Muziek / Muziekgames / Album Top 10 Per Jaar
zoeken in:
0
geplaatst: 6 januari 2017, 21:53 uur
1
geplaatst: 6 januari 2017, 22:23 uur
2
Casartelli (moderator)
geplaatst: 6 januari 2017, 22:49 uur
En zo kregen we toch nog een happy ending.
0
geplaatst: 7 januari 2017, 09:16 uur
Ha,ha, wat een jaar dat 1987.
Buiten de nummer 1 was de strijd in mijn lijst keihard, maar door die extra week is het toch gelukt
Buiten de nummer 1 was de strijd in mijn lijst keihard, maar door die extra week is het toch gelukt

0
geplaatst: 7 januari 2017, 09:29 uur
Wel met het allerbeste ItaliaanskokenmeteenmooiglasBaroloalbum in de hoogste regionen.
1
geplaatst: 7 januari 2017, 13:45 uur
EttaJamesBrown schreef:
Wel met het allerbeste ItaliaanskokenmeteenmooiglasBaroloalbum in de hoogste regionen.
(quote)
Jij kent mij: geef het nu maar toe!

Wel eens op de Barolo-berg geweest? Een puist in een vlak landschap. Prachtig daar en natuurlijk heerlijk wijn proeven.
0
catchup
geplaatst: 8 januari 2017, 10:23 uur
Niet echt een goed wijnjaar volgens mij, '89 wel dacht ik. Anyway, lijstje ingeleverd, David Thomas anyone? Die dooie die hem ook wel lustte heb ik er ook maar ingezet als lijstduwer. O ja en een beetje hiphop, en nergens een vrouw te bekennen, vreemd hoor.
0
geplaatst: 8 januari 2017, 10:38 uur
catchup schreef:
David Thomas anyone? nergens een vrouw te bekennen, vreemd hoor.
David Thomas anyone? nergens een vrouw te bekennen, vreemd hoor.
David had ik al als voetganger en met zijn "bandje" al gehad, in 1987 was de concurrentie moordend.
catchup schreef:
nergens een vrouw te bekennen, vreemd hoor.
nergens een vrouw te bekennen, vreemd hoor.
zusje, echt wel, seven SEVEN!!!
0
geplaatst: 9 januari 2017, 12:00 uur
Lijstje ingezonden. Inclusief vrouwen en hiphop. (en gitaarwerk en synthesizer en musical en dansbaar en romantisch en ...)
0
geplaatst: 9 januari 2017, 12:11 uur
catchup schreef:
Niet echt een goed wijnjaar volgens mij, '89 wel dacht ik. Anyway, lijstje ingeleverd, David Thomas anyone? Die dooie die hem ook wel lustte heb ik er ook maar ingezet als lijstduwer. O ja en een beetje hiphop, en nergens een vrouw te bekennen, vreemd hoor.
Vlak ook het wijnjaar nul niet uit.
Hier anderhalve vrouw, en een dotje zusters.
0
geplaatst: 9 januari 2017, 16:54 uur
Natuurlijk is het vorige bericht een cryptische omschrijving.
1
geplaatst: 9 januari 2017, 18:00 uur
0
geplaatst: 9 januari 2017, 22:00 uur
Ik ben er bijna, maar nog niet helemaal.
Waar ken ik dat toch van???
Waar ken ik dat toch van???

0
geplaatst: 9 januari 2017, 22:12 uur
Overigens is 1987 ook het jaar van... jawel... Muziek >> Muziekgames >> Greatest Hits of #3 (George Michael/Wham)! 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.