MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / R.I.P.

zoeken in:
Het zat er helaas aan te komen, gezien zijn ziekte en zwakke gestel, maar daarom niet minder triest.

Een groot acteur, kunstenaar en levensgenieter is heengegaan.

R.I.P. Dennis

Ik & mijn Pabst...

RIP Denis Wielemans.

De 28-jarige Denis Wielemans is zondag verongelukt in de Madoutunnel op de Kleine Ring van Brussel. Wielemans was de drummer van de Belgische band Girls in Hawaii.

De jongeman verloor zondag rond 6 uur de controle over zijn stuur. Hij kwam tegen een verkeerslicht terecht en overleed ter plaatse.

Het parket van Brussel laat weten dat er geen andere voertuigen betrokken waren bij het spijtige ongeluk.

Girls in Hawaii is een van de populairste rockbands in Wallonië. De groep zou normaal op de podia van de verschillende zomerfestivals staan.

De Waalse band bestond uit zes leden, waaronder Denis Wielemans en zijn broer en zanger Antoine. In 2003 kwam het eerste album 'From Here to there' uit in verschillende landen. In april 2006 deed de groep ook een akoestische minitournee in de VS.

R.I.P Dennis en Denis.

Gallow
damn

Ali-Ollie Woodson (58) overleden

AMSTERDAM - Ali-Ollie Woodson is zondag in Californië op 58-jarige leeftijd overleden aan de gevolgen van leukemie. Woodson zong in de jaren tachtig en negentig bij The Temptations. De zanger leidde de legenadarische band ten tijde van hun hit 'Treat Her Like a Lady', uit 1984.

Woodson was oorspronkelijk geen lid van The Temptations maar kwam in 1984 bij de groep. De zanger bleef tot 1996 bij de groep, met een pauze van twee jaar. Daarna richtte Woodson zich op zijn solo-carriere en speelde hij enkele kleine rolletjes in een aantal films. De zanger vocht al anderhalf jaar tegen leukemie.

Mag hij rusten in vrede.

Threat Her Like A lady blijft een persoonlijk favoriet.
R.I.P.

De beste bezettingen van de 'Temps' gaan voor mij terug tot de jaren zestig en zeventig, maar Treat her like a lady is wel een heerlijk liedje. Jammer dat ze daarna nooit meer potten konden breken in hitparadeland.

R.I.P. Ali-Ollie Woodson - 58 is natuurlijk veel te jong.

Ali-Ollie Woodson R.I.P.

R.I.P. Ali-Ollie Woodson

R.I.P. Denis Wielemans

(afbeelding)

R.I.P. Dennis Hopper

klassieke scene..

mathieudc
Pff, ben er toch twee dagen niet goed van geweest eigenlijk. RIP Denis Wielemans. Ik heb mijn ticket van het optreden van de Girls In Hawaii hier nog liggen, kon er vorig jaar helaas niet bij zijn vanwege ziekte.

dix
De Japanse danser Kazuo Ohno is overleden.

(afbeelding)

Het zat er wel al een beetje aan te komen, hij was 103.
Bij mumers wellicht vooral bekend van de hoes van de laatste Antony

Honderd en drie, wat een leeftijd. R.I.P. Kazuo Ohno.

Ik ben erg geschrokken van het overlijden van Jan Wauters. Weliswaar geen muzikant, maar een zeer gewaardeerd sportjournalist en Belgische televisiesportverslaggever. Vele sportliefhebbers in zowel Nederland, als in Vlaanderen, die met hem opgegroeid zijn, zullen erg geschrokken zijn van zijn overlijden. Voor mij was hij een icoon op zijn gebied. Hij is 71 jaar geworden. Ik vind dat dit toch even vermeld moet worden. R.I.P. Jan.

Sas Antigoon
Ex-Stereophonics drummer Stuart Cable dies aged 40

BBC

Stuart R.I.P. , ik vond hem een beetje de Keith Moon van The Stereophonics. Ik ben zelf 40 en om dan heen te gaan, triest.
Alcohol, ziekte?

Waarschijnlijk heeft alcohol een rol gespeeld.

Ad Brouwers schreef:
Ik ben erg geschrokken van het overlijden van Jan Wauters. Weliswaar geen muzikant, maar een zeer gewaardeerd sportjournalist en Belgische televisiesportverslaggever.

Je bedoelt wellicht radiosportverslaggever.

http://knack.rnews.be/nl/actualiteit/nieuws/mensen/jan-wauters-overleden/article-1194748362822.htm

R.I.P. Marvin Isley

De jongste Isley Brother, wiens bijdrage aan de soul- en funkmuziek onder meer bestaat uit de fameuze bass-riff van het nummer Fight the power.

56 jaar geworden...alweer véél te jong.

[quote]dazzler schreef:

Je bedoelt wellicht radiosportverslaggever.
/quote] Juist, dazzler.Thnx voor de verbetering.

gaucho schreef:

De jongste Isley Brother, wiens bijdrage aan de soul- en funkmuziek onder meer bestaat uit de fameuze bass-riff van het nummer Fight the power.

56 jaar geworden...alweer véél te jong.

Inderdaad zeer betreurenswaardig. De Isley brothers hebben heel wat memorabele platen gemaakt en vooral ook ten tijde van het toetreden van juist Marvin en Ernie Isley (1973).

R.I.P. Marvin Isley

RIP Marvin Isley

Ik zie dat het al gepost was. Niettemin schokkend.

Marvin Isley R.I.P.
Stuart Cable R.I.P.

R.I.P. Marvin Isley, Jan Wauters en de anderen

RIP Stuart Cable

Kazuo Ohno
Jan Wauters
Marvin Isley
Stuart Cable

R.I.P.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:00 uur

geplaatst: vandaag om 00:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.