MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / R.I.P.

zoeken in:
Jeetje. Wat een tragedie weer.

R.I.P.

Thomasco
Verdomme. Echt spijtig. Ben er echt niet goed van.
RIP Mark, bedankt voor al je fantastische muziek.
Waar je ook ergens bent, May All Your Days Be Gold, My Mark.

Ik werd vanochtend wakker met dit klotenieuws. Ontzettend triest.

Volgde hem de laatste tijd wat minder, maar Vivadixiesubmarinetransmissionplot en Good Morning Spider zijn ex-top 10 hier. Geweldig mooie albums, die ik vandaag maar weer eens opzet. Spirit Ditch was al een tranentrekker, maar nu misschien nog meer.

Gasoline horseys will take us away...

dix
Ik krijg er een Vic Chesnutt gevoel van.
Het kan een eenzaam bestaan zijn, singer-songwriter ...

Ik lees nu op Wikipedia hoe het is gebeurd. Jezus. Arme familie ook.

edit: heb die quote maar weggehaald, kan me voorstellen dat mensen er niet op zitten te wachten dat te lezen. ik eigenlijk ook niet, ben het wel eens met bennerd en dix.

Erg dom en onrespectvol om zo'n dingen te vermelden op een plaats als Wikipedia.

Maar goed, ontopic: R.I.P. Mark Linkous.

dix
Die beschrijving in details op dit moment doet z'n nagedachtenis niet echt recht.

Vivadixiesubmarinetransmissionplot is voor mij één van de beste albums allertijden..

R.I.P. Mark Linkous

Da's schrikken! R.I.P. Mark....

Marko
Treurig nieuws, Mark was een bijzondere artiest.
R.I.P. Mark

Blijft voor mij moeilijk te begrijpen als iemand zelf uit het leven stapt en niemand heeft gemerkt hoe een ander zich heeft moeten voelen om tot deze "daad" te komen. Daarom ook R.I.P. Mark Linkous.

R.I.P. Mark

RIP Mark

RedLightCityBoy
RIP

Father McKenzie
Al heb ik geen idee wie die man was...
RIP

dix
Father McKenzie schreef:
Al heb ik geen idee wie die man was... RIP
Goed moment voor enige research, Father McKenzie. Volgens mij ligt dit namelijk nauwelijks buiten je actieradius. Hij werkte onder ander samen met Tom Waits.

WTF Mark Linkous overleden. Vivadixiesubmarinetransmissionplot toch al jaren een vaste waarde in mijn top 10. Zeer triest nieuws.

Heb hem rond Viva... nog live gezien, toen hij tijdelijk in een rolstoel zat. Een van de weinige keren dat een live-optreden nog verstilder en breekbaarder klonk dan het bijbehorende album.

Lukk0
Dat is wel toevallig... Ik luister net Vivadixiesubmarinetransmissionplot voor de eerste keer in zijn geheel nu ik dit lees. Dat is toch wel erg triest nieuws, één van die albums die je gelijk op de eerste luisterbeurt al grijpen, en dan begeleid door dit. Was hij ziek, of komt dit zomaar uit het niets?

edit: zelfmoord

Bij Danger Mouse and Sparklehorse - Present: Dark Night of the Soul (2009):

Sparklehorse pleegde vandaag zelfmoord...ongeloofelijk:( zonde van al die artiesten, hoe komt dat toch?

Lukk0 schreef:
Was hij ziek, of komt dit zomaar uit het niets?

Hij was al heel lang depressief. In '96 zat hij ook al aan de antidepressiva.

Rust in vrede, Mark. Kun je wellicht gaan jammen met Vic in de hemel.

Hij heeft al eens eerder een poging ondernomen las ik.

Toch wel schrikken ja. Vivadixiesubmarinetransmissionplot blijft een mooi album en ik heb hem 1 keer meegemaakt als voorprogramma van Radiohead in Ahoy.

R.I.P. Hield enorm van zijn muziek, best grote schok..

RIP.

*draait Painbirds*

zonde van al die artiesten, hoe komt dat toch?
....muzikanten zijn vaak gevoelsmensen, die soms, behalve tijdens het musiceren, hun gevoelens en emoties maar moeilijk op andere manieren kunnen uiten.

Misschien is dat het.

(afbeelding)

R.I.P. Mark, jammer dat je geen andere weg zag

RIP Mark Linkous, ik las het nu pas in de krant van vandaag wat een shock was dat... Een breekbare man en artiest die je bij mij meestal je juiste snaar kon bespelen...

aERodynamIC schreef:
ik heb hem 1 keer meegemaakt als voorprogramma van Radiohead in Ahoy.

Da's waar ook ja!

R,I.P.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:29 uur

geplaatst: vandaag om 18:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.