Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar
zoeken in:
0
geplaatst: 17 juli 2015, 13:53 uur
Ben je t nu alweer vergeten ..top 10 eredivisieclubs..Ajax stond op 1..weet je t weer?

0
geplaatst: 17 juli 2015, 13:56 uur
Dit is toch de Cheers / Frasier fanclub site.
Ik snap er geen zak meer van.
Effe verder zoeken.
Ik snap er geen zak meer van.

Effe verder zoeken.
0
geplaatst: 17 juli 2015, 18:58 uur
7. Portishead - Roads
http://i.ytimg.com/vi/3XmuKtEh2so/hqdefault.jpg
Punten : 32
Nom : 6
Nr. 1 van : chevy93
Portishead, ja die waren constant top 10 en natuurlijk verwacht.
Fijn dat deze in de top 10 staat , het is toch wel mijn lievelingsliedje van deze band.
Ohh, can't anybody see
We've got a war to fight
Never found our way
Regardless of what they say
How can it feel, this wrong
From this moment
Zelden iemand gehoord die zo treffend en geloofwaardig verdriet en vertwijfeling uitbeeldt.
En waar zeker Barrow en Utley het brein van dit project zijn daar is Beth Gibbons de ziel van het project, wat een doorleefde vocalen en wat een bezieling.
Moesten die jongens van Massive Atack bij verschillende vocalisten gaan shoppen, bij Portishead zouden ze wel gek zijn.
En deze heb ik nog even hier van de albumpagina gepikt:
Absolute topper is het melancholieke Roads dat al jaren klaarstaat voor m'n begrafenisfeestje.
Wel kut eigenlijk dat ik het zelf dan niet meer kan horen....
http://i.ytimg.com/vi/3XmuKtEh2so/hqdefault.jpg
Punten : 32
Nom : 6
Nr. 1 van : chevy93
Portishead, ja die waren constant top 10 en natuurlijk verwacht.
Fijn dat deze in de top 10 staat , het is toch wel mijn lievelingsliedje van deze band.
Ohh, can't anybody see
We've got a war to fight
Never found our way
Regardless of what they say
From this moment
Zelden iemand gehoord die zo treffend en geloofwaardig verdriet en vertwijfeling uitbeeldt.
En waar zeker Barrow en Utley het brein van dit project zijn daar is Beth Gibbons de ziel van het project, wat een doorleefde vocalen en wat een bezieling.
Moesten die jongens van Massive Atack bij verschillende vocalisten gaan shoppen, bij Portishead zouden ze wel gek zijn.
En deze heb ik nog even hier van de albumpagina gepikt:
Absolute topper is het melancholieke Roads dat al jaren klaarstaat voor m'n begrafenisfeestje.
Wel kut eigenlijk dat ik het zelf dan niet meer kan horen....
0
geplaatst: 17 juli 2015, 19:06 uur
Prachtig! Live was dit toch wel echt kippenvel tot op het bot. Glory Box zal nog wel het podium halen. Zelf vind ik Mysterons het beste nummer.
Is dit die tweede band met zeven nominaties?
Is dit die tweede band met zeven nominaties?
0
geplaatst: 17 juli 2015, 19:25 uur
Teunnis schreef:
Prachtig! Live was dit toch wel echt kippenvel tot op het bot.
Prachtig! Live was dit toch wel echt kippenvel tot op het bot.
Ja, ik heb nog even gedacht om de Roseland clip te plaatsen.
0
geplaatst: 17 juli 2015, 19:25 uur
0
geplaatst: 17 juli 2015, 19:40 uur
Rudi S schreef:
Ondertussen in Excelland. nieuwe koplopers en hadden de 1993 koplopers geen 10punters, deze koploper heeft alleen maar 10punters
Ondertussen in Excelland. nieuwe koplopers en hadden de 1993 koplopers geen 10punters, deze koploper heeft alleen maar 10punters
Zou dit niet dat vieze epische nummer zijn?
0
geplaatst: 17 juli 2015, 19:45 uur
Mooi nummer van ze..tof dat ie er in staat..ik heb n andere..wat mij betreft een vd beste debuten ooit..zelden nog overtroffen..
0
geplaatst: 17 juli 2015, 20:15 uur
6. Low – Lullaby
http://i1.imgiz.com/rshots/6463/low-lullaby_6463281-44_640x360.jpg
Punten : 34
Nom : 5
Nr. 1 van : niemand
Teunnis( het laatste) lijstje heeft dit keer flink aan de boom geschud, zijn 8 punten waren voldoende voor een mooie top 10 notering
En weer een liedje om te huilen zo mooi, wat Katy Song voor 1993 was is Lullaby voor 1994.
I Could Live in Hope is een prachtig langzaam onder de huid kruipende verzameling liedjes.
Het geweldig mooie door Mimi Parker gezongen Lullaby is een van de prijsnummers van dat album.
De eerste 3 minuten zijn fraai sfeervol en dromerig met mooie zang, daarna volgt een instrumentaal (outro ) van bijna 7 minuten.
In eerste instantie lijkt het een beetje voort te kabelen, maar langzaam gaat het tempo en intensiteit omhoog en lijkt het nummer ieder moment in een geweldig climax te ontploffen, maar dat laatste gebeurt net niet en dat is nu juist zo mooi, prachtig nummer (waarom oh waarom had ik eigenlijk deze niet?).
http://i1.imgiz.com/rshots/6463/low-lullaby_6463281-44_640x360.jpg
Punten : 34
Nom : 5
Nr. 1 van : niemand
Teunnis( het laatste) lijstje heeft dit keer flink aan de boom geschud, zijn 8 punten waren voldoende voor een mooie top 10 notering
En weer een liedje om te huilen zo mooi, wat Katy Song voor 1993 was is Lullaby voor 1994.
I Could Live in Hope is een prachtig langzaam onder de huid kruipende verzameling liedjes.
Het geweldig mooie door Mimi Parker gezongen Lullaby is een van de prijsnummers van dat album.
De eerste 3 minuten zijn fraai sfeervol en dromerig met mooie zang, daarna volgt een instrumentaal (outro ) van bijna 7 minuten.
In eerste instantie lijkt het een beetje voort te kabelen, maar langzaam gaat het tempo en intensiteit omhoog en lijkt het nummer ieder moment in een geweldig climax te ontploffen, maar dat laatste gebeurt net niet en dat is nu juist zo mooi, prachtig nummer (waarom oh waarom had ik eigenlijk deze niet?).
0
geplaatst: 17 juli 2015, 20:24 uur
Bijna te mooi om te luisteren dit. Hele album draai ik maar heel af en toe, eentje om te koesteren.
0
geplaatst: 17 juli 2015, 20:26 uur
Mijn nummer 4, prachtig nummer van Low.
Roads is mijn nummer 10.
Roads is mijn nummer 10.
0
geplaatst: 17 juli 2015, 20:28 uur
0
geplaatst: 17 juli 2015, 20:38 uur
Jaaahhaa! Nu alleen nog Nas en ik ben tevreden.
Hulde Rudi idd, maar dit
is wel een flinke misser.
Hulde Rudi idd, maar dit
Rudi S schreef:
sferisch
sferisch
0
geplaatst: 17 juli 2015, 20:52 uur
Teunnis schreef:
Hulde Rudi idd, maar dit
Hulde Rudi idd, maar dit
(quote)
Optisch gezien niet

0
zaaf
geplaatst: 17 juli 2015, 21:33 uur
Teunnis bedankt. deze stond in mn shortlist, met pijn toch laten schieten. nu ik m weer hoor.... snik...
fijn dat ie t toch heeft gehaald. mooie verrassing!
fijn dat ie t toch heeft gehaald. mooie verrassing!
0
geplaatst: 17 juli 2015, 21:45 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.