MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / R.I.P.

zoeken in:
R.I.P. Paul Despiegelaere (The Machines)

R.I.P. Jimmy Fontana

dix
Merzbow trekt vanavond een fles los: Ray Dolby heeft de geest gegeven.

R.I.P. Jackie Lomax, zoon van folkcollectioneur Alan Lomax. Lomax raakte bevriend met de Beatles begin jaren zestig. Hij bracht onder andere het door George Harrison geschreven Sour Milk Sea uit.

Cerclezot schreef:
R.I.P. Paul Despiegelaere (The Machines)

En daar heb ik niets over gehoord in de media !!!

De Vlaamse pocketversie van Paul McCartney.
Schreef een drietal albums vol met The Machines.

Daarvan onthouden wij op zijn minst een handvol belpop pareltjes.
Daarna producer van heel wat belpop bands.

dazzler schreef:
(quote)

En daar heb ik niets over gehoord in de media !!!

Is nochtans gepasseerd in Het Journaal hoor.

Mijn bron is Radio 1 en dan vooral 's ochtends.
Ofwel gemist ofwel de volgende dag al geen "nieuws" meer.

....gisteren was de sterfdag van Cliff Burton.

Via via is mij ter ore gekomen dat onze mede Mume-er, Ad Brouwers niet meer is.

Ik heb door de jaren heen veel Pm contact met Ad gehad, en wist van zijn gezondheidsproblemen af. De laatste keer dat ik hem 'sprak' dateerd al weer van bijna een jaar terug, zijn Mumebezoek werd minder nadat zijn gezondheid weer in de lift zou zitten. Dat is blijkbaar toch terug geslagen.
Ad was een vriendelijke en enthousiaste Mume-er, hij werd 59 jaar.

Ad Brouwers overlijdensbericht en condoleances - Mensenlinq.nl

Uit een persoonlijk verhaal dat hij mij ooit vertelde over dit nummer en deze plaat wil ik dit nummer plaatsen, ter nagedachtenis aan Ad.

Rust in vrede.

panjoe (moderator)
Ah, wat een vervelend bericht. Moge hij rusten in vrede. Ik kende Ad niet persoonlijk, maar vond hem altijd een prettige MuMe'er. Heel veel sterkte aan iedereen die hem wel kende.

Rust zacht, Ad Brouwers. En wat me het meest bij staat van hem is vooral de humor en het vermogen dingen kort en scherp te benoemen. Heel veel dank daar voor.

Rust zacht Ad: een gewaardeerde Musicmeter lid. Mijn condoleances gaan naar zijn geliefden (familie, vrienden etc.). Dit raakt me toch meer dan de dood van al die tientallen artiesten.

Hè, wat naar. Sterkte aan de nabestaanden.

Jeetje. Dat is flink schrikken.

R.I.P. Ad

R.I.P Ad

Stijn_Slayer
Ducoz en ik hadden dit vermoeden helaas al een tijdje. Ik heb altijd erg prettig contact gehad hier met Ad. Een gewaardeerd lid van de MuMe CSNY-fanclub is niet meer. Wie zijn berichten terugleest, ziet dat Ad altijd enthousiaste (en soms vurige) berichten schreef waarin hij zijn liefde voor muziek vaak aan persoonlijke ervaringen koppelde.

Ad had zijn fases dat hij even genoeg had van MuMe. Dit was o.a. na het vertrek van Father McKenzie en nadat hij een aantal keer het gevoel had dat hij als 'oude zeur' gezien werd. Dit heeft hij zich volgens mij best wel aangetrokken. Toch kwam hij eigenlijk altijd weer even enthousiast terug.

Ik hoop dat Ad ondanks de fysieke tegenslagen toch nog heeft kunnen genieten van de laatste maanden van zijn leven. R.I.P.

Zephyr
Ai, wat een verschrikkelijk nieuws. R.I.P. Ad Brouwers.

Wat naar. Ad kwam altijd op me over als een gepassioneerd muziekliefhebber. R.I.P. Ad Brouwers

Diep triest. Ad was een leeftijdsgenoot van mij. Middelbare leeftijd, maar veel te jong om te overlijden. Dit zet je wel weer aan het denken. Sterkte voor de nabestaanden en Ad R.I.P.

Bij bovenstaande tekst kan ik wel aanhaken; kon zijn gevoel voor humor wel waarderen. Zal straks No Line on the Horizon draaien. Rock on Ad, wherever you are!

R.i.p. Ad

RIP

en gecondoleerd voor zijn nabestaande.

Misterfool
R.I.P Ad . een gewaardeerde user op deze site.
Een kerel met veel liefde voor muziek en waar je, al was je het nog zo met hem oneens, goed mee kon discussiëren.

R.I.P. Ad. Ik kende hem niet heel goed, maar heb een paar keer met 'm gepm'd en daaruit kwam toch wel het beeld van een gepassioneerde muziekliefhebber naar voren, die ook graag nieuwe muziek probeerde. Stijn stuurde me vandaag de link naar het het condolenaceregister en dat was toch best schrikken.

Klote

Stijn heeft het mooi verwoord. Mijn indruk van Ad was ook dat ie wel eens fel kon zijn, maar dat was eigenlijk vooral omdat ie zo enorm gepassioneerd was over muziek. Ik vond de manier waarop hij persoonlijke ervaringen koppelde aan muziek in ieder geval mooi, zo is dit voor mij een memorabel bericht.

Sterkte voor degenen die goed contact met hem hadden en natuurlijk zijn nabestaanden.

Ik haalde soms Ad Brouwers en Hans Brouwer door elkaar. Misschien door de gedrevenheid van beide users.

Dit is zeker wel even erg schrikken zeg.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:53 uur

geplaatst: vandaag om 22:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.