Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2
zoeken in:
0
geplaatst: 18 mei 2019, 21:29 uur
Bovendien: Noord Macedonië doet dezelfde boodschap maar dan 14 x zo effectief.
0
geplaatst: 18 mei 2019, 21:30 uur
Heeft er niemand door dat het scherm op de achtergrond niet synchroon met het nummer loopt?
0
geplaatst: 18 mei 2019, 21:31 uur
Ik ben bang voor die Duitse meiden als ze de reacties zien. Ze denken dat ze het goed hebben gedaan.....
0
geplaatst: 18 mei 2019, 21:32 uur
Malta en Albanië vond ik redelijk tot goed. Ik kan normaal gesproken slecht tegen de muziekstijl van Tsjechië, maar het viel mij mee vanavond.
En Duitsland was niet zo goed, aldus mijn oren en de boxen van mijn televisie...
En Duitsland was niet zo goed, aldus mijn oren en de boxen van mijn televisie...
0
geplaatst: 18 mei 2019, 21:32 uur
Onweerwolf schreef:
De samenzang bij Duitsland was beter dan verwacht.
De samenzang bij Duitsland was beter dan verwacht.
Vond ik ook, het viel me niet eens erg tegen.. Zou zomaar eens geen laatste kunnen worden
0
geplaatst: 18 mei 2019, 21:33 uur
Rusland is best wel een spektakel op t podium. Het nummer an sich is redelijk goed.
0
geplaatst: 18 mei 2019, 21:33 uur
Mijn zusje was vandaag hier en vond Rusland intens vreselijk.
Ik heb ook Australie laten zien, ze bleek een CD van Katie Miller Heidke te hebben. Die heeft ooit in het voorprogramma van Ben Folds gestaan en daar is mijn zusje nogal een fan van.
Ik heb ook Australie laten zien, ze bleek een CD van Katie Miller Heidke te hebben. Die heeft ooit in het voorprogramma van Ben Folds gestaan en daar is mijn zusje nogal een fan van.
0
geplaatst: 18 mei 2019, 21:34 uur
Dit is gewoon goed, goeie staging, prima nummer, goeie zanger.. Niet veel op aan te merken
0
geplaatst: 18 mei 2019, 21:34 uur
Ook ingeschakeld. Duitsland was echt vreselijk. Rusland is niet mijn ding, maar zie ik wel goed scoren.
0
geplaatst: 18 mei 2019, 21:35 uur
Porcupine Head schreef:
Rusland is best wel een spektakel op t podium. Het nummer an sich is redelijk goed.
Doet me denken aan Heroes van Måns wat dat betreft. Dat nummer vind ik op zichzelf ook niet bijzonder (wel aardig, pakkend genoeg) maar werd flink geholpen door de spectaculaire visuals.
0
geplaatst: 18 mei 2019, 21:35 uur
Oost Europa gaat aan Rusland tienen en twaalven aangeven. West veel zuiniger. Zowel jury als televote.
0
geplaatst: 18 mei 2019, 21:36 uur
Rusland kan toch geen kanshebber zijn, leuke visuals en that’s it...
0
starbright boy schreef:
Oost Europa gaat aan Rusland tienen en twaalven aangeven. West veel zuiniger. Zowel jury als televote.
Precies dat. Zei ik vandaag ook al.
0
Sgt. Revolver schreef:
Iemand al zin om Jan Smit te slaan? ?
Iemand al zin om Jan Smit te slaan? ?
Ik ben uit voorzorg maar bij Graham Norton op de rode bank gekropen
0
geplaatst: 18 mei 2019, 21:37 uur
0
geplaatst: 18 mei 2019, 21:38 uur
Denemarken wordt per keer dat ik het hoor vervelender. En ik vond het al nooit goed.
Maar de Denen hebben nogal een handje van inzendingen sturen die ik niet te harden vind en die vervolgens het dan toch behoorlijk goed doen.
Maar de Denen hebben nogal een handje van inzendingen sturen die ik niet te harden vind en die vervolgens het dan toch behoorlijk goed doen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.