MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / R.I.P.

zoeken in:
lebowski schreef:
Ik hou een topic als R.I.P. graag levend

lebowski schreef:

Toine Rorije
rayman schreef:

ettettummu schreef:

Laten we het hier wel een beetje stemmig houden, we zijn hier nog altijd in het MusicMeterMortuarium

lebowski schreef:

beter zo, Toine

Proof, lid van D-12. 30 jaar geworden.

correctie: 32 jaar.
en R.I.P.

June Pointer van The Pointer Sisters is overleden aan K.

Aan kramp?

in haar Kuiten.

Klote.

rayman schreef:

in haar Kuiten.

Eerlijk gezegd heb ik wel eens leukere humor gelezen hier.....

Niet echt leuk om hier grappen over te maken maar ja? misschien hebben jullie het nog nooit meegemaakt.

Inderdaad, kramp in je kuiten is echt klote.

jowietje schreef:
Niet echt leuk om hier grappen over te maken maar ja? misschien hebben jullie het nog nooit meegemaakt.

Die kans is erg reeel ja

Ik vind dat jullie echt praten zonder verstand jullie weten echt wel waar die k voor staat en dat is nou niet bepaald een onderwerp om grappen over te maken.

Het zal vast wel niet zo erg zijn dat het woord niet in dit verband te gebruiken is en dus vervangen word door een letter.

proof is overleden aan k.

Proof is overleden door een K.

Sorry, ik kon het niet laten.

rayman schreef:
June Pointer van The Pointer Sisters is overleden aan K.

Die K bedoelde ik eigenlijk

De politie van Detroit kreeg deze tip tenminste. Het is alleen zo dat zij misdaden oplossen volgens het Cluedo-principe en zij zitten momentaal vast op de kandelaar.

Conway Twitty schreef:
De politie van Detroit kreeg deze tip tenminste. Het is alleen zo dat zij misdaden oplossen volgens het Cluedo-principe en zij zitten momentaal vast op de kandelaar.

Dus hij is vermoord met een kandelaar? Vast door professor Plum: die kerel heb ik nooit vertrouwd.

moviefreak#1
Ik gun bij deze alle eikels die nu grappen maken over deze serieuze ziekte dezelfde ziekte. Kijken of ze dan nog steeds lachen. En BoordAppel moet zich speciaal gaan schamen, als crewmember behoor je in deze gevallen een voorbeeldfunctie te bekleden !

moviefreak#1 schreef:
Ik gun bij deze alle eikels die nu grappen maken over deze serieuze ziekte dezelfde ziekte. Kijken of ze dan nog steeds lachen. En BoordAppel moet zich speciaal gaan schamen, als crewmember behoor je in deze gevallen een voorbeeldfunctie te bekleden !

Humor is ook een manier om met dingen om te gaan. We kunnen nu eenmaal niet allemaal zo subtiel en genuanceerd in het leven staan als jij.

Je kan natuurlijk ook gewoon het woord "kanker" gebruiken. Da's nog altijd een normale Nederlandse term en dat bespaart de mensen zonder humor hier een hoop frustraties.

Kanker, zo langzamerhand het nummer 1 taboewoord in dit kikkerlandje. "Ja, daar mag je niet mee spotten, want daar gaan mensen aan dood."

moviefreak#1
Reactie op lebowski :

Ik ben het bijna compleet met je eens. Maar ik vind dat er dingen in het leven zijn waar je geen grappen over moet maken en als je mensen die heel dicht bij je staan verliest aan zo'n vreselijke ziekte dan schiet het al snel in het verkeerde keelgat.Dat is overigens zeker niet alleen bij mij.

Een beetje respect voor al die mensen die familieleden en vrienden hebben verloren aan de ziekte kun je toch nog wel opbrengen hoop ik ?

moviefreak#1 schreef:
Reactie op lebowski :

Ik ben het bijna compleet met je eens. Maar ik vind dat er dingen in het leven zijn waar je geen grappen over moet maken en als je mensen die heel dicht bij je staan verliest aan zo'n vreselijke ziekte dan schiet het al snel in het verkeerde keelgat.Dat is overigens zeker niet alleen bij mij.

Een beetje respect voor al die mensen die familieleden en vrienden hebben verloren aan de ziekte kun je toch nog wel opbrengen hoop ik ?

Absoluut respect, ik heb het van dichterbij meegemaakt dan me lief is. Ook toen was de nodige humor essentieel. We moeten blijven lachen moviefreak, dat heeft niets met gebrek aan respect te maken.

Helemaal gelijk lebowski. (en ja, ook ik kan dat weten)

moviefreak#1
Reactie op CREWLID Hammerhead :

Iedereen moet er mee omgaan zoals hij/zij dat wil. Ik vind gewoon dat je dit soort grappen en grollen zeker niet in dit topic moet plaatsen. Dit topic is toch vooral bedoeld om overlijdingsberichten te plaatsen en daar als user op een bepaalde manier een hommage aan te geven.

Als ik dan zie dat één der Pointer Sisters overlijd dan wil ik daar gewoon een mooi berichtje achterlaten en me niet eerst een half uur moet gaan ergeren aan een stelletje kleuters dat het schijnbaar niet zo'n punt vind dat er iemand dood is, sterker nog, er alleen maar grappen over maken !

Dat het dan ook nog aan kanker is, is nog een bijzaak, dat maakt het alleen nog maar erger en getuigt al helemaal niet meer van enige vorm van respect.

En om dan ook nog iemand die er iets van zegt gelijk als humorloos te bestempelen vind ik wel het laagste van het laagste. Men neemt een standpunt tegen grappen op een RIP pagina en word bestempeld als humorloos. Ik wist natuurlijk dat dit niet de meest volwassen site allertijden was maar dit slaat werkelijk al mijn verwachtingen.

Het is maar gewoon een topicje waar overleden artiesten in worden vermeld hoor, geen condoleance register. Til er niet zo zwaar aan, zou ik zeggen.

Het punt is je maakt geen grappen over de ziekte kanker....niet subtiel, niet op enige manier. Ik heb dit van erg dichtbij meegemaakt. En als ik daar op wat voor manier ook grappen over zie worden gemaakt, zit ik met een rot gevoel. Doe het svp niet, als was het maar om mij een lol te doen!

En grappen over de ziekte, is heel iets anders dan met humor met de ziekte omgaan.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:45 uur

geplaatst: vandaag om 05:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.