Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2
zoeken in:
0
geplaatst: 9 mei 2024, 22:47 uur
Sertab heeft wat ingeleverd aan vocaal geweld. Wel interessant dat ze een oude Turkse inzending verwelkomen, sinds Turkije allang niet meer aan het festival deelneemt.
1
geplaatst: 9 mei 2024, 22:48 uur
Door:
Griekenland
Zwitserland
Tsjechië
Oostenrijk
Armenië
San Marino
België
Israël
Noorwegen
Nederland
Niet door:
Malta
Albanië
Denemarken
Letland
Georgië
Estland
Griekenland
Zwitserland
Tsjechië
Oostenrijk
Armenië
San Marino
België
Israël
Noorwegen
Nederland
Niet door:
Malta
Albanië
Denemarken
Letland
Georgië
Estland
1
geplaatst: 9 mei 2024, 22:48 uur
Ben voor Tsjechië en Oostenrijk gegaan. Over mijn andere favorieten maak ik me weinig zorgen.
0
Onweerwolf
geplaatst: 9 mei 2024, 22:50 uur
Ik vond trouwens dinsdag sterker. De enige twee optredens die ik vandaag erg goed vond waren Italië en Noorwegen met Frankrijk en Zwitserland als ook nog okay.
0
geplaatst: 9 mei 2024, 22:51 uur
Geen idee hoe ik België moet inschatten na vanavond. 't Is een goed nummer, hoe dan ook. En Mustii kán het live even overtuigend als in de studio-versie, vooral in de hoogtes. Heeft hij al bewezen. Maar dit was niet zijn beste beurt. Een herkansing in de finale mag zeker.
Mag ik er van uit gaan dat een groot deel sowieso op de studio-versie stemt en hun keuze al lang vast stond omdat ze al weken aan 't luisteren zijn?
Mag ik er van uit gaan dat een groot deel sowieso op de studio-versie stemt en hun keuze al lang vast stond omdat ze al weken aan 't luisteren zijn?
2
Mijn partner kreeg een app van een Sloveense collega (die daar ook woont dus vooraf niks van Joost heeft meegekregen): What was this? 
Echt love or hate denk ik. Voor vanavond geen probleem, zaterdag wordt lastiger. En eerlijk is eerlijk: echt sterk was het toch niet?! Zeker met de videoclip in gedachten.

Echt love or hate denk ik. Voor vanavond geen probleem, zaterdag wordt lastiger. En eerlijk is eerlijk: echt sterk was het toch niet?! Zeker met de videoclip in gedachten.
0
Last minute toch even Estland gewisseld met Tsjechie. Tsjechie springt eruit bij de korte stukjes.,
0
Onweerwolf
aERodynamIC schreef:
Mijn partner kreeg een app van een Sloveense collega (die daar ook woont dus vooraf niks van Joost heeft meegekregen): What was this?

Integendeel, het was behoorlijk matig.
0
geplaatst: 9 mei 2024, 22:52 uur
Onweerwolf schreef:
Ik vond trouwens dinsdag sterker.
Eens. Zowel de acts als vocaal vond ik beter in de eerste halve finale over het algemeen.Ik vond trouwens dinsdag sterker.
0
geplaatst: 9 mei 2024, 22:52 uur
Onweerwolf schreef:
Ik vond trouwens dinsdag sterker. De enige twee optredens die ik vandaag erg goed vond waren Italië en Noorwegen met Frankrijk en Zwitserland als ook nog okay.
Ik kende de nummers nog niet van tevoren dus ik heb vrij onbevooroordeeld geluisterd, en ondanks dat ik begreep dat de 2e halve finale de betere zou moeten zijn, had ik vanavond iig niet de indruk dat het beter was dan dinsdagIk vond trouwens dinsdag sterker. De enige twee optredens die ik vandaag erg goed vond waren Italië en Noorwegen met Frankrijk en Zwitserland als ook nog okay.
0
geplaatst: 9 mei 2024, 22:53 uur
aERodynamIC schreef:
Ik verwacht nu een juryflop eigenlijk. Dus ik denk niet dat we de top 10 halen.
0
Jij hebt de maanlanding blijkbaar gemist, of het technische onmogelijke

1
Onweerwolf schreef:
Dindag was stabieler, dat wel, maar hier waren meer uitschieters aan de beurt. (hoogtes en laagtes)
Voor mij steekt Nemo er deze avond bovenuit. Die stem met die staging? Nice.
0
starbright boy schreef:
(quote)
Gewoon 11e, dat zijn we immers gewend

0
geplaatst: 9 mei 2024, 22:54 uur
Ik vond vanavond wel een stuk beter dan dinsdagavond; toen heb ik nauwelijks een aardig liedje gehoord, nu wel een stuk of 5.
0
geplaatst: 9 mei 2024, 22:54 uur
Het optreden van Joost viel me mee. Ik hoorde geluiden dat het wat tegen zou vallen, maar de act had wat geinige elementen, hoewel het al met al ook wel véél was. Sterk was dat er een climax in zat, hoe naar het hakmoment toe werd gewerkt.
0
geplaatst: 9 mei 2024, 22:55 uur
3
geplaatst: 9 mei 2024, 22:56 uur
Leuk geschiedenislesje. Geen idee dat zelfs Elton John tevergeefs geprobeerd heeft aan het ESF mee te doen.
0
Onweerwolf
geplaatst: 9 mei 2024, 22:58 uur
aERodynamIC schreef:
Onweerwolf ga even een plaspauze nemen en lees maar
DPG Media Privacy Gate - ad.nl
Onweerwolf ga even een plaspauze nemen en lees maar

DPG Media Privacy Gate - ad.nl
Niet gemist, dat soort dingen interesseren me gewoon niet.
0
geplaatst: 9 mei 2024, 23:00 uur
De liedjes van de Zweedse organisatie zijn meestal een van de hoogtepunten als ze het mogen organiseren. Dat lijkt nu niet anders. Love it.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.