Muziek / Muziekgames / Album Top 10 Per Jaar
zoeken in:
0
geplaatst: 5 juli 2016, 18:40 uur
Het slotnummer van die van Michel is het beste Franstalige nummer uit 1966. 

0
geplaatst: 5 juli 2016, 21:03 uur
Wie bepaalt dat ?
in france zelf hebben ze een song uitgeroepen als beste franse song ooit ('68)Ik heb Michel al in mijn lijst staan goed album hoor ,maar ook 2 andere franse artiesten ,(en nog met elkaar gehuwd ook) en een ervan had die song in '68 ,Maar nu ook goed voor een goed '66 album,dus.. vergeten jullie die franse man en vrouw ook niet ?
Zo.... jullie houden van Cryptische eigen tips/geheimzinne verwijzigingen,
hier heb je de mijne

0
geplaatst: 5 juli 2016, 22:03 uur
Over die man hebben we het al de hele dag 
Die vrouw heb ik in de meeste jaren wel, ik zal haar dit jaar ook weer een kans geven

Die vrouw heb ik in de meeste jaren wel, ik zal haar dit jaar ook weer een kans geven

0
geplaatst: 5 juli 2016, 22:31 uur
johan de witt schreef:

Ja natuurlijk
Oké jij heb het eerst gedrukt
Dus jij mag door voor de zwartwit TV (het is1966)

0
zaaf
geplaatst: 6 juli 2016, 16:17 uur
16 lijstjes so far. Oprukkende albums, wegzakkende albums, het is nog tamelijk in beweging.
De top 10, top 5 en zelfs het podium staat nog niet vast (hoewel ik wel mijn vermoedens heb
)
We hebben nog ruim een week!
De top 10, top 5 en zelfs het podium staat nog niet vast (hoewel ik wel mijn vermoedens heb
)We hebben nog ruim een week!
0
geplaatst: 6 juli 2016, 22:00 uur
Oprukkende albums....ik weet niet wat ik daar bij voor moet stellen.
0
zaaf
geplaatst: 6 juli 2016, 22:08 uur
Zoals een ons ontvallen held pleegde te zeggen: als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd.
0
geplaatst: 6 juli 2016, 22:15 uur
Het is wel een lange zit zo met een twee weken. Eer we bij 2016 aankomen is het al bijna de herfst van 2018 

0
zaaf
geplaatst: 6 juli 2016, 22:27 uur
Belangrijk punt. Na de vakantie wil ik de frequentie weer opvoeren.
0
geplaatst: 7 juli 2016, 01:33 uur
vigil schreef:
Het is wel een lange zit zo met een twee weken. Eer we bij 2016 aankomen is het al bijna de herfst van 2018
Is niks vergeleken bij de knock-out voor albums. Die is begonnen dacht ik in 2006 en geëindigd in 2016.

0
geplaatst: 7 juli 2016, 14:51 uur
Mooiste ontdekking tot dusver komt uit Brazilië. Al je even rondneust in de toplijsten van RYM kom je hem vrij snel tegen. Op MusicMeter nog vrij weinig stemmen.
0
geplaatst: 7 juli 2016, 14:51 uur
Mooiste ontdekking tot dusver komt uit Brazilië. Al je even rondneust in de toplijsten van RYM kom je hem vrij snel tegen. Op MusicMeter nog vrij weinig stemmen.
0
geplaatst: 7 juli 2016, 15:34 uur
Teunnis schreef:
Nou, helemaal eenzaam zal hij niet zijn.
0
geplaatst: 7 juli 2016, 17:04 uur
mooi zo, van een doelloze herfstperiode kan je zomaar depressief worden. 
0
geplaatst: 7 juli 2016, 20:27 uur
Teunnis schreef:
Je bedoelt de opperpadvinder? Die heeft mooie muziek gemaakt inderdaad, gaat zeker mijn top 20 halen.
0
zaaf
geplaatst: 11 juli 2016, 11:38 uur
Nog een halve week… lijstjes binnen van:
Ataloona, Casartelli, dynamo d, EttaJamesBrown, Film Pegasus, GrafGantz, HugovdBos, Koenr, LucM, Lying Mouth, nelis, Rudi S, Superbitch, teus, vigil, west en wibro,
Dus nog niet en graag wel van:
ArthurDZ, bikkel2, Dwejkk_, Edgar18, Franck Maudit, herman, johan de witt, Renoir, Teunnis, thelion en Toon1
En instromers natuurlijk.
Ataloona, Casartelli, dynamo d, EttaJamesBrown, Film Pegasus, GrafGantz, HugovdBos, Koenr, LucM, Lying Mouth, nelis, Rudi S, Superbitch, teus, vigil, west en wibro,
Dus nog niet en graag wel van:
ArthurDZ, bikkel2, Dwejkk_, Edgar18, Franck Maudit, herman, johan de witt, Renoir, Teunnis, thelion en Toon1
En instromers natuurlijk.
0
Telamon
geplaatst: 11 juli 2016, 11:43 uur
Zij-instromers ook?
Heb vanwege werkproblematiek plots zeeën tijd ?
Heb vanwege werkproblematiek plots zeeën tijd ?
0
zaaf
geplaatst: 11 juli 2016, 13:01 uur
Oeps.. dat klinkt niet helemaal oke... maar jouw bijdrage zou in ieder geval een positief zij-effect zijn 
Mocht sterkte op zijn plaats zijn, sterkte!

Mocht sterkte op zijn plaats zijn, sterkte!
0
Telamon
geplaatst: 11 juli 2016, 14:21 uur
situatie is als populaire spits die ons met zn doelpunten al 3 jaar behoedt voor degradatie opeens weg moet omdat zwakke wisselspeler heeft geklaagd bij coach. Coach heeft geen kijk op t spelletje en knikkert spits eruit.
Ik ben gelukkig niet de spits, maar wel teamgenoot die vanochtend (via vertrouwenspersoon) mn twijfels heeft uitgesproken bij bestuur.
Nu ben ik 'ziek' gemeld thuis en wacht af hoe t balletje gaat rollen. Plan B is met spits elders verder gaan.
Ik ben gelukkig niet de spits, maar wel teamgenoot die vanochtend (via vertrouwenspersoon) mn twijfels heeft uitgesproken bij bestuur.
Nu ben ik 'ziek' gemeld thuis en wacht af hoe t balletje gaat rollen. Plan B is met spits elders verder gaan.
0
zaaf
geplaatst: 11 juli 2016, 14:30 uur
Klinkt stressvol. Wel mooie metafoor... en goed dat je een plan B hebt. Hopelijk is t niet nodig (hoewel een frisse start in zo'n situatie misschien niet eens zo gek is).
0
geplaatst: 11 juli 2016, 14:35 uur
Ik ken dit jaar niet genoeg albums voor een top 10. En om nu snel-snel wat platen te luisteren om nog mee te kunnen doen zie ik ook niet zitten, is me iets te halfslachtig. Maar ik heb al eens gespiekt en het ziet ernaar uit dat ik voor de rest van de jaren '60 gelukkig wel present ben. 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.