Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar
zoeken in:
0
geplaatst: 20 juli 2015, 15:07 uur
Ingestuurd, met een opmerkelijke nr.1 al zeg ik het zelf 
Prachtig jaar wederom. Ben de 90's wel steeds meer gaan waarderen de laatste jaren.

Prachtig jaar wederom. Ben de 90's wel steeds meer gaan waarderen de laatste jaren.
0
geplaatst: 20 juli 2015, 15:09 uur
vigil schreef:
Ik vind het overigens maar een matig jaar..
Ik vind het overigens maar een matig jaar..
Hier niet. Rock met hip-hop levert veel op. Oh ja: en een vleugje soul.
Het vloeibare zwaard deed in 1979 één iemand schudden in de vierde kamer. Kwam het door de heroïne van de ruimtejongen? Een kogel met prachtige vleugels schoot juist de kurk van de sterren champagne af en verdween in de diamanten zee.
0
geplaatst: 20 juli 2015, 15:17 uur
luigifort schreef:
De koningen van Spanje hebben maar moeite met die strakke sweaters het voelt net als een kogel met vlindervleugels...
De koningen van Spanje hebben maar moeite met die strakke sweaters het voelt net als een kogel met vlindervleugels...
Een ware dichter hebben wij in ons midden.
En met een goede muzieksmaak ook nog.

0
geplaatst: 20 juli 2015, 15:19 uur
Ik heb me nog even laten informeren en toen bleek dat ik wel wat was vergeten waardoor het lijstje er een stuk sterker uitziet.
Ik was het album van de kamelion vergeten, de ruimtejongen en de vreemdelingen die we ontmoeten staan in de rij om aanpsraak te maken op mijn Top 10 en wat te denken van de moord ballade liedje van dat kleine soapmeisje plus die lange man die ik over het hoofd had gezien!
Ik was het album van de kamelion vergeten, de ruimtejongen en de vreemdelingen die we ontmoeten staan in de rij om aanpsraak te maken op mijn Top 10 en wat te denken van de moord ballade liedje van dat kleine soapmeisje plus die lange man die ik over het hoofd had gezien!
0
geplaatst: 20 juli 2015, 15:22 uur
Oh.......dat leuke grietje uit Neighbours. 
Die gladde Jason heeft ze ingeruild voor een echte vent.

0
geplaatst: 20 juli 2015, 15:24 uur
luigifort schreef:
Heb je nog n hiphopvlag?
Heb je nog n hiphopvlag?
http://www.smiley-lol.com/smiley/musique/rasta-rap/io3.gif
Ik vind het trouwens echt een heel mooi jaar, ik moet echte toppers laten afvallen.
0
geplaatst: 20 juli 2015, 15:30 uur
bikkel2 schreef:
Yup!
Daar heb ik thuis wel een weekje ruzie voor over

Dan heb ik het dus over het grietje

0
geplaatst: 20 juli 2015, 15:35 uur
vigil schreef:
Yup!
(quote)
Yup!

Ja, zelfde hier. Tot groot onbegrip van m'n wederhelft overigens, die niet snapt wat mannen daar nu toch in zien

0
geplaatst: 20 juli 2015, 15:39 uur
Ik zou er niet wegsturen in ieder geval ! 
Shit.....ik heb geen postzegelverzameling. En van een kangeroe weet ik ook niet veel.

Shit.....ik heb geen postzegelverzameling. En van een kangeroe weet ik ook niet veel.

0
geplaatst: 20 juli 2015, 16:04 uur
bikkel2 schreef:
(quote)
Thanx

0
geplaatst: 20 juli 2015, 16:05 uur
Rudi S schreef:
(afbeelding)
Ik vind het trouwens echt een heel mooi jaar, ik moet echte toppers laten afvallen.
(quote)
(afbeelding)

0
geplaatst: 20 juli 2015, 16:08 uur
Rudi S schreef:
Die Gordon kan wel wat kilootjes kwijt ja.
0
geplaatst: 20 juli 2015, 16:09 uur
Tja....het onvermiijdelijke afstrepen.
Had erg de neiging om in 1995 een band wel meer te noemen. Maar ik moet streng zijn. 1 act per lijst. Ik heb het mijzelf nu eenmaal opgelegd.
Maar zat moois om een waardige top 10 te noteren.
Had erg de neiging om in 1995 een band wel meer te noemen. Maar ik moet streng zijn. 1 act per lijst. Ik heb het mijzelf nu eenmaal opgelegd.
Maar zat moois om een waardige top 10 te noteren.
0
geplaatst: 20 juli 2015, 16:09 uur
Ik hoop dan maar dat je niet de straatgeest hebt gekozen...1 act per lijst zou n straf zijn voor mij..maar wie weet kunnen we die regel n keer officieel invoeren..zou de lijst nog origineler en spannender maken..
0
geplaatst: 20 juli 2015, 16:10 uur
0
geplaatst: 20 juli 2015, 16:15 uur
luigifort schreef:
Ik hoop dan maar dat je niet de straatgeest hebt gekozen...1 act per lijst zou n straf zijn voor mij..maar wie weet kunnen we die regel n keer officieel invoeren..zou de lijst nog origineler en spannender maken..
Nee, geen straatgeest en plastic bomen Luigi.
Ik heb een andere favoriet.
Hoewel.......wat kan er nu niet favoriet zijn aan The Bends. Hoe compleet wil je een album hebben ?
0
geplaatst: 20 juli 2015, 16:17 uur
Ja dat is waar over t album..tof dat je die 2 ook niet hebt ik heb ook n andere..hopelijk hebben we dezelfde..ik vind dat je n album goed moet beginnen 

0
geplaatst: 20 juli 2015, 16:19 uur
luigifort schreef:
Ja dat is waar over t album..tof dat je die 2 ook niet hebt ik heb ook n andere..hopelijk hebben we dezelfde..ik vind dat je n album goed moet beginnen

0
geplaatst: 20 juli 2015, 16:56 uur
Ondertussen al 11 lijstjes en ook Soul is de top 10 ingeslopen, ga zo door mannen

0
geplaatst: 20 juli 2015, 17:00 uur
Rudi S schreef:
Ondertussen al 11 lijstjes en ook Soul is de top 10 ingeslopen, ga zo door mannen
(quote)
De La Soul?
0
geplaatst: 20 juli 2015, 17:02 uur
Nee, die ene hit van Soulsister.. woke up this morning nanananananana 

0
geplaatst: 20 juli 2015, 17:02 uur
Wil t lukken met de Flop 10?, ik verwacht toch zeker de scatman 

0
geplaatst: 20 juli 2015, 17:03 uur
Oh, nog niet verder mee bezig. 
Waarschijnlijk komt er nog wel een lijst.

Waarschijnlijk komt er nog wel een lijst.
0
geplaatst: 20 juli 2015, 17:42 uur
Oke, dan gaan we beginnen.
Het is weer een jaar vol met ergernissen, zou Jan Mulder zeggen, waarvan de meeste zelfs van eigen bodem.
In deze lijst lukt het met moeite een artiest van buiten de vaderlandse grenzen om een plekje in de lijst te verwerven.
De hele lijst kan van binnenstebuiten, van links naar rechts afgespeeld worden, omdat er in het rijk der armoe dit jaar genoeg plaats is voor meerdere koningen en koninginnen.
Voordat Rudi S met de gouden tanden aan komt zetten, is er eerst een plek voor de rotte kiezen.
U begrijpt het wel, de Flop Top 10 van 1995 gaat van start.
Het is weer een jaar vol met ergernissen, zou Jan Mulder zeggen, waarvan de meeste zelfs van eigen bodem.
In deze lijst lukt het met moeite een artiest van buiten de vaderlandse grenzen om een plekje in de lijst te verwerven.
De hele lijst kan van binnenstebuiten, van links naar rechts afgespeeld worden, omdat er in het rijk der armoe dit jaar genoeg plaats is voor meerdere koningen en koninginnen.
Voordat Rudi S met de gouden tanden aan komt zetten, is er eerst een plek voor de rotte kiezen.
U begrijpt het wel, de Flop Top 10 van 1995 gaat van start.
0
geplaatst: 20 juli 2015, 17:46 uur
Je kan het overdrijven luigi... het gaat om bruine suiker, heroïne of waar het nog meer voor staat: een juweel van een soulnummer uit 1995. Voor iedereen die maar een beetje van goede soul houdt: vergeet de engel niet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.