Muziek / Nieuws / R.I.P.
zoeken in:
0
geplaatst: 5 oktober 2013, 14:53 uur
Ik ken Ad niet zo goed maar kwam soms een stukje tegen van hem hier op de site.
Als ik zo lees was hij een aimabele man met een gedrevenheid voor de muziek.
Zeer triest allemaal en veel sterkte voor de nabestaanden.
R.I.P. Ad Brouwers
Als ik zo lees was hij een aimabele man met een gedrevenheid voor de muziek.
Zeer triest allemaal en veel sterkte voor de nabestaanden.
R.I.P. Ad Brouwers
0
geplaatst: 5 oktober 2013, 14:53 uur
Ik had geen persoonlijk contact met de man, maar uit zijn berichten klonk altijd de stem van een gepassioneerde liefhebber met een uitstekende neus voor authentieke gitaarmuziek. Zijn te vroege overlijden stemt me droevig. RIP Ad Brouwers.
0
geplaatst: 5 oktober 2013, 15:28 uur
Kwam hem in mijn Neil Young fanboy periode nog wel eens tegen. En ook bij mijn Wilco favorieten.
RIP Ad
RIP Ad

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 5 oktober 2013, 15:31 uur
Dit soort droevige berichten horen ook bij een community als deze.
Natuurlijk was de gebruikersnaam Ad Brouwers geen onbekende, maar voor mij verder geen directe bekende. Ik lees (gelukkig) dat dat voor een aantal mensen hier wel anders was.
Sterkte aan de meer direct betrokkenen hier en (voor zover ze een keer meelezen) vooral aan de nabestaanden.
Natuurlijk was de gebruikersnaam Ad Brouwers geen onbekende, maar voor mij verder geen directe bekende. Ik lees (gelukkig) dat dat voor een aantal mensen hier wel anders was.
Sterkte aan de meer direct betrokkenen hier en (voor zover ze een keer meelezen) vooral aan de nabestaanden.
0
geplaatst: 5 oktober 2013, 19:41 uur
R.I.P. Ad..............
Ik schrok hier behoorlijk van, toen ik het net hoorde. Het herinnerde mij er aan, dat hij nooit meer had gereageerd, toen ik hem op 14 mei had gevraagd hoe het toen met hem ging.
We hadden als liefhebber van veel dezelfde bands met enige regelmaat PM-contact.
Nooit een aanvaring mee gehad, daar was hij de man niet naar.
Een oprecht liefhebber van muziek, hij had aan de ene kant humor, aan de andere kant kon hij fel reageren als een album dat hij juist goed vond werd bekritiseerd.
We zijn een gerespecteerd lid kwijt geraakt en ik zal hem zeker missen op de site.
Ik schrok hier behoorlijk van, toen ik het net hoorde. Het herinnerde mij er aan, dat hij nooit meer had gereageerd, toen ik hem op 14 mei had gevraagd hoe het toen met hem ging.
We hadden als liefhebber van veel dezelfde bands met enige regelmaat PM-contact.
Nooit een aanvaring mee gehad, daar was hij de man niet naar.
Een oprecht liefhebber van muziek, hij had aan de ene kant humor, aan de andere kant kon hij fel reageren als een album dat hij juist goed vond werd bekritiseerd.
We zijn een gerespecteerd lid kwijt geraakt en ik zal hem zeker missen op de site.
0
geplaatst: 5 oktober 2013, 21:58 uur
Shit man, even schrikken, ook al kende ik hem niet. Veel sterkte aan iedereen bij wie dit pijn doet...
59, veel te jong...
59, veel te jong...
0
geplaatst: 5 oktober 2013, 23:20 uur
Ik kwam Ad hier natuurlijk ook tegen en zijn passie voor muziek vertaalde hij vaak in zijn aardige stukjes en reactie's.
Een uitgesproken mening en een echte liefhebber.
Hij zal node gemist worden.
Familie Brouwers heel veel sterkte gewenst in deze zware periode.
R.I.P Ad.
Een uitgesproken mening en een echte liefhebber.
Hij zal node gemist worden.
Familie Brouwers heel veel sterkte gewenst in deze zware periode.
R.I.P Ad.
0
geplaatst: 5 oktober 2013, 23:50 uur
Oei, dit is toch schrikken, ook al kende ik hem niet "persoonlijk" middels PM's. Zijn naam kwam wel regelmatig voorbij bij albums waar dan een gezamenlijke voorkeur lag.
Inderdaad een zeer gedreven user in zijn bewoordingen. Ben het met Kill_illuminati eens dat dit me meer doet dan bij vele overleden artiesten.
59 jaar...Ad, het ga je goed man. Keep the music burning daarboven.
Sterkte aan degenen die hem hier beter kenden en aan zijn liefhebbenden.
Zijn laatste bezoek aan de site: 6 februari
Zijn recentste stem: 4,5
Eels - Wonderful, Glorious (2013)
geplaatst: 25 januari

Inderdaad een zeer gedreven user in zijn bewoordingen. Ben het met Kill_illuminati eens dat dit me meer doet dan bij vele overleden artiesten.
59 jaar...Ad, het ga je goed man. Keep the music burning daarboven.
Sterkte aan degenen die hem hier beter kenden en aan zijn liefhebbenden.
Zijn laatste bezoek aan de site: 6 februari
Zijn recentste stem: 4,5
Eels - Wonderful, Glorious (2013)
geplaatst: 25 januari

0
geplaatst: 5 oktober 2013, 23:58 uur
Wat triest zeg.
Rust zacht Ad en sterkte voor degenen die hem Goed kenden.
Rust zacht Ad en sterkte voor degenen die hem Goed kenden.
0
geplaatst: 6 oktober 2013, 10:11 uur
Ai, vroeg of laat moest het een keer gebeuren dat een mede MuMeër niet meer is. (bij mijn weten is Ad Brouwers helaas de eerste actieve user die niet meer is).
Ad R.I.P.
en sterkte toegewenst aan al diegenen die hem goed kenden.
Ad R.I.P.
en sterkte toegewenst aan al diegenen die hem goed kenden.
0
geplaatst: 6 oktober 2013, 10:57 uur
R.I.P. Ad
Sterkte aan allen die hem hier kenden en aan zijn nabestaanden.
Sterkte aan allen die hem hier kenden en aan zijn nabestaanden.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 6 oktober 2013, 11:01 uur
Als de dood een deel is van het leven, waarom is het dan iedere keer schrikken en geeft het een wrang gevoel? Mijn innige deelneming aan vrienden en familie.
0
Hendrik68
geplaatst: 6 oktober 2013, 21:43 uur
Lees het net. Was me al opgevallen dat hij niet meer actief was sinds februari, maar het gebeurt wel vaker dat mensen langdurig niet op de site actief zijn. Bij Ad lag het dus aan de gezondheid. Triest bericht. Veel te jong.
Ad. R.I.P.
Ad. R.I.P.
0
geplaatst: 7 oktober 2013, 01:39 uur
Wat een triest bericht.
Kwam zijn berichten dikwijls tegen bij 'iets oudere' artiesten die ik ook hoog heb zitten.
En kon mij daar meestal wel in vinden.
Moge hij rusten in vrede.
Kwam zijn berichten dikwijls tegen bij 'iets oudere' artiesten die ik ook hoog heb zitten.
En kon mij daar meestal wel in vinden.
Moge hij rusten in vrede.
0
geplaatst: 7 oktober 2013, 21:00 uur
Ad ik heb genoten van je aanwezigheid.
Ik wist dat je met je gezondheid tobde, dat heb je me een paar keer in een P.M verteld, waarna het altijd weer snel over muziek ging.
R.I.P.
Ik wist dat je met je gezondheid tobde, dat heb je me een paar keer in een P.M verteld, waarna het altijd weer snel over muziek ging.
R.I.P.
0
geplaatst: 8 oktober 2013, 07:30 uur
Droevig nieuws. R.I.P. Mooi om te zien hoeveel reacties het losmaakt op MuMe.
0
geplaatst: 8 oktober 2013, 10:31 uur
Hoewel het nooit tot een contact gekomen is, heb ook ik zijn stukjes altijd met veel genoegen gelezen. Dat staat geheel los van het feit dat het een treurig gegeven is dat voor sommigen het leven op die leeftijd al voorbij moet zijn. Ik wens familie en overige naasten veel sterkte met dit verlies.
0
geplaatst: 8 oktober 2013, 13:32 uur
Nog nooit gesproken maar dat maakt het niet minder erg
R.I.P. Ad
R.I.P. Ad
0
geplaatst: 8 oktober 2013, 13:47 uur
Ik heb Ad ook nooit gesproken, maar is natuurlijk heftig nieuws..
Rust in vrede Ad.
Rust in vrede Ad.
0
geplaatst: 8 oktober 2013, 17:59 uur
Ik heb bijna nooit met hem te maken gehad, maar het doet me toch wat.
R.I.P. Ad
R.I.P. Ad
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.