Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2
zoeken in:
0
geplaatst: 22 mei 2021, 21:46 uur
AstroStart schreef:
UK, ben benieuwd of het echt zo slecht is.
UK, ben benieuwd of het echt zo slecht is.
Oef, ja dus, dit is gewoon vals. Slechtste zanger tot nu toe. Met een andere zanger was het nog wat geworden.
0
geplaatst: 22 mei 2021, 21:47 uur
Saaie trien. Ze hadden die fantastische jurk beter aan iemand kunnen geven die wél over uitstraling beschikt.
1
Zohee die heeft nog grotere toeters dan Servië!
Nee, dit is nix.
Nee, dit is nix.
0
Ik vind het wel een bijna-nummer. Bijna goed. Hij treedt wel op alsof ie in een karaokebar staat.
1
Slowgaze schreef:
Saaie trien. Ze hadden die fantastische jurk beter aan iemand kunnen geven die wél over uitstraling beschikt.
(quote)
Zoals jij bv
Man man man
0
Vind dit oprecht wel een leuke gast en een lekker vrolijk nummer. Iig veel beter dan het gros van de UK inzendingen. Jammer dat ze niets van staging weten die Britten.
3
Onweerwolf
VK is al jaren gênant bezig met hun inzendingen en deze is geen uitzondering: totale bagger.
0
geplaatst: 22 mei 2021, 21:48 uur
Oei, dit is toch wel heel erg zwak vocaal gezien. En inderdaad de staging zal alleen maar tegenwerken.
Toch vind ik het nummer zelf niet eens zo slecht. Maar zakt wel naar mijn bottom-5.
Toch vind ik het nummer zelf niet eens zo slecht. Maar zakt wel naar mijn bottom-5.
0
geplaatst: 22 mei 2021, 21:48 uur
Onweerwolf schreef:
VK is al jaren gênant bezig met hun inzendingen en deze is geen uitzondering: totale bagger.
Engelbert Tyler en Bonnie Humperdink
0
Onweerwolf
geplaatst: 22 mei 2021, 21:49 uur
Slowgaze schreef:
(quote)
Het enige positieve aan die blonde del is het feit dat Jantje Smit naast haar staat en ze daar nog licht prettig bij afsteekt.
1
geplaatst: 22 mei 2021, 21:49 uur
Ik vind het mooi dat Jan Smit een kop kleiner is dan Nikkie. Dat zijn de beste shots.
1
geplaatst: 22 mei 2021, 21:50 uur
O god, Griekenland. Ik ben sinds de halve finale nog compleet overprikkeld door haar glitterpakje.
0
Slowgaze schreef:
O god, Griekenland. Ik ben sinds de halve finale nog compleet overprikkeld door haar glitterpakje.
Alleen door haar pakje?
0
Griekenland greenscreenstaging en een aardig popliedje Dua Lipa-style. Hoge middenmoot.
0
geplaatst: 22 mei 2021, 21:51 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.