Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2
zoeken in:
0
geplaatst: 13 mei 2023, 23:12 uur
Ik voorspel de laatste plek bij de jury, maar top 10 bij het publiek.
0
geplaatst: 13 mei 2023, 23:13 uur
Damn Kroatie. In den beginne hoopte ik op iets als Laibach, maar helaas.
2,5
2,5
0
geplaatst: 13 mei 2023, 23:14 uur
VK is ene oor in, andere oor uit en wat ik van de optredens tot nu toe gezien heb is het vocaal ook niet best.
0
geplaatst: 13 mei 2023, 23:16 uur
Porcupine Head schreef:
VK is ene oor in, andere oor uit en wat ik van de optredens tot nu toe gezien heb is het vocaal ook niet best.
Jup
1
De studioversie valt nog wel mee maar live is de UK echt niet te doen. Is de afsluiter al eens allerlaatste geworden?
0
Jee, wat slecht.
En dat uit een land met zo een goede muziek industrie
En dat uit een land met zo een goede muziek industrie
0
geplaatst: 13 mei 2023, 23:17 uur
Ik ben normaal gesproken geen Songfestival kijker maar kijk nu min of meer verplicht mee maar wat een vreselijke muziek zeg, dat dit zo'n ding is...:)
4
Onweerwolf
geplaatst: 13 mei 2023, 23:18 uur
MarkS73 schreef:
Ik ben normaal gesproken geen Songfestival kijker maar kijk nu min of meer verplicht mee maar wat een vreselijke muziek zeg, dat dit zo'n ding is...:)
Wat interessant zeg.
0
Engeand in potentie wel aardig, maar slechte zang en suffe voordracht.
5
5
0
Poek schreef:
Waarom scoort dit hoog bij de bookmakers? Puur omdat het VK is?
Waarom scoort dit hoog bij de bookmakers? Puur omdat het VK is?
Ja. UK staat overigens ook bovenaan bij de bookmakers voor de 26e plek. Dat kan gewoon.
0
geplaatst: 13 mei 2023, 23:19 uur
MarkS73 schreef:
De portier gaat je zo op je schouder tikken.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.