Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2
zoeken in:
0
geplaatst: 13 mei 2023, 22:57 uur
Litouwen is het minst opvallende van de avond wellicht. Is de laatste jaren vaak leuk, maar dit jaar doet het me niks.
0
geplaatst: 13 mei 2023, 22:58 uur
Refrein was wel aardig, verder heb ik ook niet zoveel met deze kitschmetal. Wel leuk voor de afwisseling.
6
6
2
Onweerwolf
geplaatst: 13 mei 2023, 22:58 uur
itchy schreef:
Weer van die "metal" die het wel goed zal doen op de Fantasy Fair enzo, maar een normaal mens kan hier toch niet warm voor lopen.
Weer van die "metal" die het wel goed zal doen op de Fantasy Fair enzo, maar een normaal mens kan hier toch niet warm voor lopen.
Bedankt.
0
geplaatst: 13 mei 2023, 23:00 uur
Waarom de veelal donkere achtergrond zangeressen. Lekker divers.
0
Dit is echt ruk. Ik snap ook niet waarom elk jaar een land een gospelkoor van stal haalt. Dat soort nummers scoren bijna altijd laag
0
Litouwen heeft een trouwe diasporastem die ze van de onderste plekken weg trekt. Maar het optreden is minder dan de semi. Weinig jurypunten denk ik.
1
geplaatst: 13 mei 2023, 23:01 uur
Joy4ever schreef:
Waarom de veelal donkere achtergrond zangeressen. Lekker divers.
Heb je zitten turven?Waarom de veelal donkere achtergrond zangeressen. Lekker divers.
0
Israël gaat daarentegen top 5 scoren. Echt geluk gehad met de loting.
0
starbright boy schreef:
Maar het optreden is minder dan de semi. Weinig jurypunten denk ik.
Maar het optreden is minder dan de semi. Weinig jurypunten denk ik.
Ik weet niet of je een oorzakelijk verband bedoelt, maar die is er toch niet? Jurypunten zijn al gegeven toch?
0
geplaatst: 13 mei 2023, 23:02 uur
Israel is een ster daar en dat kun je horen en zien. Met Loreen de geliktste act.
0
Titmeister schreef:
Ja dit is behoorlijk kleurloos
Dat gevoel had ik ook. Meer dan sympathiek kon ik het niet noemen.Ja dit is behoorlijk kleurloos
0
Poek schreef:
Ik weet niet of je een oorzakelijk verband bedoelt, maar die is er toch niet? Jurypunten zijn al gegeven toch?
Yup. Gisteravond was de juryfinale.(quote)
0
geplaatst: 13 mei 2023, 23:03 uur
Poek schreef:
(quote)
Ik bedoel geen verband.
0
Tijd voor een weetje: de grote Martien Meiland noemt dit een verbouwbroek.
0
Dit vind ik één van de stomste nummer van dit jaar. Ik begrijp het enthousiasme niet.
1
Ik vind haar geen prettige stem hebben. Verbaasd dat dit zo hoog bij de bookies scoort. Is voor mij echt middelmaat.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.