MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2

zoeken in:
AstroStart schreef:
UK, ben benieuwd of het echt zo slecht is.

Oef, ja dus, dit is gewoon vals. Slechtste zanger tot nu toe. Met een andere zanger was het nog wat geworden.

Wow, best gangsta die kerel...

vigil schreef:
Chantal is gewoon weer t beste van de avond

Saaie trien. Ze hadden die fantastische jurk beter aan iemand kunnen geven die wél over uitstraling beschikt.

Zohee die heeft nog grotere toeters dan Servië!

Nee, dit is nix.

Zingen kan ie niet zo, maar darten...!

Ik vind het wel een bijna-nummer. Bijna goed. Hij treedt wel op alsof ie in een karaokebar staat.

Slowgaze schreef:
(quote)

Saaie trien. Ze hadden die fantastische jurk beter aan iemand kunnen geven die wél over uitstraling beschikt.

Zoals jij bv

Man man man

Vind dit oprecht wel een leuke gast en een lekker vrolijk nummer. Iig veel beter dan het gros van de UK inzendingen. Jammer dat ze niets van staging weten die Britten.

Onweerwolf
VK is al jaren gênant bezig met hun inzendingen en deze is geen uitzondering: totale bagger.

UK schijnt de rode lantaarn eervol te vinden geloof ik.

Oei, dit is toch wel heel erg zwak vocaal gezien. En inderdaad de staging zal alleen maar tegenwerken.
Toch vind ik het nummer zelf niet eens zo slecht. Maar zakt wel naar mijn bottom-5.

UK is toch het land van The Beatles...wat was dit?

Door die leren nachtjapon zweet ie als een otter.

gelukkig wel accentloos Engels

Onweerwolf schreef:
VK is al jaren gênant bezig met hun inzendingen en deze is geen uitzondering: totale bagger.

Engelbert Tyler en Bonnie Humperdink

Best een leuk nummer idd, maar verschrikkelijke zang

United Kingdom: de Disclosure van den Aldi.
1,5*

Onweerwolf
Slowgaze schreef:
(quote)

Het enige positieve aan die blonde del is het feit dat Jantje Smit naast haar staat en ze daar nog licht prettig bij afsteekt.

Ja, die is vreselijk lekker als ik dat mag zeggen van Slowgaze

verder wel een saai nummer

Ik vind het mooi dat Jan Smit een kop kleiner is dan Nikkie. Dat zijn de beste shots.

Ah, Utrecht aan bod nu!

O god, Griekenland. Ik ben sinds de halve finale nog compleet overprikkeld door haar glitterpakje.

Hup Griekenland

Slowgaze schreef:
O god, Griekenland. Ik ben sinds de halve finale nog compleet overprikkeld door haar glitterpakje.

Alleen door haar pakje?

Griekenland greenscreenstaging en een aardig popliedje Dua Lipa-style. Hoge middenmoot.

Nee, hup Utrecht!!

030 in da house

kaj_666 schreef:
Hup Griekenland

Een van de leukste pure popinzendingen van de afgelopen 10 jaar

Ze doet het best goed. Respect.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:39 uur

geplaatst: vandaag om 12:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.