MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2

zoeken in:
Ik vind het heel erg leuk dat de unsung eurovisie heroes herdenken. Dinsdag Nicole en nu Jan Teigen.

Gescripte Eurovisie grapjes...

Verschillende van die onderste plekken zijn prima. Noorwegen 1969 vooral. Dat is echt een favoriet van me.

Frankrijk is een dramatische ballad. Het is geen Voila. Maar hij zingt zo goed dat hij de jurystem zaterdag weleens kan winnen. En de top 10 haalt hij zeker wel.

Goeie zanger!

OMIT
Ik dacht dat Frankrijk wel bij dat groepje eeuwige finalisten zat. VK, Duitsland, Italië en wie nog meer dan?

Frankrijk is en zal altijd kut blijven op t eurovisie voor mij. Altijd hysterisch overdreven. Jammer.

Frankrijk zit daar ook bij en Spanje ook.

Ik heb wel een zwak voor chansons en dit zit goed in elkaar, maar op de een of andere manier vind ik het compleet oninteressant.

Verrassend goed live. Top 5?

OMIT schreef:
Ik dacht dat Frankrijk wel bij dat groepje eeuwige finalisten zat. VK, Duitsland, Italië en wie nog meer dan?
Spanje en Frankrijk ook. Maar ze mogen dit jaar ook in de halve finale zingen, maar zijn sowieso al geplaatst

Net niet, met een hoog "ik ga even in de foetushouding op de grond liggen" vibe

vigil schreef:
Gescripte Eurovisie grapjes...

Ik ben wel een beetje op Petra tho. Zo voorspelbaar ben ik inmiddels.

De laatste uithalen wat minder

OMIT
Oh ja, dit jaar doen de vaste finalisten ook mee in de halve finale. Voor spek en bonen.

Pravi was 100 keer beter. Nu lekker housen.

Ook Oostenrijk gaat terug naar de 90's. Live is het soms niet echt stabiel. Maar ik denk dat ze het wel gaat halen.

Impopulaire mening, maar 'Voilà' is best een irritant nummer, en dat zeg ik als francofiel.

Nance uit Tirol, leuk hoor.

Wij gaan springen!

OMIT
Dit begint wel lekker, maar dan snel weer zo'n denderdreun. Jammer.

Hmm dit is eigenlijk wel leuk!

Niks aan

Ramdiedamdammdan naar huis.

Oostenrijk zal vast wel doorgaan, maar ik heb er weinig mee.

Dit 90s nummer gaat vast met gemak door. Mag ook wel, niet indrukwekkend, wel fun.

Slowgaze schreef:
Impopulaire mening, maar 'Voilà' is best een irritant nummer

Klopt, draak van een nummer.

Vrijwel elke eurodance-act was beter dan dit, lijkt wel een persiflage.

Phew, dat was erg...

In de jaren 90 zou zoiets verrast hebben. In de jaren '00 zou het hopeloos achterhaald zijn. Nu is het nostalgisch.

Er mist nog een Ray Slijngaard-achtige rap, verder wel een prima nummer. Hoog Ice MC-gehalte.

Drum 'n bass op het Songfestival, ik ben voor. UK komend jaar graag Roni Size sturen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:39 uur

geplaatst: vandaag om 18:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.