Muziek / Nieuws / R.I.P.
zoeken in:
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 30 januari 2011, 09:16 uur
Vengeance gitarist overleden
Vengeance gitarist Jan Somers is overleden. Gistermiddag kreeg hij een hartaanval terwijl hij thuis in Mierlo was. Jan heeft twee periodes in Vengeance gespeeld. Juist voor de release van Arabia verving hij Peer Verschuren, totdat de band begin jaren '90 stopte. Hij kwam in de laatste herrijzenis van Vengeance weer ten tonele, en is dus ondermeer op de laatste plaat Soul Collector te horen. Hij laat een vrouw en zoon Timo na. Jan Somers is 46 jaar oud geworden.
(bron: www.metalfan.nl)
Vengeance gitarist Jan Somers is overleden. Gistermiddag kreeg hij een hartaanval terwijl hij thuis in Mierlo was. Jan heeft twee periodes in Vengeance gespeeld. Juist voor de release van Arabia verving hij Peer Verschuren, totdat de band begin jaren '90 stopte. Hij kwam in de laatste herrijzenis van Vengeance weer ten tonele, en is dus ondermeer op de laatste plaat Soul Collector te horen. Hij laat een vrouw en zoon Timo na. Jan Somers is 46 jaar oud geworden.
(bron: www.metalfan.nl)
0
geplaatst: 30 januari 2011, 09:35 uur
Tjonge, dat is weer schrikken. 46 is geen leeftijd om te gaan.
0
geplaatst: 31 januari 2011, 10:46 uur
John Barry voor Midnight Cowboy en nog tig andere filmscores... bedankt.
0
geplaatst: 31 januari 2011, 11:23 uur
...en voor Out of Africa en Dances with wolves, wat óók prachtige muziek is. Maar hij werd vooral bekend door de Bond-films natuurlijk. Zijn scores voegden echt wat toe - sommige titelsongs van Bond-films zijn gebaseerd op de thema's die John Barry componeerde voor de 'scores', Zoals Goldfinger, Thunderball, Octopussy en A view to a kill.
R.I.P. John Barry
R.I.P. John Barry
0
geplaatst: 31 januari 2011, 14:02 uur
R.I.P. Salvatore Cusato
Als Casco maakte hij een paar mooie italodisco-platen.
Als Casco maakte hij een paar mooie italodisco-platen.
0
geplaatst: 31 januari 2011, 16:53 uur
Bedankt John Barry voor oa de geweldige Bondscore's en de definitieve versie van het James Bond theme!
Zijn Bondscores van From Russia with love, Goldfinger, Thunderball, You only live twice, O.H.M.S.S., Diamonds are forever, The man with the golden gun, Moonraker, Octopussy, A view to a kill en The living Daylights zijn onvergeetelijk.
R.I.P. John Barry.
Zijn Bondscores van From Russia with love, Goldfinger, Thunderball, You only live twice, O.H.M.S.S., Diamonds are forever, The man with the golden gun, Moonraker, Octopussy, A view to a kill en The living Daylights zijn onvergeetelijk.
R.I.P. John Barry.
0
geplaatst: 31 januari 2011, 18:02 uur
We gaan deze man missen, R.I.P. John Barry.
Bedankt voor al de top muziek!
Bedankt voor al de top muziek!
0
geplaatst: 6 februari 2011, 17:50 uur
Dat is wel schrikken. 
In Spanje in een hotel.
Verder iets over bekend?

In Spanje in een hotel.
Verder iets over bekend?
0
Misterfool
geplaatst: 6 februari 2011, 18:12 uur
still got the blues is een prachtig nummer 
R.i.P Gary moore

R.i.P Gary moore

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 6 februari 2011, 18:13 uur
Op Twitter: Een Gary Moore is overleden in Spanje. Authorities kunnen niet bevestigen of dit DE Gary Moore is. Ierse media trekt berichten dood terug.
Ook op Wikipedia is de sterfdatum weer weggehaald.
Edit: en nu weer ingevuld, maar dat zijn denk ik gewoon gebruikers die het op basis van die Hotpress site doen.
Ook op Wikipedia is de sterfdatum weer weggehaald.
Edit: en nu weer ingevuld, maar dat zijn denk ik gewoon gebruikers die het op basis van die Hotpress site doen.
0
geplaatst: 6 februari 2011, 18:34 uur
BBC_Joe_Lynam Joe Lynam BBC Biz
@
@ramonesENG My ex colleague manages the band and has confirmed it with band members #garymoore 'thinlizzy
7 minutes ago Favorite Retweet Reply
Gary Moore, formerly of the band Thin Lizzy, has died. Gary died in the early hours of the morning. Cause of death unknown.
10 minutes ago
Dit zijn twee berichten die toch lijken te bevestigen dat het de Gary Moore is. Dat is toch echt zonde. RIP
@
@ramonesENG My ex colleague manages the band and has confirmed it with band members #garymoore 'thinlizzy
7 minutes ago Favorite Retweet Reply
Gary Moore, formerly of the band Thin Lizzy, has died. Gary died in the early hours of the morning. Cause of death unknown.
10 minutes ago
Dit zijn twee berichten die toch lijken te bevestigen dat het de Gary Moore is. Dat is toch echt zonde. RIP
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 6 februari 2011, 18:40 uur
Het wordt aannemelijker, maar dit kan iedereen zeggen natuurlijk.
Scott Gorham schijnt ook een tribute op Moore's Facebook te hebben gezet, maar Moore heeft al jaren niets meer met Thin Lizzy van doen, dus zij kunnen het net zo goed niet zeker weten lijkt me.
BBC News - Rock guitarist Gary Moore dies - bbc.co.uk
Maar dit blijft vreemd. Moore heeft een andere manager dan Lizzy, toch?
Scott Gorham schijnt ook een tribute op Moore's Facebook te hebben gezet, maar Moore heeft al jaren niets meer met Thin Lizzy van doen, dus zij kunnen het net zo goed niet zeker weten lijkt me.
BBC News - Rock guitarist Gary Moore dies - bbc.co.uk
Maar dit blijft vreemd. Moore heeft een andere manager dan Lizzy, toch?
0
geplaatst: 6 februari 2011, 18:46 uur
Ik geloof als de BBC het op hun eigen site zet, dat het wel gecheckt en dubbel gecheckt is.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 6 februari 2011, 18:51 uur
Ik vrees het ook, maar totdat iemand van Moore's eigen 'kamp' het bevestigd blijf ik wantrouwend.
0
geplaatst: 6 februari 2011, 19:01 uur
Leuk jaar joh, dat 2011.
Ze vallen bij bosjes, verdomme.
RIP mr. Moore.
Ze vallen bij bosjes, verdomme.
RIP mr. Moore.
0
geplaatst: 6 februari 2011, 19:27 uur
Nee Gary Moore is dood! Gary Moore was een groot deel muzikale herinnering voor mij.

0
geplaatst: 6 februari 2011, 19:35 uur
Ja, het staat nu ook op NOS-Teletekst 
R.I.P. Gary Moore, wat een fantastisch gitarist was hij

R.I.P. Gary Moore, wat een fantastisch gitarist was hij

0
geplaatst: 6 februari 2011, 19:52 uur
Damn, Gary Moore.
Begon die net weer een beetje te rocken, gaat ie van ons heen. Triest nieuws.
Begon die net weer een beetje te rocken, gaat ie van ons heen. Triest nieuws.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.