Muziek / Nieuws / R.I.P.
zoeken in:
0
geplaatst: 9 april 2010, 09:24 uur
Heb op verschillende plekken op het web al een lans gebroken voor zijn fenomenale ode aan Parijs en ook hier lijkt het me gepast. Deze gaat als ik vanmiddag thuis kom linea recta de cd-speler in in huize Graf. Mijns inziens zijn beste werk.
0
geplaatst: 9 april 2010, 09:56 uur
Sjesus, echt shocking dit
Wat herman al schreef, ben ook opgegroeid met Operaa House en Something's Jumping.., maar ook Waltz Darling, wat ik nog steeds een absolute klassieker vind:
RIP Malcolm..
Wat herman al schreef, ben ook opgegroeid met Operaa House en Something's Jumping.., maar ook Waltz Darling, wat ik nog steeds een absolute klassieker vind:
RIP Malcolm..
0
geplaatst: 9 april 2010, 10:34 uur
musicfriek schreef:
Same here, en daarmee komen de herinneringen weer boven, al was het naar mijn gevoel een paar jaar eerder dat deze hits uitkwamen.Wat herman al schreef, ben ook opgegroeid met Operaa House en Something's Jumping.., maar ook Waltz Darling, wat ik nog steeds een absolute klassieker vind:
RIP Malcolm McLaren
0
geplaatst: 9 april 2010, 12:59 uur
GrafGantz schreef:
Heb op verschillende plekken op het web al een lans gebroken voor zijn fenomenale ode aan Parijs en ook hier lijkt het me gepast. Deze gaat als ik vanmiddag thuis kom linea recta de cd-speler in in huize Graf. Mijns inziens zijn beste werk.
Had ik nog niet en als eerbetoon nu meteen maar besteld.
0
geplaatst: 10 april 2010, 02:10 uur
R.I.P McLaren
Two trailer park girls go round the outside, round the outside, round the outside.
Two trailer park girls go round the outside, round the outside, round the outside.

0
Sheplays
geplaatst: 12 april 2010, 22:51 uur
Een beetje een eenvoudig liedje maar een stuk leuker als Shala... 
R.I.P. Teddy Scholten

R.I.P. Teddy Scholten
0
geplaatst: 13 april 2010, 02:11 uur
Een Beetje
Maf idee als je zo'n clipje kijkt om te bedenken dat die jonge dame die je daar ziet zojuist is overleden op 83-jarige leeftijd. Leven.. dood... het blijft iets mysterieus.
Maf idee als je zo'n clipje kijkt om te bedenken dat die jonge dame die je daar ziet zojuist is overleden op 83-jarige leeftijd. Leven.. dood... het blijft iets mysterieus.
0
geplaatst: 13 april 2010, 15:12 uur
R.I.P. Steve Reid 
1944-2010
Werkte nog samen met Four Tet en Miles Davis. Drumde ook op "Dancing in the Streets" van Martha and the Vandellas.

1944-2010
Werkte nog samen met Four Tet en Miles Davis. Drumde ook op "Dancing in the Streets" van Martha and the Vandellas.
0
geplaatst: 14 april 2010, 10:22 uur
Steve Reid
Ik heb zijn maatje Four Tet/Kieran Hebden nog geïnterviewd een maand geleden. Volgens mij was die Reid een geweldige gast.
Ik heb zijn maatje Four Tet/Kieran Hebden nog geïnterviewd een maand geleden. Volgens mij was die Reid een geweldige gast.
0
geplaatst: 15 april 2010, 10:36 uur
0
geplaatst: 15 april 2010, 11:17 uur
0
voltazy
geplaatst: 15 april 2010, 11:56 uur
R.I.P peter steele
vroeger lag er nog weleens een cd van type o negative op bij mij
vroeger lag er nog weleens een cd van type o negative op bij mij
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.