Muziek / Nieuws / R.I.P. #2
zoeken in:
0
geplaatst: 22 februari 2022, 19:34 uur
R.I.P: Gary Brooker
Met Procol Harum, maar ook solo heeft de man veels moois gemaakt.
Met Procol Harum, maar ook solo heeft de man veels moois gemaakt.
0
geplaatst: 22 februari 2022, 20:42 uur
Eén van de mooiste stemmen uit de geschiedenis van de popmuziek is definitief verstomd.
R.I.P. Gary Brooker
R.I.P. Gary Brooker
0
geplaatst: 22 februari 2022, 20:48 uur
Over mooie stemmen gesproken...
R.I.P. Mark Lanegan
Nou niet direct iemand die ik het eeuwige leven gaf, maar wel behoorlijk onverwachts gezien zijn leeftijd...
R.I.P. Mark Lanegan

Nou niet direct iemand die ik het eeuwige leven gaf, maar wel behoorlijk onverwachts gezien zijn leeftijd...
0
geplaatst: 22 februari 2022, 20:53 uur
herman schreef:
R.I.P. Mark Lanegan
R.I.P. Mark Lanegan

Fuck. Heel zware COVID gehad recent, en in coma gelegen, maar het leek goed te gaan met hem

0
geplaatst: 22 februari 2022, 21:10 uur
Fuck die kwam even uit het niets... Een grote fan was ik niet per se, maar wel één van de meest markante hese stemmen uit de rockmuziek. Toevallig was ik de laatste tijd weer sporadisch wat Screaming Trees aan het draaien. All that's gone away...
0
geplaatst: 22 februari 2022, 21:25 uur
Nee!
WTF. Hoe kan dat nou? Lees dat daar ook nog niets over bekend is. Eén van de meest kenmerkende stemmen wat mij betreft en hij wist in verschillende samenstellingen hele mooie muziek te maken. Shit, dit komt wel even binnen.
R.I.P. Mark Lanegan
WTF. Hoe kan dat nou? Lees dat daar ook nog niets over bekend is. Eén van de meest kenmerkende stemmen wat mij betreft en hij wist in verschillende samenstellingen hele mooie muziek te maken. Shit, dit komt wel even binnen. R.I.P. Mark Lanegan
0
geplaatst: 22 februari 2022, 21:27 uur
Da's wel heftig - eerder deze week nog een album gedraaid waarop hij een feature deed en ik betrapte mezelf erop te denken dat de zanger onmiskenbaar obv de ietwat rasperige stem Mark Lanegan moest zijn.
57 pas, net hersteld van Corona!
R.I.P.
57 pas, net hersteld van Corona!
R.I.P.
0
geplaatst: 22 februari 2022, 21:30 uur
R.i.p Mark Laneganā¹ zo de Screaming Trees maar weer opleggen. Gisteren en eergisteren toevallig gedraait.
0
geplaatst: 22 februari 2022, 21:58 uur
Dat komt wel binnen. Mark is een grote muzikale held voor mij
0
geplaatst: 22 februari 2022, 22:19 uur
Nee, Gary Brooker... 
Eén van de mooiste stemmen uit de progrock-geschiedenis.

Eén van de mooiste stemmen uit de progrock-geschiedenis.
* denotes required fields.