Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2
zoeken in:
0
geplaatst: 18 mei 2019, 22:35 uur
Het is minder beroerd dan in de semi's. Eerlijk is eerlijk. Maar goed is het nog steeds niet en het nummer is kut.
0
geplaatst: 18 mei 2019, 22:35 uur
starbright boy schreef:
Het is minder beroerd dan in de semi's. Eerlijk is eerlijk. Maar goed is het nog steeds niet en het nummer is kut.
Zeker.
0
geplaatst: 18 mei 2019, 22:36 uur
Arrie schreef:
Ten kosten van Portugal bedoel je. België was behoorlijk matig in de semis, denk dat die kansloos waren.
(quote)
Ten kosten van Portugal bedoel je. België was behoorlijk matig in de semis, denk dat die kansloos waren.
Portugal was toch niks? België had nog Blanche-vibes (aardige productie, slechte zanger). Maar eens, zou kansloos zijn.
0
Dan is de metal uit IJsland gewoon bagger. Doe Björk en Sigur Ros e.d. dan maar...
0
Wit-Rusland was de meevaller van de semi's. Het is een wegwerpliedje, maar ze bleek veel beter te zingen en meer uitstraling te hebben dan ik had ingeschat.
0
Onweerwolf
Het is een smeltkroes van stijlen waarvan Metal er een is.
1
geplaatst: 18 mei 2019, 22:37 uur
AstroStart schreef:
Portugal was toch niks? België had nog Blanche-vibes (aardige productie, slechte zanger). Maar eens, zou kansloos zijn.
(quote)
Eh wat?? Portugal was fantastisch.
1
geplaatst: 18 mei 2019, 22:38 uur
0
AstroStart schreef:
Portugal mis ik het hardste van alle afvallers. daarna Polen. Het nummer van België is de minste Waalse inzending sinds 2011. Ik denk eigenlijk dat het niet in de buurt van de finale zat.
0
0
geplaatst: 18 mei 2019, 22:39 uur
Arrie schreef:
Jongens, ze is 16 hè?
Jongens, ze is 16 hè?
Serieus? Ja, dat is er niet aan af te zien voor een leek met nul achtergrondinformatie.
0
0
deric raven schreef:
Mijn vrouw mag ook zo'n laarzen kopen
Mijn vrouw mag ook zo'n laarzen kopen
Na dit gezegd te hebben, kun je morgen mee winkelen.
0
Waarom schreeuwen de deelnemers altijd zo hard hun bedankjes aan het thuisfront, direct na het nummer? Ze schreeuwen zo hard dat je er geen woord van verstaat meestal 

1
geplaatst: 18 mei 2019, 22:40 uur
Azerbeidzjan is erg strak. Prettige staging en een goed nummer. Mag top 10 eindigen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.