MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / R.I.P.

zoeken in:
Icon E
Vanity is niet meer.

Oh neeeeee...

Ze was al jaren in de heer, en geen lekker ding meer.. Maar in Prince land toch een icoon...

RIP Vanity

http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/66/27/27/6627276e26b6e90e0aed3e8ecd2bad28.jpg

R.I.P. Denise Matthews. Veel te vroeg vertrokken door nierfalen.

Vanity dead at 57

Verhaal rondom haar ziekte is zo triest
Een campagne opgezet om haar dure medicijnen te kunnen betalen, bracht te weinig geld op.....pffff

R.I.P. Denise Katrina Matthews (Vanity)
Slechts 57 jaar geworden.

dix schreef:
Een zeer beroemde verkeersdode was natuurlijk Freddy Mercury. Ook al betrof het hier een casuality in het geslachtsverkeer.

Bezem !

Het crewlid van de Rolling Stones is natuurlijk ook vreselijk voor de nabestaanden, buizen. Het was in elk geval niet mijn bedoeling om ongeinteresseerd over te komen. Heb her en der wel diverse berichten hierover gelezen.

buizen
nlkink schreef:
Het crewlid van de Rolling Stones is natuurlijk ook vreselijk voor de nabestaanden, buizen.

Ok.
Ofschoon de doodsoorzaak 'gunshot' is, voltrok dit noodlot zich overigens ook tijdens het reizen / in het verkeer. De road crew werd overvallen toen zij met hun trucks op weg naar het a.s. concert waren.
Zuid Amerika.

Live fast, die young
R.I.P. nasty girl Vanity.

R.I.P. Vanity

I only want to see you bathing in the purple rain...

Ik had als tiener een oogje op haar (tja, dat klinkt anno nu misschien wat merkwaardig uit mijn mond ).

Doet me toch wel wat dat Denise Matthews is overleden.

R.I.P. Vanity.

Heb hetzelfde gevoel. Behoorde toch tot de vermaarde Prince-gang. Bepaald niet lelijk ook.

Ze heeft er behoorlijk oplos geleefd en gefeest. Desondanks is het geen manier om te moeten gaan.
R.I.P Vanity

dit was ook nog een klein solo hitje.

aERodynamIC schreef:
Ik had als tiener een oogje op haar (tja, dat klinkt anno nu misschien wat merkwaardig uit mijn mond ).

Interessant....

west schreef:
(quote)

Interessant....

Jij had vroeger zeker een oogje op Prince

Mjuman schreef:
(quote)

Jij had vroeger zeker een oogje op Prince

Op Prince? Nog steeds.

west schreef:
(quote)

Op Prince? Nog steeds.

Altijd gedacht dat Sheila E meer degene was om jouw trommel te beroeren. Vroegah wilde ik wel een beschuitje eten met Grace Slick.

Mjuman schreef:
(quote)

Altijd gedacht dat Sheila E meer degene was om jouw trommel te beroeren. Vroegah wilde ik wel een beschuitje eten met Grace Slick.

Sheila E. Sheila E. Sheila E. Sheila E. Sheila E.
Sheila had het niet warm na haar drumsolo: wij hadden het warm!

En hoe komen we hier ook alweer op: dankzij die arme Vanity...

Ode van Prince aan Vanity (snel kijken want dit zal snel offline gaan), live tijdens de piano tour in Australië: Prince - Piano and a Microphone Feb 2016 Opening Scene and Little Red Corvette - YouTube

Hij had beter wat geld kunnen storten voor de noodzakelijke operatie.

dacht ik dus ook. met een vermogen van meer dan 200 miljoen kun je wel 50K missen...

wat een slap gelul zeg

Achteraf wel ja. Neemt niet weg dat een prachtig mens als zij was gruwelijk aan haar lot is overgelaten door zgn. ''goede bekenden''. In en in triest.

nlkink schreef:
Hij had beter wat geld kunnen storten voor de noodzakelijke operatie.

Wie zegt er dat hij het niet heeft aangeboden en dat ze het aanbod niet heeft afgeslagen?

IllumSphere schreef:
(quote)

Wie zegt er dat hij het niet heeft aangeboden en dat ze het aanbod niet heeft afgeslagen?

Niemand. Het lijkt me in ieder geval niet erg waarschijnlijk.

Prince en Vanity hadden al jaren geen contact meer, mede door haar (overdreven) geloofs overtuiging. Ze brak met alles om haar heen en begon een nieuw leven.

Prince en zijn waren ooit geliefden, en ze zullen vast een mooie tijd gehad hebben. Dan is het toch ook logisch dat de man daar mooie herinneringen aan koestert en haar eert op de dag dat hij verneemt dat ze is overleden?

Ik kan me ook indenken dat ze het lot aan God heeft overgelaten en helemaal geen hulp wilde, zeker niet van de man die haar "tot vele zonden" heeft doen leiden.

Jammer dat sommigen hier snel conclusies trekken. Prince doneert zeer vaak aan goede doelen, en nu doen jullie hem overkomen als een koele, kille en meedogenloze man... Dat vind ik jammer. Doe dan eerst wat research voor je wat schrijft....

Over slap gelul gesproken. Er was al een actie opgestart om haar de hulp te kunnen bieden die ze nodig had. Dan doe je dat uit jezelf als je werkelijk zo meevoelend bent.

En nu weer egotripperij over het lijk van een ander. Driewerf bah.

zaaf
ah, je hebt je erin verdiept...

Bluebird schreef:
Over slap gelul gesproken. Er was al een actie opgestart om haar de hulp te kunnen bieden die ze nodig had. Dan doe je dat uit jezelf als je werkelijk zo meevoelend bent.

Aangezien jij er vanaf wist heb Jij wel geld gestort neem ik aan?

lennon schreef:
Aangezien jij er vanaf wist heb Jij wel geld gestort neem ik aan?

Kan ik beter aan jou vragen. Wist jij ervan met Sign 'O The Times op nummer 1 in je top 10?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:13 uur

geplaatst: vandaag om 03:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.