MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Album Top 10 Per Jaar

zoeken in:
De belangrijkste vraag is hoeveel mensen in een neerwaartse spiraal zullen zitten in 1994.

bennerd schreef:
(quote)

De belangrijkste vraag is of mensen houden van Japanse live-artiesten die maar al te graag met een stofzuiger sjorren aan de eigen edele delen terwijl ze hun muziek ten gehore brengen.

Als je van rock en hiphop houdt is 1994 een buitengewoon fijn muziekjaar.

Casartelli (moderator)
Casartelli schreef:
Voorspellingen van EttaJamesBrown en naastgetekende zelf zijn inmiddels binnen. Voorspellingen door anderen graag in pm deze kant op, ik heb er alle vertrouwen in deze week over de 10 lijstjes heen te gaan!
Overigens zijn er na twee lijstjes al meer verschillende nummer ééns genoemd dan in 1993 na tien. Dus om er maar eens een actuele kreet in te gooien:

er valt echt iets te kiezen!

bennerd schreef:
(quote)

De belangrijkste vraag is of mensen houden van Japanse live-artiesten die maar al te graag met een stofzuiger sjorren aan de eigen edele delen terwijl ze hun muziek ten gehore brengen.

Ik heb wel Japanse live-artiesten in mijn lijstje staan, maar weet niet of ze even lekker op het podium stonden te sjorren, al dan niet met stofzuiger

Casartelli schreef:
(quote)
Overigens zijn er na twee lijstjes al meer verschillende nummer ééns genoemd dan in 1993 na tien. Dus om er maar eens een actuele kreet in te gooien:

Onmogelijke opgave dit jaar. Ik tel veertien albums die ik hoe dan ook in de top-10 verwacht. Daar gaat dus iets niet goed...

Casartelli schreef:
(quote)

Het wordt tijd voor wat dapperheid dit jaar, bedoel je?

Ik heb ineens tijd over, aangezien een ander spelletje afgelopen is. Dus ik zal eens kijken of ik ook een voorspelling in elkaar kan draaien.

Je bent braaf Bonk

west schreef:
Als je van rock en hiphop houdt is 1994 een buitengewoon fijn muziekjaar.

Als je van Britpop houdt, zelfs zeker misschien wel het beste jaar ooit.

johan de witt schreef:
(quote)

zelfs zeker misschien

Wat is het nu?

Zijn of haar?

johan de witt schreef:
(quote)

Als je van Britpop houdt, zelfs zeker misschien wel het beste jaar ooit.

'zelfs zeker misschien' is inderdaad echt heel mooi...

Och man heb 'm nu pas door hahaha Wat een oase aan woordmopjes hier.

Teunnis schreef:
(quote)

Onmogelijke opgave dit jaar. Ik tel veertien albums die ik hoe dan ook in de top-10 verwacht. Daar gaat dus iets niet goed...

Geinig, mijn eerste lijstje had ook 14 titels

Ik had er 13, moeilijker jaar dan 1993

Het is immers wel een massale bestorming die je tegen wilt houden:

https://www.verloskundigenkampen.nl/wp-content/uploads/2012/09/condoom.jpg

zaaf
etta. niet je hobbies opdringen aan een ander!

zaaf schreef:
etta. niet je hobbies opdringen aan een ander!

Niet in de buurt van het juiste album. En dat terwijl je mijn 20 al kent.

zaaf
ik ben een beetje dom haha

zaaf
Nog slechts 0,61 dagen… en nog geen lijstjes over 1994 binnen van:
bikkel2, Cellulord, dazzler, HugovdBos, johan de witt, Koenr, luigifort, Manfield, Teunnis, west en uiteraard onze e.v.a.

Casartelli (moderator)
Ik heb inmiddels tien voorspellingen binnen en daarmee is het aantal uit 1993 geëvenaard. We kunnen er ook nog wel overheen, toch, johan de witt, Manfield, Telamon, west en alle andere belangstellenden?

En als je nou denkt "potdulleme, 1994 is moeilijk te voorspellen", geen probleem, dat vonden de meesten die hun lijstje al ingediend hebben namelijk ook.

Ten slotte nog de mededeling dat Joezer49263 zich opgeworpen heeft om de voorspellingen van 1995 te leiden en dat aanbod is uiteraard in dank aanvaard.

Voor het eerst lukt het me om een lijstje van 20 op te sturen. Heel veel electronica, maar uiteraard staat hiphop op 1. Als die plaat niet de top-10 haalt, ga ik hard huilen. Hopen dat het leven voor even dit weekend geen bitch is.

zaaf
zaaf closed

zaaf
43 deelnemers dit jaar, waarvan 30 personen voor de nummer 1 gingen. Dit maakte de score van 699 voor dit album. 284 albums werden bestemd.

zaaf schreef:
43 deelnemers dit jaar, waarvan 30 personen voor de nummer 1 gingen.

Hallelujah!

Dat zou toch wel een worst case scenario zijn

Word er spontaan ill van

Allebei onderin mijn top 30. Maar hoog in mijn voorspelling.

ill doet wat hij wil dommie. Over ill gesproken: onze communicatie is ook zo te noemen momenteel.

Beestachtige en uitgenaste opmerking van je

zaaf
Zit die luigi hier een beetje hiphop te promoten... ik voel een breakthrough

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:38 uur

geplaatst: vandaag om 12:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.