MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2

zoeken in:
Ik mis Grow. Slecht is het zeker niet en totaal niet te vergelijken met liedjes die eerder deelnemen. Maar we zijn volkomen kansloos. 20e is het beste wat ik kan hopen.

Niet bij de top 10.

dix
Eat Your Greens... Especially the...

Titmeister schreef:
Ik vind dit dus op zich wel een goed nummer, maar trek die stem van Jeangu gewoon niet.

Heb een beetje hetzelfde als bij Zweden. Stem klinkt alsof hij de hele aarde op zijn schouders heeft. Verder zit het toch wel goed in elkaar, alleen is het liedje zelf te slap.

In de regionen van Moldavië

En dan nu: ITALIË!!!!

Brrrrrr

Ik hoor het nu voor het eerst dus weet niet hoe het dan zou moeten klinken, maar vind het best ok

20 - 26 voor NL

Gretz schreef:
(quote)

Er zit totaal geen hook in het nummer

Je houdt gewoon niet van broccoli oh shit, daar mag ik geen grappen over maken

Nederland misschien bottom 5? Heel irritant nummer.

Het moraal van het Italiaanse nummer: je bent een sjembek dat zeurt maar je weet niet watskeburt.

Ik vond het wel een fijn gepassioneerd optreden, maar iets minder dan van de week. Verder wel een zwak voor.

Nederland vind ik een welkome afwisseling en ook wel een mooie nummer, maar de zanger was vandaag niet op z'n best qua stem. Daar zal ie wel niet op afgerekend worden zeker? TOP 10 nipt mogelijk?

Teunnis schreef:
(quote)

Heb een beetje hetzelfde als bij Zweden. Stem klinkt alsof hij de hele aarde op zijn schouders heeft. Verder zit het toch wel goed in elkaar, alleen is het liedje zelf te slap.

Het Zweedse liedje is wel een stuk minder en de zanger uit Zweden mag zijn veters niet strikken zelfs. Maar ja, het is zweden.

Perri Farrelli

AstroStart schreef:
Nederland misschien bottom 5? Heel irritant nummer.

99% zeker bottom-5. Denk eerlijk gezegd dat ie niet heel veel meer punten gaat halen dan de UK

Martial
esteban schreef:
Nederland vind ik een welkome afwisseling en ook wel een mooie nummer, maar de zanger was vandaag niet op z'n best qua stem. Daar zal ie wel niet op afgerekend worden zeker? TOP 10 nipt mogelijk?

Optimist

Aanstellers is wel het goede woord

Ik dacht dat dit soort matige rock dood was in 2021

Waarom zou Italië een goed liedje zijn? Veel minder goed dan Finland, bijvoorbeeld. Eentonig.

Nederland is onder Duitsland gezakt bij de bookmakers

Wat een bagger

Dave Navarro

Het is dat ik van vrouwelijke bassisten hou....

Ik denk stiekem dat NL wel iets beter gaat scoren dan vooraf verwacht. Onderkant middenmoot moet kunnen.

Is dit de grote favoriet? De 90's belden net, ze willen hun rock terug.

Gretz schreef:
(quote)

99% zeker bottom-5. Denk eerlijk gezegd dat ie niet heel veel meer punten gaat halen dan de UK

Je valt in herhaling...

Italiaanse Led Zeppelin. Niet zo goed, maar ok.

Vermakelijk.

Poek schreef:
Nederland is onder Duitsland gezakt bij de bookmakers

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:43 uur

geplaatst: vandaag om 11:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.