Muziek / Nieuws / R.I.P.
zoeken in:
0
geplaatst: 5 februari 2013, 11:16 uur
I.M. Reg Presley.
Wat een leuke muziek maakten die Troggs toch, heb er nog een paar LP's van.
Wat een leuke muziek maakten die Troggs toch, heb er nog een paar LP's van.
0
geplaatst: 6 februari 2013, 03:26 uur
Cecil Womack R.I.P.
Reg Presley R.I.P.
...mijn jeugd brokkelt verder af....
Reg Presley R.I.P.
...mijn jeugd brokkelt verder af....
0
geplaatst: 6 februari 2013, 13:24 uur
0
geplaatst: 7 februari 2013, 21:00 uur
Rust in vrede Fabio Frittelli en dank voor de wat merkwaaridge song die Eins Zwei Polizei was.
0
geplaatst: 7 februari 2013, 22:56 uur
0
geplaatst: 8 februari 2013, 01:01 uur
Gaat hard de laatste tijd. R.I.P. Fabio Frittelli. Ik zal je hits weer eens draaien morgen.
0
geplaatst: 8 februari 2013, 08:37 uur
R.I.P.. Donald Byrd
Donald Byrd - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
Muzikaal actief sinds de jaren vijftig, maar bij mij vooral bekend en geliefd vanwege zijn jazz-fusionplaten uit de jaren zeventig. Vooral Black Byrd en Places and Spaces.
En natuurlijk van zijn groep The Blackbyrds, waar hij in Engeland en de VS zelfs enkele grote hits had (Walking in rhythm, Rock Creek Park). Mooie 'funky music'.
Triest dat de titel van een van zijn bekendste nummers zo van toepassing is op deze rubriek...
Donald Byrd - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
Muzikaal actief sinds de jaren vijftig, maar bij mij vooral bekend en geliefd vanwege zijn jazz-fusionplaten uit de jaren zeventig. Vooral Black Byrd en Places and Spaces.
En natuurlijk van zijn groep The Blackbyrds, waar hij in Engeland en de VS zelfs enkele grote hits had (Walking in rhythm, Rock Creek Park). Mooie 'funky music'.
Triest dat de titel van een van zijn bekendste nummers zo van toepassing is op deze rubriek...

0
geplaatst: 8 februari 2013, 09:31 uur
R.I.P. Paul Tanner
BBC News
BBC News
Paul Tanner, a trombonist with the Glenn Miller Orchestra who later played the space-age hook on the Beach Boys' Good Vibrations, has died at 95.
0
geplaatst: 8 februari 2013, 12:58 uur
Mooi, wist niet dat hij met Guru heeft samengewerkt.
Ik zal A New Perspective eens in de herdraai gooien. Ooit blind gekocht op aanraden in de platenzaak, maar ben er nooit helemaal in gekomen.
Ik zal A New Perspective eens in de herdraai gooien. Ooit blind gekocht op aanraden in de platenzaak, maar ben er nooit helemaal in gekomen.
0
geplaatst: 8 februari 2013, 15:51 uur
R.I.P. Donald Byrd. Niet een van mijn favoriete Jazzmuzikanten maar hij heeft toch wel zeer fijne chill muziek gemaakt.
0
geplaatst: 8 februari 2013, 20:29 uur
R.I.P. Donald Byrd. Er gaan er weer erg veel heen de laatste tijd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.