Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2
zoeken in:
0
Onweerwolf
geplaatst: 16 mei 2019, 21:51 uur
Ik vind Malta nog steeds wat overgewaardeerd. Niet slecht maar ook niet fantastisch.
1
geplaatst: 16 mei 2019, 21:52 uur
Het klinkt trouwens wel als een liedje dat door AI gecomponeerd is op basis van alle liedjes uit de top 40.
1
geplaatst: 16 mei 2019, 21:52 uur
Volgens de tekst is het Chame Chameleon geloof ik. Maar iedereen van een zekere leeftijd denkt Karma Chameleon.
0
Onweerwolf
geplaatst: 16 mei 2019, 21:53 uur
Ach, de Estland van de 2e semi: Litouwen aka Oubolligië.
0
geplaatst: 16 mei 2019, 21:53 uur
Ik denk dat Litouwen te vlak is. Maar wie weet helpt de diaspora.
Ben ook benieuwd of het zuiver zal zijn dit keer.
Ben ook benieuwd of het zuiver zal zijn dit keer.
1
geplaatst: 16 mei 2019, 21:54 uur
Ik vind deze 2e halve finale best wel meh tot nu toe. De 1e had veel dieptepunten, maar ook een schare hoogtepunten. Hier heb ik dat een stuk minder.
0
geplaatst: 16 mei 2019, 21:54 uur
Porcupine Head schreef:
Ik vind deze 2e halve finale best wel meh tot nu toe. De 1e had veel dieptepunten, maar ook een schare hoogtepunten. Hier heb ik dat een stuk minder.
Precies mijn idee. Deze is veiliger. De eerste was veel wilder.
0
geplaatst: 16 mei 2019, 21:56 uur
Porcupine Head schreef:
Een voordeel van zo’n halve finale, het geeft Duncan de gelegenheid om iedereen van het veld te blazen, als dat niet al bij Rusland is gebeurd.Ik vind deze 2e halve finale best wel meh tot nu toe. De 1e had veel dieptepunten, maar ook een schare hoogtepunten. Hier heb ik dat een stuk minder.
0
Onweerwolf
geplaatst: 16 mei 2019, 21:58 uur
Toch zitten er meer kanshebbers in de 2e. De wilde nummers uit de 1e zijn al weg uitgezonderd IJsland.
0
geplaatst: 16 mei 2019, 21:58 uur
Onweerwolf schreef:
Toch zitten er meer kanshebbers in de 2e. De wilde nummers uit de 1e zijn al weg uitgezonderd IJsland.
Das uiteraard waar! Toch zitten er meer kanshebbers in de 2e. De wilde nummers uit de 1e zijn al weg uitgezonderd IJsland.
Edit: Ik wilde bijna zeggen: Press F to pay respects for Poland and Portugal, maar wss zullen weinigen dat hier begrijpen.
0
geplaatst: 16 mei 2019, 22:02 uur
Ik heb niet zoveel met Rusland, maar dit gaat zaterdag zeker hoger eindigen dan Zweden.
0
geplaatst: 16 mei 2019, 22:03 uur
Ik vind de staging van Rusland wel prettig. Het nummer is redelijk.
0
geplaatst: 16 mei 2019, 22:04 uur
Mijn favoriet na Duncan van vanavond. Prachtig nummer van Albanië.
0
geplaatst: 16 mei 2019, 22:06 uur
Het heeft wel iets, maar als Polen al niet de finale haalt, zal het Albanië ook niet lukken denk ik.
0
geplaatst: 16 mei 2019, 22:07 uur
Albanië is fijn; goed gezongen, al vind ik die tribal drums iets te nadrukkelijk geproduceerd. Dat had ik graag iets natuurlijker gezien, maar daar kom je natuurlijk niet ver mee hier. Wel makkelijk het beste tot zoverre.
0
geplaatst: 16 mei 2019, 22:09 uur
Poek schreef:
Het heeft wel iets, maar als Polen al niet de finale haalt, zal het Albanië ook niet lukken denk ik.
Daar moest ik inderdaad - en helaas - ook aan terugdenken.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.