Muziek / Nieuws / R.I.P.
zoeken in:
0
geplaatst: 19 januari 2010, 19:12 uur
Zes weekjes geleden.
Vervelend nieuws.
May she rest in peace.
0
geplaatst: 19 januari 2010, 19:56 uur
Ik was niet echt bekend met haar werk, maar hier schrik ik ook wel even van

0
geplaatst: 19 januari 2010, 20:10 uur
Wat sterven er de laatste tijd veel mensen uit de muziekwereld. Het is bijna niet bij te houden en het bezorgt telkens weer een koude rilling. Moge zij rusten in vrede en wij dankbaar zijn voor hun nalatenschap. 

0
geplaatst: 19 januari 2010, 21:28 uur
Voor mij niet. Afgezien van dat ene hitje (Complainte pour Ste. Catherine) heb ik de platen van de zusjes pas de laatste jaren ontdekt. Prachtige muziek. En dit is - opnieuw - wel weer even schrikken zeg. Ik was nog ontdaan van het overlijden van Teddy Pendergrass en nu dít weer...
0
geplaatst: 19 januari 2010, 22:04 uur
Ik ken Kate voornamelijk vanwege haar bijdrage op No More Shall We Part van Nick Cave.
RIP
RIP
0
geplaatst: 20 januari 2010, 07:30 uur
0
Father McKenzie
geplaatst: 20 januari 2010, 09:41 uur
Ja, toch erg, Kate McGarrigle, pas 63 jaar, kanker volgens DE MORGEN;
De Morgen Bis - Folkzangeres Kate McGarrigle overleden (1056332) - demorgen.be
De Morgen Bis - Folkzangeres Kate McGarrigle overleden (1056332) - demorgen.be
0
geplaatst: 20 januari 2010, 09:43 uur
Tot de afgelopen zomer kende ik eigenlijk nauwelijks meer dan Complainte pour Ste Catherine van de zusjes McGarrigle, tot sq me tipte toch eens meer van deze dames te gaan luisteren. Binnen een paar weken had ik de schade ruimschoots ingehaald - wat een paar prachtige albums hebben ze afgeleverd.
R.I.P. Kate
R.I.P. Kate
0
Father McKenzie
geplaatst: 20 januari 2010, 13:09 uur
Nog een mooi artikel over wijlen Kate;
The Allmusic Blog » News Roundup: 1/19/2010 - blog.allmusic.com
The Allmusic Blog » News Roundup: 1/19/2010 - blog.allmusic.com
0
geplaatst: 20 januari 2010, 18:24 uur
Happier days...Interessant om te vergelijken met de uitvoering hiervoor: en wat lijkt Rufus ontzettend veel op Kate
0
geplaatst: 20 januari 2010, 20:01 uur
Verbijstering alom! De man waar ik dagelijks met veel plezier naar luisterde op de radio. Humoristisch, serieus en een goed gevoel voor muziek is niet meer. Groots radiomaker en directeur van Kink FM is vandaag overleden!
R.I.P. Arjen Grolleman
In Memoriam: Arjen Grolleman - kinkfm.com

R.I.P. Arjen Grolleman
In Memoriam: Arjen Grolleman - kinkfm.com

0
geplaatst: 20 januari 2010, 20:07 uur

Jezus, ik schrik me kapot... ik heb tientallen bandjes volstaan met muziek opgenomen van zijn programma's en ook nog wel eens via mail met hem gecommuniceerd. Jarenlang heel veel Kink geluisterd. Echt een fijne radiomaker.

r.i.p. Arjen

En bedankt voor alle muziek en inspiratie, je laat wel wat achter en niet alleen bij mij

0
geplaatst: 20 januari 2010, 20:32 uur
Niet te geloven, Bij mij was het ook vaste prik. Bandjes opnemen en dan de dag erna op m`n werk afluisteren, wat heb ik door hem een hoop nieuwe muziek leren kennen.
R.I.P. Arjen.
R.I.P. Arjen.
0
geplaatst: 20 januari 2010, 20:35 uur
tweet van Jantien op twitter:
In de tijd dat de zender bijna al het personeel moest ontslaan, bleef Arjen vrijwillig radioprogramma's maken... ik hoop dat ze klap te bovenkomen.
Aangepaste programmering nu (met veel shoegaze/postpunk/gothic en waar hij nog meer van hield)
We verkeren hier bij Kink FM in diepe rouw en kunnen nog nauwelijks beseffen dat Arjen er niet meer is. Kink FM is vandaag gestorven.
In de tijd dat de zender bijna al het personeel moest ontslaan, bleef Arjen vrijwillig radioprogramma's maken... ik hoop dat ze klap te bovenkomen.
Aangepaste programmering nu (met veel shoegaze/postpunk/gothic en waar hij nog meer van hield)
0
geplaatst: 20 januari 2010, 21:01 uur
Godver...
Rip Kate mcGarrigle
En na wat verder lezen ook Arjen, tijdje al niet meer naar x-rated geluisterd maar als het kon deed ik dat wel.
RIp Arjan
Rip Kate mcGarrigle

En na wat verder lezen ook Arjen, tijdje al niet meer naar x-rated geluisterd maar als het kon deed ik dat wel.
RIp Arjan

0
geplaatst: 20 januari 2010, 22:05 uur

Het gaat maar door (in mijn directe omgeving ook al dit soort verhalen meegemaakt de laatste weken).
Konden we voorlopig maar een slot op dit topic zetten......
R.i.p. Arjen Grolleman
0
geplaatst: 20 januari 2010, 22:11 uur
R.I.P. Arjen Grolleman. X-Rated en Avondland waren Neerland's hoop in bange radiodagen. Prachtig hoe hij in X-Rated sfeer schiep; bewonderenswaardig hoe hij in Avondland onzin en intelligentie tot een geheel wist te smeden.
0
geplaatst: 20 januari 2010, 22:29 uur
Een woordvoerder kon nog niets zeggen over de oorzaak van de plotselinge dood van Grolleman. Meerdere bronnen melden dat Grolleman z'n nek zou hebben gebroken bij een val van de trap.
Kink FM zal vandaag en morgen een aangepaste uitzending hanteren.
Kink FM zal vandaag en morgen een aangepaste uitzending hanteren.
0
geplaatst: 20 januari 2010, 22:42 uur
Wat een verschrikkelijk naar ongeluk... doet me denken aan die oud-drummer van !!! die vorig jaar in een liftschacht was gevallen.
0
geplaatst: 20 januari 2010, 23:21 uur
Erg goed filmpje van Arjen waarin duidelijk wordt wat een fantastische persoonlijkheid hij toch eigenlijk was.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.