Muziek / Muziekgames / Album Top 10 Per Jaar
zoeken in:
0
zaaf
geplaatst: 6 januari 2017, 06:49 uur
Nog 6,55 dagen… lijstjes over 1987 binnen van:
ArthurDZ, bennerd, Brunniepoo, dazzler, deric raven, dix, dynamo d, EttaJamesBrown, GrafGantz, HugovdBos, johannesA, Johnny Marr, likeahurricane, Lying Mouth, nelis, nico1616, Renoir, shinybeast, Superbitch, Telamon, thelion, vigil
Dus nog niet en graag wel van:
Arno, Ataloona, bikkel2, Bonk, Casartelli, catchup, Cellulord, Dwejkk_, Film Pegasus, Henri-S, herman, J.J. Wever, Joezer49263, johan de witt, Koenr, LucM, luigifort, Lura, Manfield, Poeha, Rudi S, Teunnis, teus, west, wibro e.v.a.
ArthurDZ, bennerd, Brunniepoo, dazzler, deric raven, dix, dynamo d, EttaJamesBrown, GrafGantz, HugovdBos, johannesA, Johnny Marr, likeahurricane, Lying Mouth, nelis, nico1616, Renoir, shinybeast, Superbitch, Telamon, thelion, vigil
Arno, Ataloona, bikkel2, Bonk, Casartelli, catchup, Cellulord, Dwejkk_, Film Pegasus, Henri-S, herman, J.J. Wever, Joezer49263, johan de witt, Koenr, LucM, luigifort, Lura, Manfield, Poeha, Rudi S, Teunnis, teus, west, wibro e.v.a.
0
geplaatst: 6 januari 2017, 09:30 uur
Ik moet echt beter gaan opletten hier, had alweer geen idee dat deze ronde 2 weken duurt. Is dat vanaf nu standaard of zo? Vorige keer was vanwege de kerstdagen, maar kan er nu niet echt een goede reden voor verzinnen.
0
geplaatst: 6 januari 2017, 09:42 uur
zaaf schreef:
Ik heb mijn lijstje maandag al ingestuurd.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 6 januari 2017, 09:55 uur
GrafGantz schreef:
Ik moet echt beter gaan opletten hier, had alweer geen idee dat deze ronde 2 weken duurt. Is dat vanaf nu standaard of zo? Vorige keer was vanwege de kerstdagen, maar kan er nu niet echt een goede reden voor verzinnen.
Het is wederom wel aangekondigd, maar ik ben er ook niet onverdeeld gelukkig mee. Ik schuif mijn inleverdeadline een weekje op, luister een weekje langer naar 1987-albums, maar tegen dat ik mijn lijstje inlever zijn alle lollige subtiele hints al door andere mensen gebruikt. Ja ja, de opwarming van de aarde, de honger in Afrika en de extra lange inlevertermijn van de Album Top 10 Per Jaar, dat zijn de echte problemen.Ik moet echt beter gaan opletten hier, had alweer geen idee dat deze ronde 2 weken duurt. Is dat vanaf nu standaard of zo? Vorige keer was vanwege de kerstdagen, maar kan er nu niet echt een goede reden voor verzinnen.
0
geplaatst: 6 januari 2017, 10:15 uur
Ik heb de aankondiging niet gemist en vind het wel fijn eigenlijk. Het oud- en nieuw-weekend was wat mij betreft drukker dan kerst, aangezien dat geen vrije dag opleverde dit jaar.
Vanaf volgende week is het weer een jaar per week.
Vanaf volgende week is het weer een jaar per week.
0
geplaatst: 6 januari 2017, 10:19 uur
0
geplaatst: 6 januari 2017, 11:49 uur
Jaaaha..... Ik weet dat je het ergens niet helemaal met mijn lijstje kunt vinden, maar om 'm nou compleet te negeren..

0
geplaatst: 6 januari 2017, 12:22 uur
GrafGantz schreef:
Als de organisator die reden maar heeft...
Maar goed, ik had de eerste aankondiging ook gemist en daarom een nette vraag gesteld, dit was het antwoord.
Stuurt u allen uw favoriete albums uit 1987 in de vorm van een top 20 naar ondergetekende (mogen - en in sommige gevallen moeten - andere albums dan bovenstaande zijn). Doe dit vóór… LET HIER OP! vigil en alle anderen natuurlijk ook: donderdag 12 januari 2017 20.00 uur scherp. (!!!)
Hierna ga ik weer een tandje opschakelen (weten jullie nog?)
Hierna ga ik weer een tandje opschakelen (weten jullie nog?)
0
zaaf
geplaatst: 6 januari 2017, 12:43 uur
Niet meteen van de leg raken allemaal! Ik zal de vaste routine ws niet meer doorbreken, zodat we in augustus deze dagvulling keurig kunnen beeindigen 

0
geplaatst: 6 januari 2017, 13:37 uur
0
geplaatst: 6 januari 2017, 14:45 uur
Iemand die voor mij een mooie tip heeft voor een 1987 album? Deze ken ik al.
0
geplaatst: 6 januari 2017, 14:47 uur
Sonic Youth, The Go-Betweens en The Replacements ga ik sowieso even beluisteren.
0
geplaatst: 6 januari 2017, 15:08 uur
Even m'n albumstemmen bekeken en ik zie dat ik nog t/m 1993 jullie hulp nodig heb om tenminste een Top 10 te kunnen inleveren met albums die een voldoende scoren. Vanaf 1994 wordt het iets makkelijker. 

0
zaaf
geplaatst: 6 januari 2017, 15:13 uur
Alsnog ingevoerd. Ik zou er ook niet naast moeten werken, vervelende onderbreking geeft dat.
1
zaaf
geplaatst: 6 januari 2017, 15:14 uur
Gretz schreef:
Even m'n albumstemmen bekeken en ik zie dat ik nog t/m 1993 jullie hulp nodig heb om tenminste een Top 10 te kunnen inleveren met albums die een voldoende scoren. Vanaf 1994 wordt het iets makkelijker.
Casartelli geeft altijd scheutig zijn tips, als je van tweesterrencryptogrammen houdt.Even m'n albumstemmen bekeken en ik zie dat ik nog t/m 1993 jullie hulp nodig heb om tenminste een Top 10 te kunnen inleveren met albums die een voldoende scoren. Vanaf 1994 wordt het iets makkelijker.
0
geplaatst: 6 januari 2017, 15:16 uur
Gretz schreef:
Sign O The Times natuurlijk

Sonic Youth en The Replacements zijn alvast geweldige keuzes! Als je die twee leuk vindt en je hebt een uurtje vrij, kan je ook altijd Warehouse van Hüsker Dü proberen.
0
geplaatst: 6 januari 2017, 15:16 uur
Gretz schreef:
Met die drie die je nog gaat luisteren heb je een mooiere top-10 dan de meesten hier - of we gemeenschappelijk - zullen hebben

Verder heb je vast wel tijd om het debuut van je nummer 1 of 2 van 1989 nog even te luisteren, duurt amper 20 minuten

1
Casartelli (moderator)
geplaatst: 6 januari 2017, 15:25 uur
Met de royale muzikale overeenkomsten die Gretz en ik doorgaans hebben, is het des te jammerder dat ik mijn lijstje nog niet opgesteld heb 
Dat gezegd zijnd, ik heb even in je stemmenlijst gekoekeloerd, Geert, en gezien dat je nog niks van (The) Nits becijferd hebt. Dat komt me toch wel als een omissie voor en die hebben in 1987 een van de meer voor de hand liggende luisterkandidaten uit hun rijke oeuvre.

Dat gezegd zijnd, ik heb even in je stemmenlijst gekoekeloerd, Geert, en gezien dat je nog niks van (The) Nits becijferd hebt. Dat komt me toch wel als een omissie voor en die hebben in 1987 een van de meer voor de hand liggende luisterkandidaten uit hun rijke oeuvre.
1
geplaatst: 6 januari 2017, 15:31 uur
Ik ben altijd wel te porren voor vaderlandse kwaliteitsmuziek.
0
geplaatst: 6 januari 2017, 15:50 uur
zaaf schreef:
Niet meteen van de leg raken allemaal! Ik zal de vaste routine ws niet meer doorbreken, zodat we in augustus deze dagvulling keurig kunnen beeindigen
Goed gedaan juist zaaf, die extra 2 weekjes in deze voor sommigen drukkere tijden. Mij kwam het erg goed uit.
0
Telamon
geplaatst: 6 januari 2017, 16:29 uur
0
geplaatst: 6 januari 2017, 16:31 uur
GrafGantz schreef:
Ik moet echt beter gaan opletten hier,
Ik moet echt beter gaan opletten hier,
Hier ook zo, tja ik volg toch dagelijks trouw NOS teletekst en toch ontgaat mij blijkbaar het een of ander

0
geplaatst: 6 januari 2017, 16:52 uur
johan de witt schreef:
Met die drie die je nog gaat luisteren heb je een mooiere top-10 dan de meesten hier
(quote)
Met die drie die je nog gaat luisteren heb je een mooiere top-10 dan de meesten hier
Zo die kunnen we weer in onze zak steken...
0
geplaatst: 6 januari 2017, 16:53 uur
EttaJamesBrown schreef:
Wat een KAOS hier vandaag!
Wat een KAOS hier vandaag!
Zet je de radio toch aan
0
geplaatst: 6 januari 2017, 20:57 uur
Gretz schreef:
Sonic Youth, The Go-Betweens en The Replacements ga ik sowieso even beluisteren.
1987 is een mooi jaar, alle drie de albums moet je zeker luisteren.
Voor vaderlandse muziek kan ik je deze aanraden
Mam
of kijk even naar mijn stemmen
1987
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.