MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2

zoeken in:
Zingt ze nou: "I'm a guacamole"?

Onweerwolf
Ik vind Malta nog steeds wat overgewaardeerd. Niet slecht maar ook niet fantastisch.

Karma Chameleon?

Het klinkt trouwens wel als een liedje dat door AI gecomponeerd is op basis van alle liedjes uit de top 40.

Volgens de tekst is het Chame Chameleon geloof ik. Maar iedereen van een zekere leeftijd denkt Karma Chameleon.

Onweerwolf
Ze kan overigens wel zingen moet ik zeggen.

Onweerwolf
Ach, de Estland van de 2e semi: Litouwen aka Oubolligië.

Ik denk dat Litouwen te vlak is. Maar wie weet helpt de diaspora.

Ben ook benieuwd of het zuiver zal zijn dit keer.

Ik vind deze 2e halve finale best wel meh tot nu toe. De 1e had veel dieptepunten, maar ook een schare hoogtepunten. Hier heb ik dat een stuk minder.

Onweerwolf
Zuiver. ?

Porcupine Head schreef:
Ik vind deze 2e halve finale best wel meh tot nu toe. De 1e had veel dieptepunten, maar ook een schare hoogtepunten. Hier heb ik dat een stuk minder.

Precies mijn idee. Deze is veiliger. De eerste was veel wilder.

Waarom kopstem gebruiken als dat net je grote valkuil is?

Juist ja, kopstem zingen kan hij dus echt niet.

Onweerwolf
Straks zingt Duncan ook het hele nummer zo.

Porcupine Head schreef:
Een voordeel van zo’n halve finale, het geeft Duncan de gelegenheid om iedereen van het veld te blazen, als dat niet al bij Rusland is gebeurd.

Onweerwolf
Toch zitten er meer kanshebbers in de 2e. De wilde nummers uit de 1e zijn al weg uitgezonderd IJsland.

Onweerwolf schreef:
Toch zitten er meer kanshebbers in de 2e. De wilde nummers uit de 1e zijn al weg uitgezonderd IJsland.
Das uiteraard waar!

Edit: Ik wilde bijna zeggen: Press F to pay respects for Poland and Portugal, maar wss zullen weinigen dat hier begrijpen.

Op NPO 2 hoor ik net dat Zweden fantastisch was

Ik heb niet zoveel met Rusland, maar dit gaat zaterdag zeker hoger eindigen dan Zweden.

Ik vind de staging van Rusland wel prettig. Het nummer is redelijk.

Onweerwolf
Rusland was wel erg goed.

Mijn favoriet na Duncan van vanavond. Prachtig nummer van Albanië.

Hendrik68
Ja die gaan zeker door.

Het heeft wel iets, maar als Polen al niet de finale haalt, zal het Albanië ook niet lukken denk ik.

Onweerwolf
Albanië

Like the song, dislike the vocals.

Albanië is fijn; goed gezongen, al vind ik die tribal drums iets te nadrukkelijk geproduceerd. Dat had ik graag iets natuurlijker gezien, maar daar kom je natuurlijk niet ver mee hier. Wel makkelijk het beste tot zoverre.

Poek schreef:
Het heeft wel iets, maar als Polen al niet de finale haalt, zal het Albanië ook niet lukken denk ik.

Daar moest ik inderdaad - en helaas - ook aan terugdenken.

Onweerwolf
Noorwegen

Noorwegen is zeer prettig!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:29 uur

geplaatst: vandaag om 06:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.