MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Album Top 10 Per Jaar

zoeken in:

Ik moet echt beter gaan opletten hier, had alweer geen idee dat deze ronde 2 weken duurt. Is dat vanaf nu standaard of zo? Vorige keer was vanwege de kerstdagen, maar kan er nu niet echt een goede reden voor verzinnen.

Ik heb mijn lijstje maandag al ingestuurd.

Casartelli (moderator)
GrafGantz schreef:
Ik moet echt beter gaan opletten hier, had alweer geen idee dat deze ronde 2 weken duurt. Is dat vanaf nu standaard of zo? Vorige keer was vanwege de kerstdagen, maar kan er nu niet echt een goede reden voor verzinnen.
Het is wederom wel aangekondigd, maar ik ben er ook niet onverdeeld gelukkig mee. Ik schuif mijn inleverdeadline een weekje op, luister een weekje langer naar 1987-albums, maar tegen dat ik mijn lijstje inlever zijn alle lollige subtiele hints al door andere mensen gebruikt. Ja ja, de opwarming van de aarde, de honger in Afrika en de extra lange inlevertermijn van de Album Top 10 Per Jaar, dat zijn de echte problemen.

Ik heb de aankondiging niet gemist en vind het wel fijn eigenlijk. Het oud- en nieuw-weekend was wat mij betreft drukker dan kerst, aangezien dat geen vrije dag opleverde dit jaar.

Vanaf volgende week is het weer een jaar per week.

zaaf schreef:
Nog 6,55 dagen… johan de witt

Donder op!

De mijne heb je nu

zaaf schreef:
Nog 6,55 dagen…
Dus nog niet en graag wel van:
Ataloona.

Jaaaha..... Ik weet dat je het ergens niet helemaal met mijn lijstje kunt vinden, maar om 'm nou compleet te negeren..

GrafGantz schreef:

Als de organisator die reden maar heeft...

Maar goed, ik had de eerste aankondiging ook gemist en daarom een nette vraag gesteld, dit was het antwoord.

Stuurt u allen uw favoriete albums uit 1987 in de vorm van een top 20 naar ondergetekende (mogen - en in sommige gevallen moeten - andere albums dan bovenstaande zijn). Doe dit vóór… LET HIER OP! vigil en alle anderen natuurlijk ook: donderdag 12 januari 2017 20.00 uur scherp. (!!!)

Hierna ga ik weer een tandje opschakelen (weten jullie nog?)

zaaf
Sophtware Slump met de A Arno en Ataloona. Ik zal mijn spreadsheet beteren.

zaaf
Niet meteen van de leg raken allemaal! Ik zal de vaste routine ws niet meer doorbreken, zodat we in augustus deze dagvulling keurig kunnen beeindigen

zaaf schreef:
zodat we in augustus deze dagvulling keurig kunnen beeindigen

En wat moeten we dan?

GrafGantz schreef:
(quote)

En wat moeten we dan?

Nog eens de Song Top 10 per jaar spelen?

Iemand die voor mij een mooie tip heeft voor een 1987 album? Deze ken ik al.

Sonic Youth, The Go-Betweens en The Replacements ga ik sowieso even beluisteren.

Wat een KAOS hier vandaag!

Even m'n albumstemmen bekeken en ik zie dat ik nog t/m 1993 jullie hulp nodig heb om tenminste een Top 10 te kunnen inleveren met albums die een voldoende scoren. Vanaf 1994 wordt het iets makkelijker.

zaaf
zaaf schreef:
Dus nog niet en graag wel van:

Arno, Ataloona, Poeha
Alsnog ingevoerd. Ik zou er ook niet naast moeten werken, vervelende onderbreking geeft dat.

zaaf
Gretz schreef:
Even m'n albumstemmen bekeken en ik zie dat ik nog t/m 1993 jullie hulp nodig heb om tenminste een Top 10 te kunnen inleveren met albums die een voldoende scoren. Vanaf 1994 wordt het iets makkelijker.
Casartelli geeft altijd scheutig zijn tips, als je van tweesterrencryptogrammen houdt.

Gretz schreef:

Sign O The Times natuurlijk

Sonic Youth en The Replacements zijn alvast geweldige keuzes! Als je die twee leuk vindt en je hebt een uurtje vrij, kan je ook altijd Warehouse van Hüsker Dü proberen.

Gretz schreef:

Met die drie die je nog gaat luisteren heb je een mooiere top-10 dan de meesten hier - of we gemeenschappelijk - zullen hebben
Verder heb je vast wel tijd om het debuut van je nummer 1 of 2 van 1989 nog even te luisteren, duurt amper 20 minuten

Casartelli (moderator)
zaaf schreef:
Casartelli geeft altijd scheutig zijn tips, als je van tweesterrencryptogrammen houdt.
Met de royale muzikale overeenkomsten die Gretz en ik doorgaans hebben, is het des te jammerder dat ik mijn lijstje nog niet opgesteld heb

Dat gezegd zijnd, ik heb even in je stemmenlijst gekoekeloerd, Geert, en gezien dat je nog niks van (The) Nits becijferd hebt. Dat komt me toch wel als een omissie voor en die hebben in 1987 een van de meer voor de hand liggende luisterkandidaten uit hun rijke oeuvre.

Ik ben altijd wel te porren voor vaderlandse kwaliteitsmuziek.

zaaf schreef:
Niet meteen van de leg raken allemaal! Ik zal de vaste routine ws niet meer doorbreken, zodat we in augustus deze dagvulling keurig kunnen beeindigen

Goed gedaan juist zaaf, die extra 2 weekjes in deze voor sommigen drukkere tijden. Mij kwam het erg goed uit.

Telamon
Gretz schreef:

Hier valt toch wel wat bekends in terug te vinden?
RYM 1987

GrafGantz schreef:
Ik moet echt beter gaan opletten hier,

Hier ook zo, tja ik volg toch dagelijks trouw NOS teletekst en toch ontgaat mij blijkbaar het een of ander

johan de witt schreef:
(quote)

Met die drie die je nog gaat luisteren heb je een mooiere top-10 dan de meesten hier

Zo die kunnen we weer in onze zak steken...

zaaf
Die goeie voornemens zijn niet aan Johan besteed.

EttaJamesBrown schreef:
Wat een KAOS hier vandaag!

Zet je de radio toch aan

Gretz schreef:

deze ofdeze als je eens wat anders wilt horen

Gretz schreef:
Sonic Youth, The Go-Betweens en The Replacements ga ik sowieso even beluisteren.

1987 is een mooi jaar, alle drie de albums moet je zeker luisteren.
Voor vaderlandse muziek kan ik je deze aanraden
Mam
of kijk even naar mijn stemmen

1987

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:58 uur

geplaatst: vandaag om 11:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.