MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / R.I.P.

zoeken in:
Rip Rowland S. Howard.
Groot gemis.

RIP Rowland... het gaat wel hard zo eind 2009

Sir Spamalot (crew)
De groep zelf ken ik niet zo goed, maar komaan zeg 28 jaar...

Op 28-jarige leeftijd is Avenged Sevenfold-drummer James Owen ‘The Rev’ Sullivan overleden. Hij werd maandagmiddag door de politie aangetroffen in zijn huis in Huntington Beach. Volgens de politie heeft Sullivans dood een natuurlijke oorzaak. Sullivan was één van de oprichters van Avenged Sevenfold en naast drummer ook songwriter van de Amerikaanse heavy metalband.
(bron: www.metalfan.nl)

Ik ken de groep alleen van t-shirts, maar inderdaad schokkend jong. RIP

Bij Avenged Sevenfold - Avenged Sevenfold (2007):

Drummer overleden op 28 december 2009...

Joy
natuurlijke dood ook nog

jaja, en dat op 28 jarige leeftijd

Erg triest

Joy schreef:
natuurlijke dood ook nog

jaja, en dat op 28 jarige leeftijd

Hier moet je toch wat mee oppassen denk ik.

Stephen Gately, de afgelopen herfst overleden zanger van Boyzone, is overleden als gevolg van een ongediagnosticeerde hartkwaal.
Gately leed aan atherosclerose, dat is een verdikking van de slagaders, maar hij wist niet dat hij aan de kwaal leed. Het onderzoeksrapport maakte verder duidelijk dat hij niet was overleden door het gebruik van alcohol of drugs.

Dat laatste dacht iedereen, ik zelf ook hoor: toch wel sneu als dan blijkt dat het wat anders is (atherosclerose is zeldzaam bij mensen onder de 50).

ElsenaarMetal
zelfde als de eerste zanger van Drowning pool, ook jong, maar natuurlijk.

Lhasa (de Sela, 37) is dood

Sater schreef:
Rowland S Howard Loses Battle With Cancer In News : Mess+Noise - messandnoise.com

Rowland S. Howard (Boys Next Door, Birthday Party, These Immortal Souls, Crime and the City Solution, etc.) is vandaag op 50-jarige leeftijd overleden aan leverkanker.
R.I.P.

Wordt er niemand meer gewoon 80?

dix
veerle schreef:
Lhasa (de Sela, 37) is dood
Na Vic Chesnutt wederom shocking ... ik begreep dat haar concerten waren afgezegd om gezondheidsproblemen maar dan denk je niet direct aan iets levensbedreigends.

Jeetje.

BZN producer Cor Aaftink (75) overleden. Moge hij rusten in vrede.

http://www.nu.nl/muziek/215...

R.I.P. Lhasa, verdomde kanker

Mick Green, 1944-2010

(afbeelding)

Farewell to the stiletto guitarist who lit a fire under British rock'n'roll.

MICK GREEN, FORMERLY the guitar player with Johnny Kidd & The Pirates (Green is far right) and latterly sideman to the stars, has died, aged 66.

lees verder...

Bij Jedi Mind Tricks - Servants in Heaven Kings in Hell (2006):

Gisteren is bekend gemaakt dat de heer John A. Thorburn op 7 Januari is overleden aan de gevolgen van kanker. John stond bekend als de vader van rap-artiest R.A The Rugged Man. Zijn zoon vertelde het Vietnam oorlog verhaal van hem op de inmiddels klassieke vers van Uncommon Valour. John werd 63. R.I.P.

Cause in life, God take, God give.

Damn, vervelend nieuws . Had laatst nog een filmpje gezien van hem waar hij over R.A. sprak, en ook over Uncommon Valor.

R.I.P.

Rip Mick Green

ManMonster
Las het ook... In dat filmpje zei hij nog dat hij het Agent Orange niet kwalijk nam voor de handicap van zijn kinderen omdat hij geloofd dat God ze bij hem heeft geplaatst omdat ze dan een beter leven konden krijgen. Zo had één van zijn dochters maar een levensverwachting van een paar maanden maar is ze toch nog 17 geworden!

"My son died he ain't live, but I still try to think positive
Cause in life, God take, God give"

Hoewel ik niet gelovig ben, vind ik dit een erg mooie gedachte dat hij geloofd dat zijn kinderen sowieso ergens anders in dezelfde toestand geboren gingen zijn moest hij nooit met Agent Orange in contact zijn gekomen! Dat is inderdaad een sterk staaltje positief denkwerk!

De mannelijke helft van het accordeonduo De Kermisklanten, Henny van Voskuylen, is dinsdag op 68-jarige leeftijd overleden.
In 1998 werd bij Henny een spierziekte ontdekt, waardoor hij genoodzaakt was te stoppen met optreden.

Sheplays
Ik denk dat ze veel mensen een plezier hebben gedaan met hun muziek

R.I.P. Henny

Inderdaad R.I.P. Henny van Voskuylen.

Net een maandje te laat voor een top 10 notering in de Top 2000

RIP Henny

R.I.P. Willie Mitchell. Weer een soullegende die de pijp aan Maarten geeft.

R.I.P. Willie Mitchell. Hij heeft een wonderschone erfenis achtergelaten.

Willie Mitchell overleden! Rest in Peace soulman! Want een soulman dat was hij. Wat een pioneer is het verloren gegaan.

Op Twitter gaan er nu geruchten dat Jay Reatard overleden zou zijn..

Fuck. Volgens mij is het officieel. In z'n slaap overleden.

Memphis musician Jay Reatard found dead in Midtown home» The Commercial Appeal - commercialappeal.com

R.I.P. 29 jaar pas.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:43 uur

geplaatst: vandaag om 04:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.