MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / R.I.P.

zoeken in:
Heb op verschillende plekken op het web al een lans gebroken voor zijn fenomenale ode aan Parijs en ook hier lijkt het me gepast. Deze gaat als ik vanmiddag thuis kom linea recta de cd-speler in in huize Graf. Mijns inziens zijn beste werk.

Sjesus, echt shocking dit

Wat herman al schreef, ben ook opgegroeid met Operaa House en Something's Jumping.., maar ook Waltz Darling, wat ik nog steeds een absolute klassieker vind:

RIP Malcolm..

musicfriek schreef:
Wat herman al schreef, ben ook opgegroeid met Operaa House en Something's Jumping.., maar ook Waltz Darling, wat ik nog steeds een absolute klassieker vind:
Same here, en daarmee komen de herinneringen weer boven, al was het naar mijn gevoel een paar jaar eerder dat deze hits uitkwamen.

RIP Malcolm McLaren

Sheplays
dazzler schreef:
.

Respect.

Hear, hear

R.I.P. Malcolm McLaren

sq
GrafGantz schreef:
Heb op verschillende plekken op het web al een lans gebroken voor zijn fenomenale ode aan Parijs en ook hier lijkt het me gepast. Deze gaat als ik vanmiddag thuis kom linea recta de cd-speler in in huize Graf. Mijns inziens zijn beste werk.

Had ik nog niet en als eerbetoon nu meteen maar besteld.

raffael77
R.I.P McLaren

r.ip Malcolm McLaren

R.I.P McLaren

Two trailer park girls go round the outside, round the outside, round the outside.

Bobby Charles....SEE YOU LATER, ALLIGATOR !!!

R.I.P. Bobby Charles.

Aquila
RIP Teddy Scholten

Een Beetje... Uniek!

Sheplays
Een beetje een eenvoudig liedje maar een stuk leuker als Shala...

R.I.P. Teddy Scholten

R.I.P Teddy Scholten

RIP Teddy Scholten

Teddy Scholten R.I.P.

Een Beetje
Maf idee als je zo'n clipje kijkt om te bedenken dat die jonge dame die je daar ziet zojuist is overleden op 83-jarige leeftijd. Leven.. dood... het blijft iets mysterieus.

R.I.P. Steve Reid

1944-2010

Werkte nog samen met Four Tet en Miles Davis. Drumde ook op "Dancing in the Streets" van Martha and the Vandellas.

RIP Steve Reid

Steve Reid, rust maar in vrede.

pretfrit
Steve Reid

Steve Reid R.I.P.

Gaat weer hard de laatste tijd helaas.

Steve Reid Ik heb zijn maatje Four Tet/Kieran Hebden nog geïnterviewd een maand geleden. Volgens mij was die Reid een geweldige gast.

RIP Steve Reid.

RIP Peter Steele van Type O Negative

Is het al officieel bevestigd, dan?

dix
oh ? de reus geveld ?

Het is bevestigd door een bandlid.

KNAC.COM - News - Peter Steele Dead at 48

voltazy
R.I.P peter steele

vroeger lag er nog weleens een cd van type o negative op bij mij

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:03 uur

geplaatst: vandaag om 05:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.