Muziek / Nieuws / R.I.P.
zoeken in:
0
geplaatst: 22 januari 2020, 17:50 uur
Terry Jones, groot komiek, niet zo'n naamsbekendheid als Cleese of Palin, maar wel heel belangrijk voor Monty Python.
Een groot bedenker van het absurdisme, hij maakte er een hoge kunst van.
R.I.P
Een groot bedenker van het absurdisme, hij maakte er een hoge kunst van.
R.I.P
0
geplaatst: 22 januari 2020, 20:20 uur
Monty Python bracht misschien wel de beste comedy ooit op.
En Terry Jones maakte er deel van uit.
In 2016 werd dementie bij hem geconstateerd.
Het is hard gegaan. Triest.
R.I.P Terry Jones
En Terry Jones maakte er deel van uit.
In 2016 werd dementie bij hem geconstateerd.
Het is hard gegaan. Triest.
R.I.P Terry Jones
0
geplaatst: 22 januari 2020, 21:32 uur
R.I.P. Terry jones
Life of Brian, een van de leukste komedies!
Life of Brian, een van de leukste komedies!
0
geplaatst: 22 januari 2020, 21:47 uur
R.I.P. Terry Jones 
De eerste keer dat ik iets van Monty Python zag, piste ik toch haast in mijn broek van het lachen. Heb er een grote voorliefde voor onzin aan te danken.

De eerste keer dat ik iets van Monty Python zag, piste ik toch haast in mijn broek van het lachen. Heb er een grote voorliefde voor onzin aan te danken.
0
geplaatst: 24 januari 2020, 00:30 uur
Nobody Expects….. Monty Python toevallig de laatste weken altijd een aflevering voor het slapen gaan bekeken op Netflix. Een hoop dingen blijven nu nog steeds overeind . R.I.P Terry Jones .
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 25 januari 2020, 06:34 uur
R.I.P. Joseph "Joe" Payn, 35 jaar...
Former Nile And Divine Heresy Bassist Joseph Payne Dies - Blabbermouth.net
Former Nile And Divine Heresy Bassist Joseph Payne Dies - Blabbermouth.net
0
geplaatst: 25 januari 2020, 21:59 uur
Sean Reinert is gisteren overleden. 48 jaar. Drumde bij Cynic en Death (Op het Human album)
1
geplaatst: 25 januari 2020, 22:09 uur
Geen muzikant, desalniettemin R.I.P. Robbie Rensenbrink. Een van de meest sierlijke linksbuitens of midvoors die Nederland gekend heeft. Toen ik hem een tijd geleden nog op tv zag schrok ik wel. Robbie was opeens stukken ouder geworden. Maar wat hebben we genoten van hem.
0
geplaatst: 25 januari 2020, 22:12 uur
RIP Sean Reinert...
Former Death And Cynic Drummer Sean Reinert Dead At 48 - Blabbermouth.net
Former Death And Cynic Drummer Sean Reinert Dead At 48 - Blabbermouth.net
0
geplaatst: 26 januari 2020, 02:13 uur
iggy schreef:
Geen muzikant, desalniettemin R.I.P. Robbie Rensenbrink. Een van de meest sierlijke linksbuitens of midvoors die Nederland gekend heeft.
Geen muzikant, desalniettemin R.I.P. Robbie Rensenbrink. Een van de meest sierlijke linksbuitens of midvoors die Nederland gekend heeft.
Rubberen Robbie dan maar?
In dat geval terecht genoemd in dit topic.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 26 januari 2020, 12:16 uur
En voor degenen (zoals naastgetekende) voor wie het metalen geweld van Death en Cynic toch wat aan de heftige kant was, hij deed ook mee aan Gordian Knot.
R.I.P. Sean Reinert
R.I.P. Sean Reinert
0
geplaatst: 26 januari 2020, 21:20 uur
Jee zeg, dat is schrikken.
Eén van de beste NBA basketballers ooit, zonder meer een legende.
41 jaar slechts. LA Laker in hart en nieren, en heeft heel veel moois laten zien.
Hij scoorde ooit eens 81 punten in één wedstrijd, de op 1 na hoogste score van een speler in een NBA wedstrijd.
R.I.P Kobe Bryant
Eén van de beste NBA basketballers ooit, zonder meer een legende.
41 jaar slechts. LA Laker in hart en nieren, en heeft heel veel moois laten zien.
Hij scoorde ooit eens 81 punten in één wedstrijd, de op 1 na hoogste score van een speler in een NBA wedstrijd.
R.I.P Kobe Bryant
0
geplaatst: 26 januari 2020, 21:58 uur
Klote, in zijn topjaren keek ik redelijk veel NBA
RIP Legend
RIP Legend

0
geplaatst: 26 januari 2020, 22:19 uur
Op de middelbare school keek ik best veel basketbal. Weet nog goed hoe we het in '97 hadden over die jonge gast (Bryant dus) die met een sensationele dunk de slam dunk contest won. Ik ben na mijn schooltijd wel afgehaakt als actieve NBA-volger, maar omdat Bryant meteen zoveel indruk maakte heb ik altijd wel een zwak voor hem gehouden en hem wel blijven volgen. Voor mij is hij zonder twijfel een van de beste sporters ooit geweest. R.I.P.
0
geplaatst: 26 januari 2020, 22:25 uur
Ongelooflijk. Icoon van een generatie, en één van de beste basketballers allertijden. Ik ben er stil van.
R.I.P. Black Mamba
R.I.P. Black Mamba

0
geplaatst: 27 januari 2020, 05:33 uur
Edgar18 schreef:
Ongelooflijk. Icoon van een generatie, en één van de beste basketballers allertijden. Ik ben er stil van.
Dat. Exact dat. Vreselijk nieuws. RIP
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.