Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2
zoeken in:
0
geplaatst: 18 mei 2019, 22:09 uur
Dit Griekse nummer vind ik dan al een stuk leuker en interessanter 

0
geplaatst: 18 mei 2019, 22:10 uur
Ik vond het begin een stuk beter dan afgelopen donderdag. Prachtig! 

0
Onweerwolf
Ik snap Griekenland nog steeds niet. Alleen n UK vind ik slechter.
1
Wauw, echt een mooi nummer dat compleet om zeep wordt geholpen door de live performance. Jess Glynne meets Shakira in een griepbui
1
Die backings van Griekenland gaan niet helemaal lekker. En Duska was zelf ook niet goed. Ze maakt het echt niet waar helaas.
Zonde van het liedje. De studioversie is zoveel beter.
Zonde van het liedje. De studioversie is zoveel beter.
0
geplaatst: 18 mei 2019, 22:11 uur
Ja ik vind haar stem ook niet zo prettig, en het liedje heel doorsnee. Slecht zou ik niet meteen zeggen maar er zit ook niet veel in.
0
geplaatst: 18 mei 2019, 22:12 uur
Ik vond Griekenland prima klinken vanavond. Een stuk beter dan in de halve finale. Stijgt weer een stukje in mijn achting.
O ja: Duncan
O ja: Duncan

0
geplaatst: 18 mei 2019, 22:13 uur
stoepkrijt schreef:
Ik vond Griekenland prima klinken vanavond. Een stuk beter dan in de halve finale. Stijgt weer een stukje in mijn achting.
Echt? Tweede helft met name was een ramp vond ik. Zelfs de backingvocals zaten helemaal fout.
2
geplaatst: 18 mei 2019, 22:14 uur
Deze vent kijkt een beetje alsof hij stiekem een scheet heeft gelaten
0
Nicolage Rico schreef:
We hadden ook niet verwacht dat jij ooit een punt ergens voor aan Nederland geeft.
(quote)
We hadden ook niet verwacht dat jij ooit een punt ergens voor aan Nederland geeft.
Common Linnets destijds wel... maar daarvoor en daarna was en is het niet best nee

0
Ik besef nu dat ik deze ben vergeten voor mijn lijstje. Erg mooi gezongen. Stiekem gun ik Israël gewoon helemaal niks, maar ik moet toegeven dat ik het mooi vind.
1
geplaatst: 18 mei 2019, 22:15 uur
Griekenland vond ik heel behoorlijk. Maar Israël daarentegen.... wat een drama. Letterlijk en figuurlijk. Ik trek dit soort pathetisch gedoe totaal niet.
4
Poek schreef:
Israel doet me aan Hozier denken.
Israel doet me aan Hozier denken.
Take me to the synagogue?
0
Een verademing na Griekenland. Ik begin dit liedje steeds beter te vinden. ?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.