MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2

zoeken in:
In de prullenbak ermee!

I'm sorry... 0 points.

Bovendien: Noord Macedonië doet dezelfde boodschap maar dan 14 x zo effectief.

kaj_666 schreef:
Na 10 seconden al 'tired of competing', ze weten toch waar ze aan meedoen he?

Ze zingen wel ‘sorry for the drama’. Toch sympathiek van ze.

Heeft er niemand door dat het scherm op de achtergrond niet synchroon met het nummer loopt?

Niet best dit.

Onweerwolf
De samenzang bij Duitsland was beter dan verwacht.

Ik ben bang voor die Duitse meiden als ze de reacties zien. Ze denken dat ze het goed hebben gedaan.....

Malta en Albanië vond ik redelijk tot goed. Ik kan normaal gesproken slecht tegen de muziekstijl van Tsjechië, maar het viel mij mee vanavond.

En Duitsland was niet zo goed, aldus mijn oren en de boxen van mijn televisie...

Onweerwolf schreef:
De samenzang bij Duitsland was beter dan verwacht.

Vond ik ook, het viel me niet eens erg tegen.. Zou zomaar eens geen laatste kunnen worden

Rusland is best wel een spektakel op t podium. Het nummer an sich is redelijk goed.

Mijn zusje was vandaag hier en vond Rusland intens vreselijk.

Ik heb ook Australie laten zien, ze bleek een CD van Katie Miller Heidke te hebben. Die heeft ooit in het voorprogramma van Ben Folds gestaan en daar is mijn zusje nogal een fan van.

Dat waterraam blijft vreselijk cliché.

Dit is gewoon goed, goeie staging, prima nummer, goeie zanger.. Niet veel op aan te merken

Heel goed!!!

Martial
Rusland weinig op aan te merken eigenlijk

Ook ingeschakeld. Duitsland was echt vreselijk. Rusland is niet mijn ding, maar zie ik wel goed scoren.

Onweerwolf
Rusland is toch wel sterk hoor.

Porcupine Head schreef:
Rusland is best wel een spektakel op t podium. Het nummer an sich is redelijk goed.

Doet me denken aan Heroes van Måns wat dat betreft. Dat nummer vind ik op zichzelf ook niet bijzonder (wel aardig, pakkend genoeg) maar werd flink geholpen door de spectaculaire visuals.

Oost Europa gaat aan Rusland tienen en twaalven aangeven. West veel zuiniger. Zowel jury als televote.

Iemand al zin om Jan Smit te slaan? ?

Rusland kan toch geen kanshebber zijn, leuke visuals en that’s it...

starbright boy schreef:
Oost Europa gaat aan Rusland tienen en twaalven aangeven. West veel zuiniger. Zowel jury als televote.

Precies dat. Zei ik vandaag ook al.

Sgt. Revolver schreef:

Ik ben uit voorzorg maar bij Graham Norton op de rode bank gekropen

Kom op Denemarken!

Sgt. Revolver schreef:

Nee want ik luister naar Graham.

Lol, hoorde een hoop mensen in het publiek meezingen.

Denemarken wordt per keer dat ik het hoor vervelender. En ik vond het al nooit goed.

Maar de Denen hebben nogal een handje van inzendingen sturen die ik niet te harden vind en die vervolgens het dan toch behoorlijk goed doen.

Martial
Zo komt Serhat

Denemarken, pleur toch op

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:59 uur

geplaatst: vandaag om 04:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.