Muziek / Nieuws / R.I.P.
zoeken in:
0
Thomasco
geplaatst: 7 maart 2010, 11:46 uur
Verdomme. Echt spijtig. Ben er echt niet goed van.
RIP Mark, bedankt voor al je fantastische muziek.
Waar je ook ergens bent, May All Your Days Be Gold, My Mark.
RIP Mark, bedankt voor al je fantastische muziek.
Waar je ook ergens bent, May All Your Days Be Gold, My Mark.
0
geplaatst: 7 maart 2010, 12:26 uur
Ik werd vanochtend wakker met dit klotenieuws. Ontzettend triest. 
Volgde hem de laatste tijd wat minder, maar Vivadixiesubmarinetransmissionplot en Good Morning Spider zijn ex-top 10 hier. Geweldig mooie albums, die ik vandaag maar weer eens opzet. Spirit Ditch was al een tranentrekker, maar nu misschien nog meer.
Gasoline horseys will take us away...

Volgde hem de laatste tijd wat minder, maar Vivadixiesubmarinetransmissionplot en Good Morning Spider zijn ex-top 10 hier. Geweldig mooie albums, die ik vandaag maar weer eens opzet. Spirit Ditch was al een tranentrekker, maar nu misschien nog meer.
Gasoline horseys will take us away...
0
geplaatst: 7 maart 2010, 12:38 uur
Ik krijg er een Vic Chesnutt gevoel van. 
Het kan een eenzaam bestaan zijn, singer-songwriter ...

Het kan een eenzaam bestaan zijn, singer-songwriter ...
0
geplaatst: 7 maart 2010, 12:51 uur
Ik lees nu op Wikipedia hoe het is gebeurd. Jezus.
Arme familie ook.
edit: heb die quote maar weggehaald, kan me voorstellen dat mensen er niet op zitten te wachten dat te lezen. ik eigenlijk ook niet, ben het wel eens met bennerd en dix.
Arme familie ook.edit: heb die quote maar weggehaald, kan me voorstellen dat mensen er niet op zitten te wachten dat te lezen. ik eigenlijk ook niet, ben het wel eens met bennerd en dix.
0
geplaatst: 7 maart 2010, 12:53 uur
Erg dom en onrespectvol om zo'n dingen te vermelden op een plaats als Wikipedia.
Maar goed, ontopic: R.I.P. Mark Linkous.
Maar goed, ontopic: R.I.P. Mark Linkous.
0
geplaatst: 7 maart 2010, 12:53 uur
Die beschrijving in details op dit moment doet z'n nagedachtenis niet echt recht.
0
geplaatst: 7 maart 2010, 12:54 uur
Vivadixiesubmarinetransmissionplot is voor mij één van de beste albums allertijden..
R.I.P. Mark Linkous
R.I.P. Mark Linkous
0
geplaatst: 7 maart 2010, 16:22 uur
0
Marko
geplaatst: 7 maart 2010, 16:53 uur
Treurig nieuws, Mark was een bijzondere artiest.
R.I.P. Mark
R.I.P. Mark
0
geplaatst: 7 maart 2010, 17:06 uur
Blijft voor mij moeilijk te begrijpen als iemand zelf uit het leven stapt en niemand heeft gemerkt hoe een ander zich heeft moeten voelen om tot deze "daad" te komen. Daarom ook R.I.P. Mark Linkous.
0
geplaatst: 7 maart 2010, 17:52 uur
Father McKenzie schreef:
Al heb ik geen idee wie die man was... RIP
Goed moment voor enige research, Father McKenzie. Volgens mij ligt dit namelijk nauwelijks buiten je actieradius. Hij werkte onder ander samen met Tom Waits.Al heb ik geen idee wie die man was... RIP
0
geplaatst: 7 maart 2010, 18:15 uur
WTF Mark Linkous overleden. Vivadixiesubmarinetransmissionplot toch al jaren een vaste waarde in mijn top 10. Zeer triest nieuws.
0
geplaatst: 7 maart 2010, 19:13 uur

Heb hem rond Viva... nog live gezien, toen hij tijdelijk in een rolstoel zat. Een van de weinige keren dat een live-optreden nog verstilder en breekbaarder klonk dan het bijbehorende album.
0
Lukk0
geplaatst: 7 maart 2010, 20:09 uur
Dat is wel toevallig... Ik luister net Vivadixiesubmarinetransmissionplot voor de eerste keer in zijn geheel nu ik dit lees. Dat is toch wel erg triest nieuws, één van die albums die je gelijk op de eerste luisterbeurt al grijpen, en dan begeleid door dit. Was hij ziek, of komt dit zomaar uit het niets? 
edit: zelfmoord

edit: zelfmoord

0
geplaatst: 7 maart 2010, 20:13 uur
Bij Danger Mouse and Sparklehorse - Present: Dark Night of the Soul (2009):
Sparklehorse pleegde vandaag zelfmoord...ongeloofelijk:( zonde van al die artiesten, hoe komt dat toch?
Sparklehorse pleegde vandaag zelfmoord...ongeloofelijk:( zonde van al die artiesten, hoe komt dat toch?
0
geplaatst: 7 maart 2010, 20:22 uur
Hij was al heel lang depressief. In '96 zat hij ook al aan de antidepressiva.
0
geplaatst: 7 maart 2010, 20:30 uur
Rust in vrede, Mark. Kun je wellicht gaan jammen met Vic in de hemel.
0
geplaatst: 7 maart 2010, 21:52 uur
Hij heeft al eens eerder een poging ondernomen las ik.
Toch wel schrikken ja. Vivadixiesubmarinetransmissionplot blijft een mooi album en ik heb hem 1 keer meegemaakt als voorprogramma van Radiohead in Ahoy.
Toch wel schrikken ja. Vivadixiesubmarinetransmissionplot blijft een mooi album en ik heb hem 1 keer meegemaakt als voorprogramma van Radiohead in Ahoy.
0
geplaatst: 8 maart 2010, 00:31 uur
0
geplaatst: 8 maart 2010, 03:56 uur
zonde van al die artiesten, hoe komt dat toch?
....muzikanten zijn vaak gevoelsmensen, die soms, behalve tijdens het musiceren, hun gevoelens en emoties maar moeilijk op andere manieren kunnen uiten.Misschien is dat het.

R.I.P. Mark, jammer dat je geen andere weg zag
0
geplaatst: 8 maart 2010, 10:16 uur
RIP Mark Linkous, ik las het nu pas in de krant van vandaag wat een shock was dat... Een breekbare man en artiest die je bij mij meestal je juiste snaar kon bespelen...
0
geplaatst: 8 maart 2010, 11:52 uur
aERodynamIC schreef:
ik heb hem 1 keer meegemaakt als voorprogramma van Radiohead in Ahoy.
ik heb hem 1 keer meegemaakt als voorprogramma van Radiohead in Ahoy.
Da's waar ook ja!
R,I.P.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.