Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2
zoeken in:
2
geplaatst: 19 mei 2019, 00:05 uur
Chameleon Day schreef:
Gaat die ooglap nog af??
Gaat die ooglap nog af??
De gevolgen van de laatste Bergmann Clinic zijn nog te zien...
0
geplaatst: 19 mei 2019, 00:05 uur
chevy93 schreef:
Zou zo'n ESF nou dik geld moeten betalen voor zo'n show van Madonna of doet ze dit gratis (want miljoenenpubliek)?
Zou zo'n ESF nou dik geld moeten betalen voor zo'n show van Madonna of doet ze dit gratis (want miljoenenpubliek)?
Werd betaald door een of andere zakenman.
0
geplaatst: 19 mei 2019, 00:06 uur
chevy93 schreef:
Ah, één miljoen volgens Smit dus.Zou zo'n ESF nou dik geld moeten betalen voor zo'n show van Madonna of doet ze dit gratis (want miljoenenpubliek)?
0
Edgar18 schreef:
(quote)
Als ik al zoveel had als Madonna dan zou ik mijn waardigheid verkiezen boven dat extra miljoentje. Dat is het ding met veel geld hebben, het is nooit genoeg

2
Voor die miljard euro gage kan je toch wel een écht gospelkoor meenemen in plaats van de met bruine badhanddoeken vermomde lokale zangvereniging? Die dan opeens "gregoriaanse monniken" zijn?
1
geplaatst: 19 mei 2019, 00:07 uur
Medellín had ze gewoon moeten doen. Maar ik hoorde al dat ze met de organisatie in de clinch lag over de songkeuze.
Like a Prayer voelde aan als een verplichting. Ook helaas een octaaf te hoog waardoor ze vocaal soms flink uit de bocht vloog.
Future was gelukkig een stuk beter, al zal niet iedereen wat kunnen met die autotune.
Like a Prayer voelde aan als een verplichting. Ook helaas een octaaf te hoog waardoor ze vocaal soms flink uit de bocht vloog.
Future was gelukkig een stuk beter, al zal niet iedereen wat kunnen met die autotune.
0
geplaatst: 19 mei 2019, 00:07 uur
Duurde dat vroeger ook altijd zo lang voor de stemmen bekend werden gemaakt?
0
geplaatst: 19 mei 2019, 00:08 uur
Chameleon Day schreef:
Kun JIJ wel zingen Jan??
Kun JIJ wel zingen Jan??
Dat kan ie wel ja.
2
0
Is er eigenlijk een minimale lengte voor een Eurovisieliedje?? Ik weet dat het niet (veel) langer dan 3 minuten mag zijn, maar mag een liedje van 2 minuten wel??
0
alexspyforever schreef:
Nope
Nu 34 extra acts.
0
Onweerwolf
Ik vond het vet.
Het was ook kut maar dat sluit elkaar niet uit want MADONNA BABY!

0
Met zijn Pearlecontract had Jan in ieder geval geen ooglapje nodig!
0
geplaatst: 19 mei 2019, 00:09 uur
Ja, die Finse punkers van een paar jaar terug hadden een liedje van anderhalve minuut. Er is geen minimum.
1
kaj_666 schreef:
Is er eigenlijk een minimale lengte voor een Eurovisieliedje?? Ik weet dat het niet (veel) langer dan 3 minuten mag zijn, maar mag een liedje van 2 minuten wel??
Er heeft al eens een liedje van een minuut lang meegedaan. Dat gebeurde in 2015, met Finland.Is er eigenlijk een minimale lengte voor een Eurovisieliedje?? Ik weet dat het niet (veel) langer dan 3 minuten mag zijn, maar mag een liedje van 2 minuten wel??
1
Euh, bedankt voor het aanbod, ....Euh, maar ik ben moe....euh....en wil graag slapen....ander keertje misschien.?
0
Onweerwolf schreef:
Ik vond het vet.
Ik vond het vet.
Precies dit eigenlijk.
0
Ze kunnen nu toch gewoon beginnen met de jurypunten? Dan hebben ze alsnog een uur de tijd om de televotes te tellen
2
Onweerwolf
kaj_666 schreef:
De Finse Jostiband zat een paar jaar terug onder de 2 minuten.
0
geplaatst: 19 mei 2019, 00:10 uur
Onweerwolf schreef:
Ik vond het vet.
Ik vond het vet.
Ja dit dus.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.