Muziek / Muziekgames / Hip Hop top 100
zoeken in:
0
geplaatst: 19 december 2017, 11:07 uur
bennerd schreef:
Heb mijn lijst ingestuurd. Nu even wat paracetamol nemen tegen de hoofdpijn.
het is chronisch
Heb mijn lijst ingestuurd. Nu even wat paracetamol nemen tegen de hoofdpijn.
het is chronisch
Let it Be
1
geplaatst: 19 december 2017, 11:49 uur
1
geplaatst: 19 december 2017, 12:34 uur
0
geplaatst: 19 december 2017, 13:58 uur
Lijst opgestuurd. Eén album per artiest gedaan. GZA en Sticks&Delic deden wel gewoon mee, omdat ik solo net iets anders vind dan in groepsverband
Alleen maar 4,5* en 5* albums, top.
Alleen maar 4,5* en 5* albums, top.
0
zaaf
geplaatst: 19 december 2017, 14:12 uur
12 lijstjes inmiddels, 137 albums genoemd en 12 stuks meer dan 3x
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 19 december 2017, 14:15 uur
Gokje: Illmatic, Madvillainy, 36 Chambers, Midnight Marauders, Liquid Swords, The Cold Vein, Good Kid Maad City, To Pimp a Butterfly, My Beautiful Dark Twisted Fantasy, When Life Gives You Lemons, Eigen Wereld, Time Being?
1
panjoe (moderator)
geplaatst: 19 december 2017, 14:22 uur
Oh, ja The Infamous natuurlijk. En misschien nog A Piece of Strange en Fakkelteit...
0
geplaatst: 19 december 2017, 17:21 uur
Oh, die zou inderdaad ook nog mee kunnen doen.
zaaf is sowieso de flauwste niet
zaaf is sowieso de flauwste niet

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 19 december 2017, 18:02 uur
Vond ik over de gehele speelduur te weinig hiphop, anders was het natuurlijk mijn nummer 1. Over hun debuut twijfelde ik nog een beetje, maar die heb ik toch ook niet geselecteerd.
0
geplaatst: 19 december 2017, 18:12 uur
Alles wat op MuMe met het genre hip-hop is aangeduid heb ik maar meegenomen. Desondanks haalde DJ Shadow en dus ook Gorillaz de top-20 niet. 

0
geplaatst: 19 december 2017, 18:18 uur
panjoe schreef:
Vond ik over de gehele speelduur te weinig hiphop, anders was het natuurlijk mijn nummer 1. Over hun debuut twijfelde ik nog een beetje, maar die heb ik toch ook niet geselecteerd.
(quote)
Ik heb 'm ook niet meegenomen, anders was het top 10.
0
zaaf
geplaatst: 22 december 2017, 18:34 uur
Nog 33,73 dagen… lijsten binnen van:
niels94, nedbed, waxs, panjoe, Sjaakspeare, Gyzzz, Johnny Marr, bennerd, Silky & Smooth, EttaJamesBrown, -marco-, jordidj1, Snoeperd
Dus nog niet en graag wel van:
7744leon, ArthurDZ, catchup, catdog, Dwejkk_, dynamo d, ecktepatrick, Edgar18, Elohim, Ernie, He$$el_01, herman, hoi123, Illa, Improvision, Kill_illuminati, LarsHiphop, lowieke, MAS, mjk87, Niek, Ploppesteksel, Poek, principal2000, Psycholamp, Reint, Rudi S, Shelter, Teunnis, thgryda, ThingMan, Ward, west Ataloona, Fade. Ralph. Arrie, bart1989, Bedorvenkebab, BoordAppel, Coma Cat, Dakduivel, Delars, Dennisami, Fade., FelipeGutiérrez, gweah, Harco, Harderwiek, Holla, JLjuju, KILLERBEE99, kobe bryant fan, Kos, Lucsz, Lukas, Masimo, Osiris Apis, P Jay, Rene1979, Ribba, shaadiq haynes, siedss, Stapler, WeztSide
e.v.a.
niels94, nedbed, waxs, panjoe, Sjaakspeare, Gyzzz, Johnny Marr, bennerd, Silky & Smooth, EttaJamesBrown, -marco-, jordidj1, Snoeperd
Dus nog niet en graag wel van:
7744leon, ArthurDZ, catchup, catdog, Dwejkk_, dynamo d, ecktepatrick, Edgar18, Elohim, Ernie, He$$el_01, herman, hoi123, Illa, Improvision, Kill_illuminati, LarsHiphop, lowieke, MAS, mjk87, Niek, Ploppesteksel, Poek, principal2000, Psycholamp, Reint, Rudi S, Shelter, Teunnis, thgryda, ThingMan, Ward, west Ataloona, Fade. Ralph. Arrie, bart1989, Bedorvenkebab, BoordAppel, Coma Cat, Dakduivel, Delars, Dennisami, Fade., FelipeGutiérrez, gweah, Harco, Harderwiek, Holla, JLjuju, KILLERBEE99, kobe bryant fan, Kos, Lucsz, Lukas, Masimo, Osiris Apis, P Jay, Rene1979, Ribba, shaadiq haynes, siedss, Stapler, WeztSide
e.v.a.
1
geplaatst: 23 december 2017, 14:27 uur
Tijd genoeg ervoor komende week, dus ik zal eens even er iets van maken.
3
zaaf
geplaatst: 23 december 2017, 20:15 uur
Eigen lijst is af. Afspeellijst van gemaakt van 305 nummers en 18u58m genieten! (zonder bonustracks...)
Edit - artiesten met een grotere (consistente) productie zijn wel in het nadeel. Ik heb een album gekozen van een geachte artiest dat niet veel vaker gekozen zal worden... Ik doe ook een querietje artiesten na afloop...
Edit - artiesten met een grotere (consistente) productie zijn wel in het nadeel. Ik heb een album gekozen van een geachte artiest dat niet veel vaker gekozen zal worden... Ik doe ook een querietje artiesten na afloop...

0
zaaf
geplaatst: 23 december 2017, 20:42 uur
jordidj1 schreef:
Een wat?
Query: zoekopdracht op database Een wat?
Gevonden op Woordenlijst informatica - ming-automatisering.nl
* denotes required fields.