Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar
zoeken in:
0
geplaatst: 17 juli 2015, 11:54 uur
Dan wordt een goede Frasier vinden een groter probleem
Al helpt het vooruitzicht op een succesvolle spin-off misschien wel een beetje!
Bekentenis tussendoor: ik vind Frasier eigenlijk leuker dan Cheers! Cream of the crop samen met Friends en Seinfeld
Al helpt het vooruitzicht op een succesvolle spin-off misschien wel een beetje!Bekentenis tussendoor: ik vind Frasier eigenlijk leuker dan Cheers! Cream of the crop samen met Friends en Seinfeld

0
geplaatst: 17 juli 2015, 12:13 uur
Frasier is zeker geniaal maar begon wel in 1993 dus eigenlijk zijn we een jaartje(dus weekje) te laat voor die discussie 

0
Telamon
geplaatst: 17 juli 2015, 12:18 uur
Een feitje, Rapid Wien - AJAX, en een biertje graag, Luigi.
En geef bikkel2 er ook één.
0
geplaatst: 17 juli 2015, 12:19 uur
Telamon schreef:
Dank u mede Ajacied..dat was mijn gedroomde tegenstander van dat rijtje..moest niet denken aan Fener bv.. ik trakteer Telamon..dit moet gevierd worden

0
geplaatst: 17 juli 2015, 12:24 uur
Overigens nog een weetje, in dit topic is nog nooit een Mod met een bezem door heen gegaan, dit is omdat dat wij altijd zo braaf 100% on topic zijn.

0
0
Ook dat nog....

Overigens: herinner ik me nu ineens iets met een staaf of zo?

0
geplaatst: 17 juli 2015, 12:26 uur
Hip-hop is muziek voor de stad luigi. Daar komt ook die prachtclub uit Zuid vandaan.
Ik heb zelf in dat grote dorp Amsterdam gewoond, waar de grachtengordel elkaar ontzettend interessant vindt en ajakkes ook. Ze hebben trouwens een sfeervak nodig, dat geloof je toch niet?
Ik heb zelf in dat grote dorp Amsterdam gewoond, waar de grachtengordel elkaar ontzettend interessant vindt en ajakkes ook. Ze hebben trouwens een sfeervak nodig, dat geloof je toch niet?

0
geplaatst: 17 juli 2015, 12:31 uur
Zozo..Feyenoorder? Geen Utreg? Maarja met Fey en Utreg snap ik de Ajaxhaat wel 

0
geplaatst: 17 juli 2015, 12:32 uur
Rudi S schreef:
Overigens nog een weetje, in dit topic is nog nooit een Mod met een bezem door heen gegaan, dit is omdat dat wij altijd zo braaf 100% on topic zijn.
Waar zie je dat nog he

0
geplaatst: 17 juli 2015, 12:36 uur
Ben zelf ook vd vredelievendheid hoor..geen hooliganisme op MuMe..vond mooi dat Fey de Uefa Cup won in de Ijzertijd 

0
geplaatst: 17 juli 2015, 13:20 uur
Wellicht is een ander topic hier meer geschikt voor...
Graag on topic!
Graag on topic!
0
geplaatst: 17 juli 2015, 13:27 uur
Mooi begin! Mijn nummer 4. Maar ik heb er nog eentje van Underworld hoger. En die eindigde in de Greatest Hits... ook hoger. En is ook gewoon beter. Dus ik verwacht er nog eentje! 
dEUS is ook top. Al hebben zij ook nog een betere dit jaar. Die ene waar de VU-link wat letterlijker is.
Oasis is bagger, maar onvermijdelijk. Hopelijk blijft het hier bij.
Hiphop blijkbaar erg hoog geëindigd

dEUS is ook top. Al hebben zij ook nog een betere dit jaar. Die ene waar de VU-link wat letterlijker is.

0
geplaatst: 17 juli 2015, 13:32 uur
Teunnis schreef:

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.