Muziek / Nieuws / R.I.P.
zoeken in:
0
geplaatst: 13 mei 2010, 22:40 uur
Dat zeg ik toch ook niet? Of ze nu zangeres, banketbakker of stratenmaker zijn, het is in alle gevallen even triest. Maar omdat dit een muzieksite is en WOW vast nog wel een belletje doet rinkelen bij sommige mensen, vermeldde ik het toch maar.
0
geplaatst: 13 mei 2010, 23:35 uur
Ik zeg ook niet dat jij dat zegt. Ik had alleen even de behoefte om het te vermelden. 

0
geplaatst: 14 mei 2010, 13:56 uur
Ron Banks overleden. De zanger van The Dramatics overleed een tweetal maanden geleden. Heerlijke falsetto had deze man.
0
geplaatst: 16 mei 2010, 16:38 uur
R.I.P. Ron Banks
...en R.I.P. voor allen die ik hiervoor ben vergeten te R.I.P-pen. Vooral van Guru
schrok ik erg.
...en R.I.P. voor allen die ik hiervoor ben vergeten te R.I.P-pen. Vooral van Guru
schrok ik erg.
0
geplaatst: 16 mei 2010, 21:27 uur
Weer een geweldig artiest, vooral bekend als zanger van Rainbow en Black Sabbath is van ons heen gegaan.
R.I.P Ronnie.
R.I.P Ronnie.
0
Benno
geplaatst: 16 mei 2010, 21:31 uur
Dat is toch wel echt heel triest nieuws. Vandaag las ik nog een interview met hem over zijn nieuwe plaat.
R.I.P. Ronnie
R.I.P. Ronnie
0
geplaatst: 16 mei 2010, 21:46 uur
Dat is vlug gegaan met die kanker, het was zo een van die mensen waarvan je dacht dat ze 100 jaar gingen worden als je hem de voorgaande jaren nog op het podium zag.
Fit en prima bij stem.
R.I.P.
Fit en prima bij stem.
R.I.P.
0
geplaatst: 16 mei 2010, 21:50 uur
Ja, ik wist dat hij ziek was en al een tijdje behandeld werd. Dacht juist een tijdje geleden gelezen te hebben dat het weer beter met hem ging. Hier had ik nog geen rekening mee gehouden...
Een van de beste hardrock/metal-zangers die de wereld ooit gekend heeft. Een man die met zijn strot alles omver blies, wát een power. En hoewel hij een roemrijk muzikaal verleden heeft (Rainbow, Dio, Black Sabbath, Heaven & Hell) wordt hij té weinig in één adem genoemd met die andere grootheden als Plant, Mercury en Coverdale. Maar in dat rijtje hoort hij zeker thuis. Een absolute grootheid.
Blij dat ik hem ooit nog een keer 'live' gezien heb, ten tijde van het debuut van zijn eigen band. 1984, naar ik meen, in de Jaap Edenhal in Amsterdam, met het toen nog onbekende Queensrÿche in het voorprogramma.
R.I.P. Ronnie James Dio
Een van de beste hardrock/metal-zangers die de wereld ooit gekend heeft. Een man die met zijn strot alles omver blies, wát een power. En hoewel hij een roemrijk muzikaal verleden heeft (Rainbow, Dio, Black Sabbath, Heaven & Hell) wordt hij té weinig in één adem genoemd met die andere grootheden als Plant, Mercury en Coverdale. Maar in dat rijtje hoort hij zeker thuis. Een absolute grootheid.
Blij dat ik hem ooit nog een keer 'live' gezien heb, ten tijde van het debuut van zijn eigen band. 1984, naar ik meen, in de Jaap Edenhal in Amsterdam, met het toen nog onbekende Queensrÿche in het voorprogramma.
R.I.P. Ronnie James Dio
0
geplaatst: 16 mei 2010, 21:55 uur
0
geplaatst: 16 mei 2010, 21:56 uur
Bij Dio - Holy Diver (1983):
Helaas is Dio vandaag overleden. Morgen dit album nog maar eens draaien.
Helaas is Dio vandaag overleden. Morgen dit album nog maar eens draaien.
0
The Oath
geplaatst: 16 mei 2010, 22:22 uur
Dit is het slechtste nieuws sinds ik hier op musicmeter zit 4,5 jaar geleden 
Een zwaar verlies voor wie (hard)rock in zijn hart staan heeft!

Een zwaar verlies voor wie (hard)rock in zijn hart staan heeft!
0
The Oath
geplaatst: 16 mei 2010, 22:39 uur
Ik heb Rising van Rainbow bovenaan in mijn rotatielijst gezet. Wie volgt?
0
geplaatst: 17 mei 2010, 00:15 uur
R. I. P. Ronnie James Dio.
Dit vind ik heel erg. Een van de beste rockzangers is overleden. Ik had werkelijk alles van hem in huis tot de allereerste platen van ELF.
Ik was juist zo blij dat hij in augustus weer met Heaven & Hell naar Nederland zou komen en dacht dat hij helemaal hersteld was.
Dit is echt triest.
Na Peter Steele is dit het tweede grote icoon dat in korte tijd sterft.
YouTube - Elf Never More (ronnie james dio) track 3
Dit vind ik heel erg. Een van de beste rockzangers is overleden. Ik had werkelijk alles van hem in huis tot de allereerste platen van ELF.
Ik was juist zo blij dat hij in augustus weer met Heaven & Hell naar Nederland zou komen en dacht dat hij helemaal hersteld was.
Dit is echt triest.
Na Peter Steele is dit het tweede grote icoon dat in korte tijd sterft.
YouTube - Elf Never More (ronnie james dio) track 3
0
geplaatst: 17 mei 2010, 01:22 uur
Vreselijk nieuws, Ronnie James Dio overleden, misschien wel de beste Metal zanger ooit.
Een maand geleden zag hij er nog goed uit en waren er dates geboekt met Heaven and Hell, oa in Heerhugowaard.
Zoals Killeraapje al zei, ná Peter Steele inderdaad nog een groot icoon overleden in nog geen maand tijd.
Rust zacht, Ronnie.
Een maand geleden zag hij er nog goed uit en waren er dates geboekt met Heaven and Hell, oa in Heerhugowaard.
Zoals Killeraapje al zei, ná Peter Steele inderdaad nog een groot icoon overleden in nog geen maand tijd.
Rust zacht, Ronnie.
0
Guardian of Isis
geplaatst: 17 mei 2010, 01:57 uur
Voor al wie wil meedoen, willen we een Michael Jackson-achtige herdenking houden voor deze geweldige zanger door Rainbow - Rising in de rotatielijst te krijgen. Zo goed als met Thriller zal het wel niet gaan, maar we kunnen het maar proberen! Dio verdient dat mijns inziens niet minder dan MJ.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.