MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / R.I.P.

zoeken in:
Stijn_Slayer
Hij ligt nog in coma lees ik nu. Ik ben verder niet bekend met hem.

R.I.P. of beterschap Vic Chesnutt, een van de oorspronkelijke stemmen van Amerika.

Godver

Gisteren is Tim Hart , ex-Steeleye Span, overleden ... hij was 61.

R.I.P. Vic Chesnutt

RIP Vic Chesnutt

Gisteren is Tim Hart , ex-Steeleye Span, overleden

Ook hij mag niet vergeten worden.

beaster1256
Vic Chesnutt was een groot artiest , emotievolle lp's , moge hij rusten in vrede !

Casartelli (moderator)
koho schreef:
Gisteren is Tim Hart , ex-Steeleye Span, overleden ... hij was 61.

Kennelijk heeft de goede man een jaar tegen longkanker gevochten. Weer een grote naam uit de jaren '70 die ons toch te vroeg ontvalt.

Rust in vrede Vic Chesnutt.

RIP James Gurley

Big Brother and the Holding Company was wel een briljante band. het gaat echt hard de laatste tijd

snarf349 schreef:
Het schijnt dat Vic Chesnutt is overleden, nadat hij enige tijd in coma had gelegen, door een zelfmoord poging.
R.I.P. Vic Chesnutt - consequenceofsound.net

Geen leuk nieuws.

Wow, dit is echt shocking Een zanger die ik een paar jaar geleden ontdekt heb. Wat een treurig verhaal zeg.

RIP Vic Chesnutt..

Ik zet North Star Deserter vandaag speciaal voor hem op.

Ik klikte gisteren op Chessnut's blog het laatste filmpje aan en daarop rijdt ie ineens met zijn rolstoel door het centrum van Leiden, zowat bij me op de hoek.

Begin dit jaar hebben ze blijkbaar Leiden bezocht, voordat ze op gingen treden in Den Haag.

Heb alleen het tribute-album van hem en ken hem uit Sling Blade, maar misschien nu toch eindelijk eens North Star Deserter beluisteren.

Vic Chessnut: ben normaal niet dol op Pt2, of zgn Revisited edities - wat goed was, moet je niet matig overdoen.

Belangrijke uitzondering: Cowboy Junkies - Trinity Sessions Revisited (incl dvd) , m.n. de bijdrage van Vic: hoge kippenvelfactor - ik werd er stil van en zal 'em in die vorm herdenken. Kan dat eenieder aanraden - muziek met een emotionele breekbaarheid.

Thanks for the music!

Vic Chessnut R.I.P.

Vic Chessnut RIP

Mooie vent die Vic! En wat een stem ook, zijn concert begin 2008 in Paradiso met Silver Mt. Zion staat voor altijd op mijn netvlies!

voltazy
RIP Vic Chessnut

;(

gherdt schreef:
Mooie vent die Vic! En wat een stem ook, zijn concert begin 2008 in Paradiso met Silver Mt. Zion staat voor altijd op mijn netvlies!

Inderdaad... goed dat ik die nog heb gezien

Rowland S Howard Loses Battle With Cancer In News : Mess+Noise - messandnoise.com

Rowland S. Howard (Boys Next Door, Birthday Party, These Immortal Souls, Crime and the City Solution, etc.) is vandaag op 50-jarige leeftijd overleden aan leverkanker.

Rip Rowland S. Howard

skyline
No f*cking way.....

Vaarwel dan, Rowland S. Howard. En dank, voor één van de smerigste, gruizigste en meest opwindende gitaarsounds ooit.

Rest in peace. You've earned it.

Sluit me aan bij vorige post RIP RS Howard.

Jimmy Sullivan, drummer van de Amerikaanse metalband Avenged Sevenfold, is maandag op 28-jarige leeftijd overleden.
Dat melden de overgebleven leden van de groep op de website van de band.

Sullivan werd door de brandweer levenloos in zijn huis aangetroffen. Volgens de politie is de drummer een natuurlijke dood gestorven.

Rowland is wel een van mijn favoriete gitaristen die er is. Geweldige platen met birthday en wat erg mooie soloalbums.

Man....hakt er toch stevig in.

R.i.p howard

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:16 uur

geplaatst: vandaag om 03:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.