Muziek / Muziekgames / Song Top 10 Per Jaar #2
zoeken in:
0
geplaatst: 22 januari 2016, 12:42 uur
Ik heb ze voor en na het plaatsen allemaal gecontroleerd en zo even nog eens, welke klopt niet?
Misschien kan er nog iemand kijken omdat het hier werkt.
0
geplaatst: 22 januari 2016, 12:43 uur
Hier doen ze ook allemaal.
Redelijk tevreden tot nu toe!
Benieuwd ook naar de top-3 morgen.
Redelijk tevreden tot nu toe!
Benieuwd ook naar de top-3 morgen.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 22 januari 2016, 12:50 uur
Doused is jarenlang mijn ringtoon geweest. Al mijn clienten kennen dit nummer ook. Heerlijke groove.
0
geplaatst: 22 januari 2016, 13:21 uur
Johnny Marr schreef:
Ik ben Doused gewoonweg vergeten!
Ik ben Doused gewoonweg vergeten!
Die kwam maar 5 puntjes te kort voor een 1e plaats.
0
geplaatst: 22 januari 2016, 13:24 uur
Heerlijke top 10! Ik had Doused ook niet, ben voor Wait gegaan. Snijdt nog iets dieper.
0
geplaatst: 22 januari 2016, 13:34 uur
Komt omdat ik nog niet op het album heb gestemd. Moet ik dringend eens doen! Eerst helemaal beluisteren natuurlijk 

0
geplaatst: 22 januari 2016, 14:20 uur
First Aid Kit, mijn nummer 6.
Ik denk dat er nog 1 nummer uit mijn top 10 voorbij komt maar ik durf niet te zeggen welke.
Ik denk dat er nog 1 nummer uit mijn top 10 voorbij komt maar ik durf niet te zeggen welke.
0
geplaatst: 22 januari 2016, 14:24 uur
DjFrankie schreef:
Doused is jarenlang mijn ringtoon geweest. Al mijn clienten kennen dit nummer ook. Heerlijke groove.
Haha, ik heb (het intro van) Doused ook ruim een jaar als ringtoon gehad. Daar was ik op een gegeven moment zo aan gewend geraakt dat wanneer Doused in de shuffle voorbij kwam ik dacht dat ik gebeld werd.
Nu varieer ik wat meer.
0
geplaatst: 22 januari 2016, 14:24 uur
luigifort schreef:
Cruijff?
Cruijff?
Jordy, rot nou eens op met die bal!
0
geplaatst: 22 januari 2016, 15:46 uur
Wow, heerlijk begin. De twee beste van Kendrick (dit jaar althans), mijn #1 (Pyramids) en Inspector Norse
Saint Etienne, First Aid Kit en DIIV zijn ook wel aardig, maar het niveau mag wel weer een beetje omhoog voor een mooi podium.
Ik zeg doe nog maar Het Zesde Metaal, Cloud Nothings en Burial
Saint Etienne, First Aid Kit en DIIV zijn ook wel aardig, maar het niveau mag wel weer een beetje omhoog voor een mooi podium.Ik zeg doe nog maar Het Zesde Metaal, Cloud Nothings en Burial

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 22 januari 2016, 15:57 uur
Gretz schreef:
Haha, ik heb (het intro van) Doused ook ruim een jaar als ringtoon gehad. Daar was ik op een gegeven moment zo aan gewend geraakt dat wanneer Doused in de shuffle voorbij kwam ik dacht dat ik gebeld werd.
Nu varieer ik wat meer.
(quote)
Nu varieer ik wat meer. Heeft mijn vriendin nog steeds als ze dat nummer hoort, nu heb ik fade into You van Mazzy Star, en daarvoor Pelican van Maccabees
0
geplaatst: 22 januari 2016, 17:39 uur
1. Kendrick Lamar - m.A.A.d city (feat. MC Eiht)
2. Frank Ocean - Pyramids
8. Kendrick Lamar - Sing About Me, I'm Dying of Thirst
Valt niet tegen tot nu toe!
2. Frank Ocean - Pyramids
8. Kendrick Lamar - Sing About Me, I'm Dying of Thirst
Valt niet tegen tot nu toe!
0
geplaatst: 22 januari 2016, 22:15 uur
Lekkere top 10 tot nu toe. Afwisselend en hier en daar met een fikse scheut retro. Lamar zoals verwacht prominent aanwezig ( ik heb een ander nummer)
Heel fijn, Saint Etiene en Div.
Div echt over het hoofd gezien......jammer.
Ik hoop nog op Villagers, Django Django en Tame Impala zou ook niet verkeerd zijn.
Heel fijn, Saint Etiene en Div.
Div echt over het hoofd gezien......jammer.
Ik hoop nog op Villagers, Django Django en Tame Impala zou ook niet verkeerd zijn.
0
zaaf
geplaatst: 22 januari 2016, 22:17 uur
Ik hoop nog op Matt Elliott maar dat is op zeker tevergeefs.
0
geplaatst: 22 januari 2016, 22:35 uur
Ik hoop op Bat for Lashes en Beach House...
Maar nog 3x Lamar vind ik ook prima
Mijn ringtone is Dancing Horses van Echo..
Ms wil iedereen zn ringtone wel vertellen
Maar nog 3x Lamar vind ik ook prima

Mijn ringtone is Dancing Horses van Echo..
Ms wil iedereen zn ringtone wel vertellen

0
geplaatst: 22 januari 2016, 22:38 uur
0
geplaatst: 22 januari 2016, 22:39 uur
0
geplaatst: 23 januari 2016, 09:03 uur
3. Bat for Lashes - Laura
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/a5/Artworks-000027224454-huv71h-original.jpg/220px-Artworks-000027224454-huv71h-original.jpg
Punten : 33
Nom. : Film Pegasus Simon77 luigifort johan de witt
Nr. 1: Film Pegasus
1 puntje meer dan de nummer 4 en evenveel als de nummer 2 , ja het was een spannend jaar.
Bat For Lashes ( Natasha Khan) scoorde hier al eerder met Daniel en ook nu weer met een mooi en ingetogen liedje van het album The Haunted man.
Enkel ondersteund door een droevige piano en verstopte strijkers weet Natasha de luisteraar weer te raken door een met veel passie gezongen ballad.
En dat voor een liedje dat ze even snel met Justin Parker in elkaar heeft gezet, ze had ook nog een fikse kater van de houseparty van de avond daarvoor.
De beste liedjes worden toch vaak geschreven als het allemaal niet helemaal lekker gaat.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/a5/Artworks-000027224454-huv71h-original.jpg/220px-Artworks-000027224454-huv71h-original.jpg
Nom. : Film Pegasus Simon77 luigifort johan de witt
Nr. 1: Film Pegasus
1 puntje meer dan de nummer 4 en evenveel als de nummer 2 , ja het was een spannend jaar.
Bat For Lashes ( Natasha Khan) scoorde hier al eerder met Daniel en ook nu weer met een mooi en ingetogen liedje van het album The Haunted man.
Enkel ondersteund door een droevige piano en verstopte strijkers weet Natasha de luisteraar weer te raken door een met veel passie gezongen ballad.
En dat voor een liedje dat ze even snel met Justin Parker in elkaar heeft gezet, ze had ook nog een fikse kater van de houseparty van de avond daarvoor.
De beste liedjes worden toch vaak geschreven als het allemaal niet helemaal lekker gaat.
0
geplaatst: 23 januari 2016, 09:49 uur
2. Beach House - Myth
http://blog.raddlounge.com/wp-content/uploads/134.jpg
Nom. : Gretz johan de witt luigifort hoi123 ArthurDZ
Simon77
Nr. 1: niemand
Daar is het 2e liedje dat ook 6 nominaties wist te halen en ook weer een laat donderdagavond liedje, veel punten voor Myth behaald door de late stemmers.
Prachtige opener van Bloom en Victoria zingt weer op haar mooist, ja het duo legt weer een mooi instrumentaal tapijt neer waarop Legrands vocalen kunnen zweven.
Ik moet altijd aan de feeërieke vocalen van Liz Frasier denken en dat is dan als groot compliment bedoeld.
http://blog.raddlounge.com/wp-content/uploads/134.jpg
Nom. : Gretz johan de witt luigifort hoi123 ArthurDZ
Simon77
Nr. 1: niemand
Daar is het 2e liedje dat ook 6 nominaties wist te halen en ook weer een laat donderdagavond liedje, veel punten voor Myth behaald door de late stemmers.
Prachtige opener van Bloom en Victoria zingt weer op haar mooist, ja het duo legt weer een mooi instrumentaal tapijt neer waarop Legrands vocalen kunnen zweven.
Ik moet altijd aan de feeërieke vocalen van Liz Frasier denken en dat is dan als groot compliment bedoeld.
* denotes required fields.