MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / R.I.P.

zoeken in:
Terry Jones, groot komiek, niet zo'n naamsbekendheid als Cleese of Palin, maar wel heel belangrijk voor Monty Python.
Een groot bedenker van het absurdisme, hij maakte er een hoge kunst van.
R.I.P

Arbeidsdeskundige
R.I.P. Terry Jones

Monty Python bracht misschien wel de beste comedy ooit op.
En Terry Jones maakte er deel van uit.
In 2016 werd dementie bij hem geconstateerd.
Het is hard gegaan. Triest.

R.I.P Terry Jones

Martin Griffin drummer van Hawkwind/Hawklords ook weg .

R.I.P. Terry jones

Life of Brian, een van de leukste komedies!

R.I.P. Terry Jones
De eerste keer dat ik iets van Monty Python zag, piste ik toch haast in mijn broek van het lachen. Heb er een grote voorliefde voor onzin aan te danken.

Soledad
Rip Terry....

Sex sex sex is all they think about

Nobody Expects….. Monty Python toevallig de laatste weken altijd een aflevering voor het slapen gaan bekeken op Netflix. Een hoop dingen blijven nu nog steeds overeind . R.I.P Terry Jones .

Sean Reinert is gisteren overleden. 48 jaar. Drumde bij Cynic en Death (Op het Human album)

Geen muzikant, desalniettemin R.I.P. Robbie Rensenbrink. Een van de meest sierlijke linksbuitens of midvoors die Nederland gekend heeft. Toen ik hem een tijd geleden nog op tv zag schrok ik wel. Robbie was opeens stukken ouder geworden. Maar wat hebben we genoten van hem.

dix
iggy schreef:
Geen muzikant, desalniettemin R.I.P. Robbie Rensenbrink. Een van de meest sierlijke linksbuitens of midvoors die Nederland gekend heeft.

Rubberen Robbie dan maar?
In dat geval terecht genoemd in dit topic.

R.I.P Sean Reinert

Casartelli (moderator)
En voor degenen (zoals naastgetekende) voor wie het metalen geweld van Death en Cynic toch wat aan de heftige kant was, hij deed ook mee aan Gordian Knot.

R.I.P. Sean Reinert

R.i.p. Sean Reinert.

Wordt net ook bevestigd op CNN

Damn, Kobe Bryant

Jee zeg, dat is schrikken.

Eén van de beste NBA basketballers ooit, zonder meer een legende.

41 jaar slechts. LA Laker in hart en nieren, en heeft heel veel moois laten zien.
Hij scoorde ooit eens 81 punten in één wedstrijd, de op 1 na hoogste score van een speler in een NBA wedstrijd.

R.I.P Kobe Bryant

Klote, in zijn topjaren keek ik redelijk veel NBA
RIP Legend

RIP Kobe

Tragisch nieuws zeg.

R.I.P Kobe Bryant

Op de middelbare school keek ik best veel basketbal. Weet nog goed hoe we het in '97 hadden over die jonge gast (Bryant dus) die met een sensationele dunk de slam dunk contest won. Ik ben na mijn schooltijd wel afgehaakt als actieve NBA-volger, maar omdat Bryant meteen zoveel indruk maakte heb ik altijd wel een zwak voor hem gehouden en hem wel blijven volgen. Voor mij is hij zonder twijfel een van de beste sporters ooit geweest. R.I.P.

Ongelooflijk. Icoon van een generatie, en één van de beste basketballers allertijden. Ik ben er stil van.

R.I.P. Black Mamba

catchup
Kobe Bryant RIP, triest zeg

OMG!!!
R.I.P.

Edgar18 schreef:
Ongelooflijk. Icoon van een generatie, en één van de beste basketballers allertijden. Ik ben er stil van.

Dat. Exact dat. Vreselijk nieuws. RIP

Arbeidsdeskundige
R.I.P. Kobe Bryant

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:41 uur

geplaatst: vandaag om 17:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.