MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / R.I.P.

zoeken in:
R.I.P. Nujabes
R.I.P. Alex Chilton, was vooral een fan van The Box Tops.

dix
Alex Chilton overleden ...

Ik heb 'm jaren geleden in Nighttown zien optreden voor weinig publiek. We gingen er heen omdat hij een invloedrijk muzikant zou zijn en The Replacements over hem zongen. Eerlijk gezegd herinner ik me weinig van het optreden, zo goed was het niet.

Wow Nujabes overleden.... dat is flink schikken zeg.

R.I.P.

Vic, Mark, Alex, triest.
Het mooie is, hoe wrang ook, is dat je dan de muziek gaat luisteren en van al deze 3 artiesten is de belangrijkheid ontzagwekkend.
Rest in peace

IEDEREEN VERPLICHT REST VAN HET JAAR ALEX CHILTON VAN THE REPLACEMENTS DRAAIEN!

en The ballad of el goodo!

Gisteren coverde Coparck heel mooi Saturday van Sparklehorse. Odilo zei dat Sparklehorse voor hun één van de grootste inspiratiebronnen was. Erg mooi moment, vond ik.

Grootfaas schreef:

IEDEREEN VERPLICHT REST VAN HET JAAR ALEX CHILTON VAN THE REPLACEMENTS DRAAIEN!

Dat doe ik al zo'n 3 jaar dagelijks, dus dat is niet moeilijk om voort te zetten .

raffael77
Harvey MCGhee (R.I.P.) A Funk Legend.

R.I.P. Alex

R.I.P. Harvey

R.I.P. Nujabes

Ook Mickey Jones en Jean Ferrat nog R.I.P. (een beetje laat misschien maar het kan nooit kwaad).

Ik word een beetje depressief als ik dit album doorlees. Als ik zie wat voor artiesten er de laatste tijd (laatste 4 maanden) overleden zijn. Het zijn allemaal artiesten waar ik dan net voor het eerst over lees (en waarvan ik me verheug om me in hun muziek te verdiepen), en de de week erna lees ik dat ze overleden zijn...
R.I.P. Jack Rose, Vic Chesnutt, Rowland S. Howard, Jay Reatard, Teddy Pendergrass, Arjan Grolleman, Mark Linkous, Alex Chilton en Nujabes...

Dus eigenlijk is het gewoon allemaal jouw schuld!

beaster1256
Hendrix4live schreef:
R.I.P. Alex

R.I.P. Harvey

R.I.P. Nujabes

Ook Mickey Jones en Jean Ferrat nog R.I.P. (een beetje laat misschien maar het kan nooit kwaad).

ik dacht alex harvey al dood is van in de jaren 70 , gestorven tussen zeebrugge - dover op een ferryboot , ik weet het want ik heb er gewerkt bij townshend thoresen in zeebrugge belgium !

Father McKenzie
Ha Beaster, je bedoelt Alex Harvey van de Sensational Alex Harvey band, jawel, die is al lang in pierenland; To Make my Life Beautiful was een grote hit!

Maar die bedoelt men hier niet, zoals je wel weet.

Om het nog verwarrender te maken: de Alex Harvey van To Make my Life Beautiful was een andere Alex Harvey dus niet te verwarren met de voorman van de Sensational Alex Harvey Band.

Father McKenzie
Méén je dat nu?

reptile71 schreef:
Dus eigenlijk is het gewoon allemaal jouw schuld!

Tuurlijk. Ik ontdek de muziek van een artiest en uiterlijk de week erna ga ik een beetje lopen moorden.

Casartelli (moderator)

Stijn_Slayer
Dat zat er aan te komen ja.

Wel triest om zo te gaan, zo oud was ze nog niet en dan ook nog door een val van haar scootmobiel. Het kan vreemd lopen... R.I.P.

Reint schreef:
Tuurlijk. Ik ontdek de muziek van een artiest en uiterlijk de week erna ga ik een beetje lopen moorden.

Steeds een week na jij een artiest ontdekt gaat hij/zij de pijp uit. Duidelijk een causaal verband. Ik heb het niet over moorden. Je doet blijkbaar onbewust iets waardoor dat gebeurt.

R.I.P. Sugar Lee Hooper

Ach gut

Ik hield niet van haar "muziek", maar het is treurig dat iemand zo jong nog om het leven is gekomen en op zo'n manier.

(afbeelding)

20 februari 1967 - 5 april 1994

16 jaar geleden alweer

Jee, ja... Kurt... de tijd gaat snel.

Stijn_Slayer

Misterfool
ongeveer 1 jaar nadat ik geboren was

Pastichio Rocker
Ik lees het net pas van Nujabes...

reptile71 schreef:
Jee, ja... Kurt... de tijd gaat snel.
Vergeet Layne niet RIP Kurt EN Layne

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:56 uur

geplaatst: vandaag om 23:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.