eentje er nu niet meer is

avatar van deric raven
1. Marco Borsato – Dromen Zijn Bedrog

Marco Borsato was die Italiaan die met zijn te grote jas en foute snor bij de Soundmixshow wist te winnen met At This Moment van Billy Vera.
Vervolgens kwam er even succes met wat Italiaanse nummers, maar al snel nam de aandacht aan.
John Ewbank woonde nog op een studentikoos achtig flatje, en had nog wel wat materiaal liggen; waaronder een groot gedeelte van wat Dromen Zijn Bedrog moest worden.
Hij was een voormalig lid van de band van Robby Valentine, hij was mede verantwoordelijk voor dat grootst opgezet geluid.
Marco Borsato wist vervolgens goed te scoren, en vooral rond Moederdag, Valentijnsdag en met Kerst werden zijn albums goed verkocht.
Dromen Zijn Bedrog stond 12 weken op 1.



avatar van zaaf
geweldig slechte top 10. maar deric raven, hoe bepaal je de volgorde? of is t te ranzig materiaal om daar uberhaupt over na te denken?

Telamon
Ik vind het een slechte/onterechte nummer 1. Heb me daar toen prima mee weten te vermaken in al die Groningse oppikbarretjes.

avatar van Rudi S
luigifort schreef:
Er worden gewoon bondjes gevormd hier om hiphop op 1 te krijgen Hiphopcoast vs Guitarcoast..wij van Guitarcoast pakken jullie nog wel terug


Iets van 2 honden en een been

Na het tellen van de volgende lijstjes is het nog steeds extreem spannend en is alles nog mogelijk.
chevy93 zaaf bikkel2 sheep67 deric raven ArthurDZ Arno DjFrankie west GrafGantz Lukas Telamon Dwejkk_ Cured nelis yeahyeahyeah Renoir johan de witt herman Edgar18

avatar van laxus11
IK kom vandaag nog met m'n lijstje.

avatar van zaaf
dus naast Lex (en de familie Serton) en de steevaste laatstedaggers (leuk woord): HugovdBos, J.J. Wever, johannesA, Simon77 en Gretz heb je ook Broem, dynamo d, Film Pegasus, Johnny Marr, Teunnis, thelion, Tony, vigil en Zephyr nog niet??

avatar van Rudi S
En luigifort (pending) ook nog niet, Tony is zo'n 10 jaar geleden verdwenen, zelluf zit ik er al wel in, maar ik zet mijzelf altijd achteraan.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:47 uur

geplaatst: vandaag om 17:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.