MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2

zoeken in:
Ierland is waarschijnlijk dead on arrival. Doorsnee liedje. Kinderachtige staging en mensen die dit leuk vinden gaan dit jaar voor Denemarken (dat ik strontvervelend vind, maar dat terzijde). Niemand herinnert dit zich nog aan het eind van de avond.

Eerste impressie van Ierland: niet onder de indruk. Klinkt als een niemendalletje. Gaat niet door.

Martial
Ierland heeft wel eens betere bijdrages gehad, geen finale lijkt mij.

Ben ook niet onder de indruk van haar stem. Lijkt alsof ze vrij snel geen adem meer heeft.

Ik vind het best een aardig liedje, maar inderdaad, lijkt buiten adem gezongen.

Oh kijk, weer een zandtovenaar op het songfestival.

Martial
Slappe hap Moldavië

Cornald grapte niet over Stay. Steeee-eeee-eeey dus.

Moldavië. Ballad zoals zovelen. Next.

Die zandtovenaar is om te verdoezelen dat het om een nummer lijkt te gaan dat Celine Dion in 1995 afkeurde als B-kantje. Kun je als Moldavie op de buitenlandse liedjesmarkt zijn gaan shoppen, maar daar is echt wel wat beters te vinden,

Daar komt de eerste waar ik vrij positief tegenaan kijk.

Beetje Tarkan

Oei van een luchtgehap in zijn zang in de coupletten. Maar hij heeft heel veel jonge meisjes (en sommige jonge jongetjes stemmen) en bij elk Zwitsers refreintje hoor je de zaal juichen. Slim liedje.

Snelle jongen, strak truitje, gaat wel door. Muzikaal ook wel oke.

Prima act, maar uiteindelijk was het meer het aanstekelijke dansje dat het doet, dan echt de zang of het liedje. Beetje het Step Up-gevoel dus.

Martial
Leuk liedje van Letland , maar denk te gewoontjes voor een finaleplaats

Letland is vooral saai en nikszeggend, met een refreintje dat wel heel vaak gezongen wordt. Zou weleens achttiende kunnen worden. Ben het al vergeten voordat het voorbij is.

Hoog First Aid Kit gehalte van Letland. Niets aan de hand muziek ten volste.

Leuk herderinnetje.

Letland is een gevalletje ene oor in, andere oor uit.

Heeft Roemenië nu een van de bandage-mannen van IJsland geleend?

Martial
Nummer komt niet echt van de grond

Ik had Roemenië op mijn twijfellijstje staan. Vind het lastig in te schatten. Het is niet bijzonder genoeg om veel hardcore fans te krijgen maar te apart om een grote massa mensen aan te spreken. Zou weleens tussen wal en het schip kunnen vallen daardoor.

Vind het zelf boven verwachting.

De BDSM-mannen martelen haar met de comfy chair! #spanishenquisition

Oh hi Conchita Wurst.

Frankie Says... Conchita!

Elke lach van Luca en er gaan weer 7381 meer mensen stemmen op hem.

Nu een van de vervelendste liedjes van de avond . Maar dit gaat echt heel erg door. Denemarken.

just another lemon tree

starbright boy schreef:
just another lemon tree
Dat wilde ik net zeggen!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:53 uur

geplaatst: vandaag om 15:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.