Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2
zoeken in:
1
geplaatst: 11 mei 2024, 22:20 uur
Anneke van Giersbergen, Floor Jansen, Epica en aanverwante trollen.
9
geplaatst: 11 mei 2024, 22:20 uur
Ik breng net een protest"stem" uit. Krijg ik als antwoord: "Uw stem op Israël is geregistreerd"

https://i.imgur.com/N0xflvh.jpeg

https://i.imgur.com/N0xflvh.jpeg
0
geplaatst: 11 mei 2024, 22:21 uur
Mijn favoriet na Joost. Italië (op Måneskin na) kan ik ook al een klein decennium steevast elke inzending van genieten
0
geplaatst: 11 mei 2024, 22:22 uur
itchy schreef:
..die deerniswekkende acrobatiek met gitaren die verder niet te horen zijn.
Precies dat. Ik heb geen metal gehoord. Wel een dijk van een zangeres...die deerniswekkende acrobatiek met gitaren die verder niet te horen zijn.
Italia!!

0
Italië valt live toch wat tegen. Staging is niet zo indrukwekkend als de videoclip.
0
Gretz schreef:
Mijn favoriet na Joost. Italië (op Maneskin na) kan ik ook al een klein decennium steevast elke inzending van genieten
Mijn favoriet na Joost. Italië (op Maneskin na) kan ik ook al een klein decennium steevast elke inzending van genieten
Op maneskin na? Maneskin was juist goed. Normaal is italie imo nogal saai

1
Lekker cumbia-banger dit. Met Oekraïne, Zwitserland en Nederland mijn favoriet.
0
geplaatst: 11 mei 2024, 22:23 uur
Grappig, wist niet dat dit de dochter van de zangeres van Matia Bazar was.
Is ook wel leuk deze. Mag mee met Oekraïne, Spanje en Ierland.
Al doet het me nog steeds aan Me Nikes denken
Is ook wel leuk deze. Mag mee met Oekraïne, Spanje en Ierland.
Al doet het me nog steeds aan Me Nikes denken

1
AstroStart schreef:
IStaging is niet zo indrukwekkend als de videoclip.
IStaging is niet zo indrukwekkend als de videoclip.
Dat heb ik ook. Voor mij het verschil tussen een grote kanshebber voor het podium en gewoon top 10 wat ik nu denk.
1
Laten we er op houden dat de muziek die Måneskin maakt niet helemaal mijn faffie genre is
Ik begreep uiteraard wel waarom ze megapopulair waren en uiteindelijk ook een doorbraak van wereldformaat kenden.
0
geplaatst: 11 mei 2024, 22:25 uur
Servie is een van de weinige ballads en een stuk beter dan Letland of Israel vind ik.
0
geplaatst: 11 mei 2024, 22:26 uur
herman schreef:
Veel betere outfits dan in de halve finale.
Veel betere outfits dan in de halve finale.
Jij luistert naar Jacqueline.
0
geplaatst: 11 mei 2024, 22:28 uur
starbright boy schreef:
Servie is een van de weinige ballads en een stuk beter dan Letland of Israel vind ik.
Ik ben sowieso niet van de ballads, maar hier ben ik het wel mee eens - is ook niet moeilijk. Nog steeds een saai nummer overigens.
0
geplaatst: 11 mei 2024, 22:28 uur
Ze was me net voor, maar ik zei er in de halve finales ook al iets over. Terwijl kleding me normaal niet zoveel interesseert.
0
geplaatst: 11 mei 2024, 22:29 uur
Finland is niet grappige lol. Joost missen we hier. Ik verlang na twee tonen al naar het einde.
0
geplaatst: 11 mei 2024, 22:30 uur
Finland wordt dankzij uitvallen van Joost vast de grote winnaar bij het jongere publiek. Maakt niet uit hoe slecht ze zingen.
0
geplaatst: 11 mei 2024, 22:31 uur
EvilDrSmith schreef:
Finland wordt dankzij uitvallen van Joost vast de grote winnaar bij het jongere publiek. Maakt niet uit hoe slecht ze zingen.
Kroatie
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.