Muziek / Nieuws / R.I.P.
zoeken in:
0
geplaatst: 19 maart 2010, 20:09 uur
R.I.P. Nujabes
R.I.P. Alex Chilton, was vooral een fan van The Box Tops.
R.I.P. Alex Chilton, was vooral een fan van The Box Tops.
0
geplaatst: 20 maart 2010, 00:35 uur
Alex Chilton overleden ...
Ik heb 'm jaren geleden in Nighttown zien optreden voor weinig publiek. We gingen er heen omdat hij een invloedrijk muzikant zou zijn en The Replacements over hem zongen. Eerlijk gezegd herinner ik me weinig van het optreden, zo goed was het niet.
Ik heb 'm jaren geleden in Nighttown zien optreden voor weinig publiek. We gingen er heen omdat hij een invloedrijk muzikant zou zijn en The Replacements over hem zongen. Eerlijk gezegd herinner ik me weinig van het optreden, zo goed was het niet.
0
geplaatst: 27 maart 2010, 00:58 uur
Vic, Mark, Alex, triest.
Het mooie is, hoe wrang ook, is dat je dan de muziek gaat luisteren en van al deze 3 artiesten is de belangrijkheid ontzagwekkend.
Rest in peace
IEDEREEN VERPLICHT REST VAN HET JAAR ALEX CHILTON VAN THE REPLACEMENTS DRAAIEN!
Het mooie is, hoe wrang ook, is dat je dan de muziek gaat luisteren en van al deze 3 artiesten is de belangrijkheid ontzagwekkend.
Rest in peace
IEDEREEN VERPLICHT REST VAN HET JAAR ALEX CHILTON VAN THE REPLACEMENTS DRAAIEN!
0
geplaatst: 27 maart 2010, 19:15 uur
Gisteren coverde Coparck heel mooi Saturday van Sparklehorse. Odilo zei dat Sparklehorse voor hun één van de grootste inspiratiebronnen was. Erg mooi moment, vond ik.
0
geplaatst: 27 maart 2010, 22:59 uur
Dat doe ik al zo'n 3 jaar dagelijks, dus dat is niet moeilijk om voort te zetten
.
0
geplaatst: 29 maart 2010, 19:31 uur
R.I.P. Alex 
R.I.P. Harvey
R.I.P. Nujabes
Ook Mickey Jones en Jean Ferrat nog R.I.P. (een beetje laat misschien maar het kan nooit kwaad).

R.I.P. Harvey

R.I.P. Nujabes

Ook Mickey Jones en Jean Ferrat nog R.I.P. (een beetje laat misschien maar het kan nooit kwaad).
0
geplaatst: 2 april 2010, 12:43 uur
Ik word een beetje depressief als ik dit album doorlees. Als ik zie wat voor artiesten er de laatste tijd (laatste 4 maanden) overleden zijn. Het zijn allemaal artiesten waar ik dan net voor het eerst over lees (en waarvan ik me verheug om me in hun muziek te verdiepen), en de de week erna lees ik dat ze overleden zijn...
R.I.P. Jack Rose, Vic Chesnutt, Rowland S. Howard, Jay Reatard, Teddy Pendergrass, Arjan Grolleman, Mark Linkous, Alex Chilton en Nujabes...
R.I.P. Jack Rose, Vic Chesnutt, Rowland S. Howard, Jay Reatard, Teddy Pendergrass, Arjan Grolleman, Mark Linkous, Alex Chilton en Nujabes...
0
beaster1256
geplaatst: 3 april 2010, 23:17 uur
Hendrix4live schreef:
R.I.P. Alex
R.I.P. Harvey
R.I.P. Nujabes
R.I.P. Alex

R.I.P. Harvey

R.I.P. Nujabes

ik dacht alex harvey al dood is van in de jaren 70 , gestorven tussen zeebrugge - dover op een ferryboot , ik weet het want ik heb er gewerkt bij townshend thoresen in zeebrugge belgium !
0
Father McKenzie
geplaatst: 4 april 2010, 00:22 uur
Ha Beaster, je bedoelt Alex Harvey van de Sensational Alex Harvey band, jawel, die is al lang in pierenland; To Make my Life Beautiful was een grote hit!
Maar die bedoelt men hier niet, zoals je wel weet.
Maar die bedoelt men hier niet, zoals je wel weet.

0
geplaatst: 4 april 2010, 02:53 uur
Om het nog verwarrender te maken: de Alex Harvey van To Make my Life Beautiful was een andere Alex Harvey dus niet te verwarren met de voorman van de Sensational Alex Harvey Band.
0
geplaatst: 4 april 2010, 10:42 uur
0
geplaatst: 4 april 2010, 18:13 uur
Tuurlijk. Ik ontdek de muziek van een artiest en uiterlijk de week erna ga ik een beetje lopen moorden.

0
geplaatst: 4 april 2010, 21:51 uur
Wel triest om zo te gaan, zo oud was ze nog niet en dan ook nog door een val van haar scootmobiel. Het kan vreemd lopen... R.I.P.
0
geplaatst: 4 april 2010, 21:59 uur
Reint schreef:
Tuurlijk. Ik ontdek de muziek van een artiest en uiterlijk de week erna ga ik een beetje lopen moorden.
Steeds een week na jij een artiest ontdekt gaat hij/zij de pijp uit. Duidelijk een causaal verband. Ik heb het niet over moorden. Je doet blijkbaar onbewust iets waardoor dat gebeurt.

0
geplaatst: 5 april 2010, 01:52 uur
Ik hield niet van haar "muziek", maar het is treurig dat iemand zo jong nog om het leven is gekomen en op zo'n manier. 

0
geplaatst: 5 april 2010, 17:12 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.