Muziek / Muziekgames / Album Top 10 Per Jaar
zoeken in:
0
geplaatst: 14 maart 2017, 08:25 uur
De belangrijkste vraag is hoeveel mensen in een neerwaartse spiraal zullen zitten in 1994.
0
geplaatst: 14 maart 2017, 09:00 uur
bennerd schreef:
De belangrijkste vraag is of mensen houden van Japanse live-artiesten die maar al te graag met een stofzuiger sjorren aan de eigen edele delen terwijl ze hun muziek ten gehore brengen.
(quote)
De belangrijkste vraag is of mensen houden van Japanse live-artiesten die maar al te graag met een stofzuiger sjorren aan de eigen edele delen terwijl ze hun muziek ten gehore brengen.

1
geplaatst: 14 maart 2017, 09:22 uur
Als je van rock en hiphop houdt is 1994 een buitengewoon fijn muziekjaar. 

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 14 maart 2017, 09:55 uur
Casartelli schreef:
Voorspellingen van EttaJamesBrown en naastgetekende zelf zijn inmiddels binnen. Voorspellingen door anderen graag in pm deze kant op, ik heb er alle vertrouwen in deze week over de 10 lijstjes heen te gaan!
Overigens zijn er na twee lijstjes al meer verschillende nummer ééns genoemd dan in 1993 na tien. Dus om er maar eens een actuele kreet in te gooien:Voorspellingen van EttaJamesBrown en naastgetekende zelf zijn inmiddels binnen. Voorspellingen door anderen graag in pm deze kant op, ik heb er alle vertrouwen in deze week over de 10 lijstjes heen te gaan!
er valt echt iets te kiezen!
1
geplaatst: 14 maart 2017, 09:57 uur
bennerd schreef:
(quote)
Ik heb wel Japanse live-artiesten in mijn lijstje staan, maar weet niet of ze even lekker op het podium stonden te sjorren, al dan niet met stofzuiger

1
geplaatst: 14 maart 2017, 10:40 uur
Casartelli schreef:
(quote)
Overigens zijn er na twee lijstjes al meer verschillende nummer ééns genoemd dan in 1993 na tien. Dus om er maar eens een actuele kreet in te gooien:er valt echt iets te kiezen!
Onmogelijke opgave dit jaar. Ik tel veertien albums die ik hoe dan ook in de top-10 verwacht. Daar gaat dus iets niet goed...
2
geplaatst: 14 maart 2017, 10:45 uur
Casartelli schreef:
(quote)
Overigens zijn er na twee lijstjes al meer verschillende nummer ééns genoemd dan in 1993 na tien. Dus om er maar eens een actuele kreet in te gooien:er valt echt iets te kiezen!
Het wordt tijd voor wat dapperheid dit jaar, bedoel je?

Ik heb ineens tijd over, aangezien een ander spelletje afgelopen is. Dus ik zal eens kijken of ik ook een voorspelling in elkaar kan draaien.
0
geplaatst: 14 maart 2017, 11:39 uur
Als je van Britpop houdt, zelfs zeker misschien wel het beste jaar ooit.
0
geplaatst: 14 maart 2017, 12:10 uur
1
geplaatst: 14 maart 2017, 13:20 uur
johan de witt schreef:
(quote)
'zelfs zeker misschien' is inderdaad echt heel mooi...

2
geplaatst: 14 maart 2017, 15:37 uur
Och man heb 'm nu pas door hahaha
Wat een oase aan woordmopjes hier.
Wat een oase aan woordmopjes hier.
0
geplaatst: 14 maart 2017, 17:42 uur
Teunnis schreef:
Onmogelijke opgave dit jaar. Ik tel veertien albums die ik hoe dan ook in de top-10 verwacht. Daar gaat dus iets niet goed...
(quote)
Geinig, mijn eerste lijstje had ook 14 titels

0
geplaatst: 14 maart 2017, 22:58 uur
Het is immers wel een massale bestorming die je tegen wilt houden:
https://www.verloskundigenkampen.nl/wp-content/uploads/2012/09/condoom.jpg
https://www.verloskundigenkampen.nl/wp-content/uploads/2012/09/condoom.jpg
0
geplaatst: 15 maart 2017, 11:22 uur
zaaf schreef:
etta. niet je hobbies opdringen aan een ander!
etta. niet je hobbies opdringen aan een ander!
Niet in de buurt van het juiste album. En dat terwijl je mijn 20 al kent.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 16 maart 2017, 10:48 uur
Ik heb inmiddels tien voorspellingen binnen en daarmee is het aantal uit 1993 geëvenaard. We kunnen er ook nog wel overheen, toch, johan de witt, Manfield, Telamon, west en alle andere belangstellenden?
En als je nou denkt "potdulleme, 1994 is moeilijk te voorspellen", geen probleem, dat vonden de meesten die hun lijstje al ingediend hebben namelijk ook.
Ten slotte nog de mededeling dat Joezer49263 zich opgeworpen heeft om de voorspellingen van 1995 te leiden en dat aanbod is uiteraard in dank aanvaard.
En als je nou denkt "potdulleme, 1994 is moeilijk te voorspellen", geen probleem, dat vonden de meesten die hun lijstje al ingediend hebben namelijk ook.
Ten slotte nog de mededeling dat Joezer49263 zich opgeworpen heeft om de voorspellingen van 1995 te leiden en dat aanbod is uiteraard in dank aanvaard.
0
geplaatst: 16 maart 2017, 20:51 uur
Voor het eerst lukt het me om een lijstje van 20 op te sturen. Heel veel electronica, maar uiteraard staat hiphop op 1. Als die plaat niet de top-10 haalt, ga ik hard huilen. Hopen dat het leven voor even dit weekend geen bitch is.
0
zaaf
geplaatst: 16 maart 2017, 21:02 uur
43 deelnemers dit jaar, waarvan 30 personen voor de nummer 1 gingen. Dit maakte de score van 699 voor dit album. 284 albums werden bestemd.
0
geplaatst: 16 maart 2017, 21:22 uur
2
geplaatst: 16 maart 2017, 21:38 uur
Allebei onderin mijn top 30. Maar hoog in mijn voorspelling.
ill doet wat hij wil dommie. Over ill gesproken: onze communicatie is ook zo te noemen momenteel.
ill doet wat hij wil dommie. Over ill gesproken: onze communicatie is ook zo te noemen momenteel.
3
zaaf
geplaatst: 16 maart 2017, 21:48 uur
Zit die luigi hier een beetje hiphop te promoten... ik voel een breakthrough
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.