MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2

zoeken in:
Malta heeft het zusje van Lizzo ingevlogen

Dit mag toch gewoon niet winnen.

Ah, Lizzo doet ook mee dit jaar.

Behoorlijk vervelend, Malta, met die jaren 20-achtige muziek.

Malta de (ex-?)favoriet waarvan ik hoop dat hij het niet wordt. Al is dit veel sterker dan haar erg matige 2020-liedje.

Rusland en Malta lijken thematisch teveel op elkaar (twee boze vrouwen), maar Malta is iets frivoler met een vleugje Caro Emerald. Die handjes zijn irritant en het nummer is niet memorabel genoeg. Nee, gaat top 5 niet halen.

Malta: beetje doorsnee electro swing, dit was meer iets geweest voor ESC2008. Wel goede zangeres.
3,25

Wel het sterkste liedje tot nu toe

Rusland: wel ok.
Malta: te veel Caro E. om nog leuk te zijn

Malta: leuk nummer!

Snap niet waarom dit zo’n favoriet is. Middenmoot wat mij betreft. Vond ik Rusland veel beter

Dat toeterintermezzootje in het refrein doet me op een of andere manier aan Tsjechië 2019 denken, dat jochie met die rugzak. Ook geen fan van

Het “je me casse”-deel blijft een te aanwezige stoorfactor om echt mijn support te krijgen. Vocaal geweldig en muzikaal ook best leuk.

Chameleon Day schreef:
Mooie meiden op de achtergrond (weet het, heel fout)

Graatmagere meiden op de achtergrond: tot zover de boodschap over body positivity.

GrafGantz schreef:
Ah, Lizzo doet ook mee dit jaar.

Lizzo van den Aldi

kaj_666 schreef:
Dat toeterintermezzootje in het refrein doet me op een of andere manier aan Tsjechië 2019 denken, dat jochie met die rugzak. Ook geen fan van

Ah, ja verrek!

Misschien zit ik er totaal naast, maar Malta gaat toch vast niet top 3 scoren zoals de bookies denken? Vind 'm met elke luisterbeurt vervelender worden.

Degelijke top-10 voor Malta, maar meer ook niet.

Martial
Portugal

Onweerwolf
Malta is live toch wel heel sterk hoor. Jammer eigenlijk dat ik niet van dit soort muziek hou.

Die hoge noot van Malta klonk ook beter dan Dinsdag!

Tot nu toe allemaal strakke optredens en veel beter dan hun halve finales. Iedereen gaat er tot nu toe 100% voor. Heerlijk om te zien.

Portugal

Teunnis schreef:
(quote)

Ah, ja verrek!

Dat nummer had bijna een tegengestelde boodschap wel en was trouwens 2018

dix
Malta doet me wat aan Stromae denken.

Tijd om te gaan plassen, tijdens dit afgrijselijke zaadnummer van Portugal

Stromae?

Portugal

Mensen die binnen een hoed dragen kan ik bij voorbaat al niet serieus nemen. Als je dan ook nog als Adam Levine zingt, tsja, dan is het hopeloos.

Portugal: toch wel ff genieten, hoor.

Beetje onbestemd dit..

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:35 uur

geplaatst: vandaag om 06:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.