Muziek / Muziekgames / Album Top 10 Per Jaar
zoeken in:
0
geplaatst: 2 september 2016, 22:29 uur
Oei dat zou wel een flink karwei worden. Tenminste ik vind het bij Floyd of geweldig of niets.
0
geplaatst: 2 september 2016, 22:40 uur
vigil schreef:
Zo spannend is een oor toch ook weer niet
Muzikaal wel erg spannend. Mijn nummer drie met het 1ste en laatste nummer van deze plaat in mijn Pink Floyd nummers top 10
(quote)
Zo spannend is een oor toch ook weer niet

Muzikaal wel erg spannend. Mijn nummer drie met het 1ste en laatste nummer van deze plaat in mijn Pink Floyd nummers top 10
Een oor? Zeker van een imaginaire omnivoor? Ik zie er vooral een baviaan in.
0
geplaatst: 2 september 2016, 22:46 uur
19. Joni Mitchell - Blue (1971)
Mijn favorieten komen denk ik nog...
Mijn favorieten komen denk ik nog...

0
geplaatst: 2 september 2016, 22:52 uur
Er zijn nogal wat hoogtepunten dit jaar.
Wat kunnen we nog verwachten. Ik gok op The Doors, Zep, ongetwijfeld Marvin Gaye, Bowie en The Stones.
Ik had nog gehoopt op mijn favoriete Kinks album en een geweldige plaat van Elton John, maar dat zal niet meer gebeuren.
Wat kunnen we nog verwachten. Ik gok op The Doors, Zep, ongetwijfeld Marvin Gaye, Bowie en The Stones.
Ik had nog gehoopt op mijn favoriete Kinks album en een geweldige plaat van Elton John, maar dat zal niet meer gebeuren.
2
geplaatst: 2 september 2016, 22:54 uur
Ik heb Meddle gelijk maar even opgezet, te lang geleden dat ik dat gedaan heb. One of These Days... Man man wat goed
1
geplaatst: 2 september 2016, 22:56 uur
bikkel2 schreef:
Ik had nog gehoopt op mijn favoriete Kinks album en een geweldige plaat van van Elton John, maar dat zal niet meer gebeuren.
Ik had nog gehoopt op mijn favoriete Kinks album en een geweldige plaat van van Elton John, maar dat zal niet meer gebeuren.
Wat Kinks betreft zal het niet aan mij liggen, keurig in mijn Top 10. Bowie zal hopelijk winnen.
1
geplaatst: 2 september 2016, 22:57 uur
Geinig van dat oor..zie t nu pas 
Voor mij was t altijd iets als zee en koraal etc..

1
geplaatst: 2 september 2016, 22:59 uur
luigifort schreef:

Precies mijn gedachte luigi.
Ik ben ook nooit van een oor uitgegaan
0
geplaatst: 2 september 2016, 23:03 uur
Heel gek ja..en als ik er nu steeds opnieuw naar kijk zal ik voor altijd dat oor nu zien..wel jammer eigenlijk..
0
zaaf
geplaatst: 2 september 2016, 23:09 uur
Ja als je dat had geweten had je hem niet genomineerd.
2
geplaatst: 2 september 2016, 23:09 uur
Sorry peeps 
Ik dacht eigenlijk dat dit wel redelijk algemeen bekend was.

Ik dacht eigenlijk dat dit wel redelijk algemeen bekend was.
0
geplaatst: 2 september 2016, 23:10 uur
2
geplaatst: 2 september 2016, 23:10 uur
Hey, de afbeelding is wat je er zelf van maakt. Het is prikkelend bedoeld, anders hadden ze wel een foto van een koe gemaakt of zo.
0
geplaatst: 2 september 2016, 23:18 uur
EttaJamesBrown schreef:
Hey, de afbeelding is wat je er zelf van maakt. Het is prikkelend bedoeld, anders hadden ze wel een foto van een koe gemaakt of zo.
Goed punt Etta. Leve de psychedelia.......dat waren de boys toch nog wel een beetje.
1
geplaatst: 2 september 2016, 23:18 uur
vigil schreef:
Ik heb Meddle gelijk maar even opgezet, te lang geleden dat ik dat gedaan heb. One of These Days... Man man wat goed
Misschien wel m'n favoriete bass riff ever.
0
geplaatst: 2 september 2016, 23:27 uur
Niets minder dan lof voor deze fantastische Floyd plaat, een album waarin de transformatie naar een meer progressieve sound door de band werd voortgezet. Resulterend in de verbluffende soundeffecten en het onheilspellende karakter van Echoes en de psychedelische en gitaar georiënteerde One of These Days. Nummer 2 voor mij van dit jaar en een 3e plek in het oeuvre van de band.
0
geplaatst: 2 september 2016, 23:37 uur
Misschien gaan de finalisten van de Knock-out: 1971 ook hier uitvechten wie de nrs 1 en 2 worden.
0
geplaatst: 2 september 2016, 23:41 uur
Floyd's beste werk sinds het debuut.
Veel meer structuur en puike songs.
Een enorme verbetering ook t.o.z van Atom Heart Mother- daar verslikt de band m.i zich in ietwat te hoogdraverij ( titelsong )
En dat ontbijtstuk natuurlijk.
Veel meer structuur en puike songs.
Een enorme verbetering ook t.o.z van Atom Heart Mother- daar verslikt de band m.i zich in ietwat te hoogdraverij ( titelsong )
En dat ontbijtstuk natuurlijk.
0
geplaatst: 3 september 2016, 10:10 uur
Wat een opluchting. Ik maar denken dat het aan mijn modem lag.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.