Muziek / Nieuws / R.I.P.
zoeken in:
0
geplaatst: 15 juli 2009, 23:37 uur
rudiger schreef:
Wat heeft Vinkenoog eigenlijk met muziek te maken , ik dacht dat hij schrijver was of heeft ie ook wat in de muziek gedaan .?
Wat heeft Vinkenoog eigenlijk met muziek te maken , ik dacht dat hij schrijver was of heeft ie ook wat in de muziek gedaan .?
Zie:
Vinkenoog & Spinvis - Ritmebox (2008)
Vinkenoog / Spinvis Combo - Ja! (2006)
Als ie met twee albums op MuMe staat, hoort ie zeker in dit topic te staan.
0
beaster1256
geplaatst: 16 juli 2009, 20:52 uur
arthur , chapeau heeft 2 betekenissen in het frans
hoed
en hoed af
haha
michel
knipoog
hoed
en hoed af
haha
michel
knipoog
0
geplaatst: 17 juli 2009, 21:01 uur
Waarschijnlijk een van de laatste opnames van recent overleden Crimson Glory zanger Midnight
YouTube - Midnight - The End
YouTube - Midnight - The End
0
Antonio
geplaatst: 18 juli 2009, 21:05 uur

WALTER CRONKITE 1916-2009
America's Iconic TV News Anchor Shaped the Medium and the Nation
By Bart Barnes and Joe Holley
Washington Post Staff Writers
Saturday, July 18, 2009
Walter Cronkite, America's preeminent television journalist of the 1960s and 1970s who as anchor and managing editor of "CBS Evening News" played a primary role in establishing television as the dominant national news medium of that era, died last night at age 92.
CBS Vice President Linda Mason said Cronkite died at 7:42 p.m. with his family by his side at his home in New York after a long illness. He had been suffering from cerebrovascular disease, his family said recently.
Cronkite's career reflected the arc of journalism in the mid-20th century. He was a wire service reporter covering major campaigns of World War II before working in radio and then joining a pioneering TV news venture at the CBS affiliate in Washington. Later in New York, he anchored the network's nightly news program from 1962 to 1981, a period in which television established itself as the principal source of information on current events for most Americans.
In a statement last night, President Obama called Cronkite "more than just an anchor." He was "someone we could trust to guide us through the most important issues of the day; a voice of certainty in an uncertain world," Obama said.
Describing him as "family," the president said Cronkite " invited us to believe in him, and he never let us down. This country has lost an icon and a dear friend, and he will be truly missed."
Bron
Niet direct een muzikale legende, maar ook niet iemand die we stilletjes kunnen vergeten dacht ik zo...
Welke belangrijke en culturele gebeurtenis heeft deze man wel niet voorzien van zijn commentaar ?
0
geplaatst: 21 juli 2009, 10:22 uur
Berichten over Adam Youch verplaatst naar Beastie Boys
Laten we dit topic wel voor de doden houden, van Adam Youch zijn we nog lang niet af.
Laten we dit topic wel voor de doden houden, van Adam Youch zijn we nog lang niet af.
0
geplaatst: 21 juli 2009, 10:24 uur
AMSTERDAM - Ria Brieffies, zangeres van de Dolly Dots, is maandagavond overleden.
Dat meldt site van de Dolly Dots.
“We zijn diep geraakt door het overlijden van Ria. Ze was niet alleen een mede-Dolly Dot, maar vooral een geweldige, mooie vriendin", schrijven de overbleven bandleden.
We zijn blij met de tijd die ze nog heeft gehad sinds de diagnose, maar we zullen haar verschrikkelijk missen.
We troosten ons met de gedachte dat Ria zoveel moois gedaan heeft en voor zoveel mensen iets speciaals betekende."
Dat meldt site van de Dolly Dots.
“We zijn diep geraakt door het overlijden van Ria. Ze was niet alleen een mede-Dolly Dot, maar vooral een geweldige, mooie vriendin", schrijven de overbleven bandleden.
We zijn blij met de tijd die ze nog heeft gehad sinds de diagnose, maar we zullen haar verschrikkelijk missen.
We troosten ons met de gedachte dat Ria zoveel moois gedaan heeft en voor zoveel mensen iets speciaals betekende."

Erg sneu.
0
Aquila
geplaatst: 21 juli 2009, 10:26 uur
Ik las het ook net.
RIP Ria
(stiekem mijn favoriete Dot)
RIP Ria
(stiekem mijn favoriete Dot)
0
geplaatst: 21 juli 2009, 10:32 uur
Triest nieuws. Veel te jong.
Gordon van Peter & Gordon ook overleden:
Obituary: Gordon Waller / Half of 1960s pop duo Peter and Gordon - turkishweekly.net
Gordon van Peter & Gordon ook overleden:
Obituary: Gordon Waller / Half of 1960s pop duo Peter and Gordon - turkishweekly.net
0
geplaatst: 21 juli 2009, 10:58 uur
Ria dood, wat maken we nu dan toch weer mee? Op de een of andere manier hoort het niet dat de sterren van de kinderpop uit de '70's en '80's eerder gaan dan menige bejaarde rocker. Om kwaad van te worden!
0
geplaatst: 21 juli 2009, 13:18 uur
Dat is heel hard gegaan dan. Eind vorig jaar werd de diagnose gesteld en nu is ze al niet meer onder ons.. Het leven kan soms zo hard zijn.
Rust zacht, Ria.
Rust zacht, Ria.
0
geplaatst: 21 juli 2009, 16:30 uur
0
Antonio
geplaatst: 21 juli 2009, 17:13 uur
herman schreef:
Dat is ook zo, maar ik zag zo snel niet een andere optie om dit te melden.
Had zelf ook wel kunnen bedenken om het bij het Beastie Boys Forum te plaatsen

0
geplaatst: 21 juli 2009, 18:43 uur
R.I.P Ria Brieffies,
Doet mijzelf stiekum meer dan de dood van Michael Jackson wat natuurlijk ook flink zuur was.
Doet mijzelf stiekum meer dan de dood van Michael Jackson wat natuurlijk ook flink zuur was.
0
geplaatst: 22 juli 2009, 03:31 uur
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 22 juli 2009, 10:55 uur
Marcel Jacob is overleden op 21/07/2009. Volgens zanger Jeff Scott Soto heeft de bassist van Talisman zelfmoord gepleegd na een jarenlang gevecht tegen persoonlijke en gezondheidsproblemen. Soto had daags voordien nog met Jacob gesproken. De band zou namelijk over enkele dagen aan het achtste studio-album beginnen. Naast het werk met het door hemzelf opgerichte Talisman, was Marcel Jacob onder meer te horen op de albums Marching Out van Yngwie Malmsteen en Total Control van John Norum. Hij is 45 jaar oud geworden.
(bron: www.metalfan.nl)
(bron: www.metalfan.nl)
0
geplaatst: 22 juli 2009, 12:32 uur
R.I.P. Marcel...
ik las het gisteren, toen ik van vakantie terugkwam, op de facebookpagina van Jeff Scott Soto....
Droevig nieuws... Zo jammer...
en 45 jaar is uiteraard veel te jong.
Moge je nu rust kennen en geen pijn meer hebben, Marcel.
Rust in vrede!
ik las het gisteren, toen ik van vakantie terugkwam, op de facebookpagina van Jeff Scott Soto....
Droevig nieuws... Zo jammer...
en 45 jaar is uiteraard veel te jong.
Moge je nu rust kennen en geen pijn meer hebben, Marcel.
Rust in vrede!
0
geplaatst: 22 juli 2009, 15:36 uur
Gisteren is John "Marmaduke" Dawson van The New Riders Of The Purple Sage overleden ... hij was al een tijdje ziek, en zat niet meer bij de onlangs heropgerichte Riders, hoewel hij wel achter ze stond. The New Riders Of The Purple Sage was een soort zijtak van The Grateful Dead en maakten een aantal geweldige countryrockplaten.
NEW RIDERS of the PURPLE SAGE +|+ Official Site - nrpsmusic.com
0
beaster1256
geplaatst: 22 juli 2009, 16:11 uur
het houdt niet op de laatste tijd , ik hoop dat ze allemaal ' peace of mind ' krijgen
mijn innige deelneming
mijn innige deelneming
0
geplaatst: 22 juli 2009, 20:05 uur
koho schreef:
Gisteren is John "Marmaduke" Dawson van The New Riders Of The Purple Sage overleden ... hij was al een tijdje ziek, en zat niet meer bij de onlangs heropgerichte Riders, hoewel hij wel achter ze stond. The New Riders Of The Purple Sage was een soort zijtak van The Grateful Dead en maakten een aantal geweldige countryrockplaten.
RIP Marmaduke. Had nog wel gehoopt dat hij er bij een eventuele volgende cd van the NRPS weer bij zou zijn, maar het mocht helaas niet zo zijn. Weer een van mijn idolen weg!
0
Sheplays
geplaatst: 31 juli 2009, 13:04 uur
Sir William Robert Robson
(18/2/1933 - 31/7/2009)
Zoveel voetballiefhebbers hier dus, R.I.P. Bobby Robson!
(18/2/1933 - 31/7/2009)
Zoveel voetballiefhebbers hier dus, R.I.P. Bobby Robson!
0
geplaatst: 2 augustus 2009, 11:59 uur
RIP Bobby Robson, daaraan zie je dat legendes ook sterfelijk zijn... :s
0
geplaatst: 2 augustus 2009, 12:36 uur
Baatin van Slum Village is overleden. 
Baatin overleden
Slum Village-rapper Baatin, geboren: Titus Glover, is op 35-jarige leeftijd overleden. De doodsoorzaak is vooralsnog onbekend.
Baatin richtte omstreeks 1991 samen met Jay Dee en T3 de groep Slum Village op. Met het overlijden van Jay Dee en Baatin is T3 als enige overgebleven van dit oorspronkelijke collectief.
Voor het aanstaande Slum Village album Villa Manifesto sloot naast Illa J ook Baatin, na jaren van afwezigheid vanwege gezondheidsproblemen, zich bij de formatie aan. In hoeverre Baatin daadwerkelijk te horen zal zijn op de nieuwe plaat is nu afwachten. Op Cloud 9, de onlangs verschenen eerste single van het nieuwe album, is Baatin in ieder geval gewoon van de partij.
Bron: www.hiphopleeft.nl
Wat een ongelofelijk klote nieuws. Ik ben toch altijd wel een fan geweest van Slum Village. Eerst Jay Dee en nu Baatin
. Op zo'n jonge leeftijd. 
Rust in vrede Baatin.

Baatin overleden
Slum Village-rapper Baatin, geboren: Titus Glover, is op 35-jarige leeftijd overleden. De doodsoorzaak is vooralsnog onbekend.
Baatin richtte omstreeks 1991 samen met Jay Dee en T3 de groep Slum Village op. Met het overlijden van Jay Dee en Baatin is T3 als enige overgebleven van dit oorspronkelijke collectief.
Voor het aanstaande Slum Village album Villa Manifesto sloot naast Illa J ook Baatin, na jaren van afwezigheid vanwege gezondheidsproblemen, zich bij de formatie aan. In hoeverre Baatin daadwerkelijk te horen zal zijn op de nieuwe plaat is nu afwachten. Op Cloud 9, de onlangs verschenen eerste single van het nieuwe album, is Baatin in ieder geval gewoon van de partij.
Bron: www.hiphopleeft.nl
Wat een ongelofelijk klote nieuws. Ik ben toch altijd wel een fan geweest van Slum Village. Eerst Jay Dee en nu Baatin
. Op zo'n jonge leeftijd. 
Rust in vrede Baatin.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.