MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / R.I.P.

zoeken in:
Dat zeg ik toch ook niet? Of ze nu zangeres, banketbakker of stratenmaker zijn, het is in alle gevallen even triest. Maar omdat dit een muzieksite is en WOW vast nog wel een belletje doet rinkelen bij sommige mensen, vermeldde ik het toch maar.

Ik zeg ook niet dat jij dat zegt. Ik had alleen even de behoefte om het te vermelden.

Ok, dat kan ik me wel voorstellen.

Ron Banks overleden. De zanger van The Dramatics overleed een tweetal maanden geleden. Heerlijke falsetto had deze man.

R.I.P. Ron Banks

...en R.I.P. voor allen die ik hiervoor ben vergeten te R.I.P-pen. Vooral van Guru schrok ik erg.

Sir Spamalot (crew)
Ronnie James Dio, rust in vrede...

Weer een geweldig artiest, vooral bekend als zanger van Rainbow en Black Sabbath is van ons heen gegaan.
R.I.P Ronnie.

Benno
Dat is toch wel echt heel triest nieuws. Vandaag las ik nog een interview met hem over zijn nieuwe plaat.

R.I.P. Ronnie

Dat is vlug gegaan met die kanker, het was zo een van die mensen waarvan je dacht dat ze 100 jaar gingen worden als je hem de voorgaande jaren nog op het podium zag.
Fit en prima bij stem.
R.I.P.

Ja, ik wist dat hij ziek was en al een tijdje behandeld werd. Dacht juist een tijdje geleden gelezen te hebben dat het weer beter met hem ging. Hier had ik nog geen rekening mee gehouden...

Een van de beste hardrock/metal-zangers die de wereld ooit gekend heeft. Een man die met zijn strot alles omver blies, wát een power. En hoewel hij een roemrijk muzikaal verleden heeft (Rainbow, Dio, Black Sabbath, Heaven & Hell) wordt hij té weinig in één adem genoemd met die andere grootheden als Plant, Mercury en Coverdale. Maar in dat rijtje hoort hij zeker thuis. Een absolute grootheid.

Blij dat ik hem ooit nog een keer 'live' gezien heb, ten tijde van het debuut van zijn eigen band. 1984, naar ik meen, in de Jaap Edenhal in Amsterdam, met het toen nog onbekende Queensrÿche in het voorprogramma.

R.I.P. Ronnie James Dio

Da's schrikken! R.I.P. Ronnie.

YouTube - RAINBOW GATES OF BABYLON

Bij Dio - Holy Diver (1983):

Helaas is Dio vandaag overleden. Morgen dit album nog maar eens draaien.

Pffff, dit is wel even slikken. RIP

RIP Ronnie James Dio..., je zal gemist worden.

R.I.P. Ronny! you will be missed

The Oath
Dit is het slechtste nieuws sinds ik hier op musicmeter zit 4,5 jaar geleden
Een zwaar verlies voor wie (hard)rock in zijn hart staan heeft!

LocoHermano
RIP Ronnie

Mob Rules!

Guinness1980 schreef:
Helaas is Dio vandaag overleden.

The Oath
Ik heb Rising van Rainbow bovenaan in mijn rotatielijst gezet. Wie volgt?

De stem van Love Is All

YouTube - Love Is All

R.I.P Ronnie James Dio ...Zucht

Rust in vrede Ronnie.

R.I.P. Dio

R. I. P. Ronnie James Dio.

Dit vind ik heel erg. Een van de beste rockzangers is overleden. Ik had werkelijk alles van hem in huis tot de allereerste platen van ELF.
Ik was juist zo blij dat hij in augustus weer met Heaven & Hell naar Nederland zou komen en dacht dat hij helemaal hersteld was.
Dit is echt triest.

Na Peter Steele is dit het tweede grote icoon dat in korte tijd sterft.

YouTube - Elf Never More (ronnie james dio) track 3

Vreselijk nieuws, Ronnie James Dio overleden, misschien wel de beste Metal zanger ooit.

Een maand geleden zag hij er nog goed uit en waren er dates geboekt met Heaven and Hell, oa in Heerhugowaard.

Zoals Killeraapje al zei, ná Peter Steele inderdaad nog een groot icoon overleden in nog geen maand tijd.

Rust zacht, Ronnie.

Guardian of Isis
Voor al wie wil meedoen, willen we een Michael Jackson-achtige herdenking houden voor deze geweldige zanger door Rainbow - Rising in de rotatielijst te krijgen. Zo goed als met Thriller zal het wel niet gaan, maar we kunnen het maar proberen! Dio verdient dat mijns inziens niet minder dan MJ.

R.I.P. Ronnie James Dio.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:37 uur

geplaatst: vandaag om 17:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.