MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / R.I.P.

zoeken in:
En niet te vergeten de poster van Penis Landscape bij Dead Kennedy's Frankenchrist, wat leidde tot een merkwaardige rechtszaak tussen de PMRC (clubje ter bescherming van tere kinderzieltjes) en de Dead Kennedys. Wat weer leidde tot een leuke discussie tussen Jello Biafra en Tipper Gore bij Oprah Winfrey. Maar nu dwalen we af.
R.I.P. Giger, ik vond niet al zijn werk mooi maar de Alien is wel de ultieme ruimte-bad guy.

kiriyama
RIP Giger

Was vorig jaar nog in zijn museum in Zwitserland. Erg jammer dit.

RIP HR Giger, dank voor al die gave kunst en vooral voor de platenhoezen vermelding waard hier op MM.

Las net dat HR Giger is overleden. Dat was even schrikken, aangezien Alien een van m'n favoriete films is. RIP

Zijn hoes ontwerpen ken ik overigens niet.

Zeer zeker muziekgerelateerd, maar 36 kom op dat is toch ook geen leeftijd. Overigens zou ik hem gezien de foto wel ouder hebben ingeschat.

R.I.P.

Jeetje dat is inderdaad wel heel erg jong. Prachtige documentaire. RIP

Geromantiseerd of niet, die documantaire heeft Rodriguez wel de aandacht opgeleverd die hij verdiende (net als zoveel 'onbekende'muzikanten uit de '60s en '70s).

Dat is dankzij deze man. Rust in vrede.

Triest . Anderhalf jaar geleden nog een leuk gesprek met hem gehad tijdens het IDFA.

Zephyr
Niets met muziek te maken, maar toch wel het vermelden waard :

Oud-astronaut Wubbo Ockels (68) overleden | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

R.I.P. Wubbo Ockels

Alhoewel hij al een tijdje ziek was toch wel onverwachts. Heeft ons wel, kort geleden nog, mooie beelden laten zien. Inderdaad niets met muziek te maken maar in gedachte The Police.

R.I.P. Wubbo

DjFrankie (moderator)
R.I.P. Wubbo toch een icoon van de jaren 80 waarin ik opgroeid

Wubbo Ockels
Rust in vrede. Eerste NL astronaut in de ruimte en zeer betrokken bij kennisoverdracht naar jonge studenten toe.

Casartelli (moderator)
Van al die keuzes krijg ik het steeds Spaans benauwd
Net als Wubbo Ockels word ik ook maar astronaut

Maar het zat er wel een beetje aan te komen inderdaad.

R.I.P.

Maya Angelou, de literaire heldin van onder meer mijn eigen heldin Fiona Apple, is overleden. Ook Barack Obama, Bill Clinton en Slug van Atmosphere zijn fan.

Victor Agnello, ooit trommelaar bij Lääz Rockit is overleden aan de gevolgen van leukemie.

RIP Alan Douglas

R.I.P. Ik ken de man niet maar leukemie is vreselijk.

Ik geloof dat Shangri-La niet op het bericht over Alan Douglas reageerde, maar op de dood door leukemie van Lääz Rockit in het bericht daarvóór.

RIP Rik Mayall. Thanks for "Bottom"

dix
Da's vroeg, forever a Young One ...

Godver.

Misterfool
Klote , vond zowel the young ones als bottom geweldige comedy-series.
R.I.P Rik Mayall

Lin
Hier schrik ik echt heel erg van, wat een held.. r.i.p Rik

Ik ben hier ook erg van geschrokken, zelfs een beetje van slag

Ik denk wel mijn grootste held vanuit de Brittish comedy

R.I.P. Richie!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:13 uur

geplaatst: vandaag om 04:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.