MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2

zoeken in:
herman schreef:
Ik vind dit ook wel een leuk nummer eigenlijk. Aanstekelijk, gezongen in eigen taal, etnische elementen..

Dat was Engels en Spaans. In Roemenië spreken ze Roemeens

Edit: Roemeens en Spaans hebben blijkbaar overeenkomsten…

kaj_666 schreef:
Ik heb een beetje een zwak voor de Portugese zangeres

En anders wel voor de achtergrondzangeressen Mooi nummer wel.

Heb trouwens niks meegekregen van de halve finales of daarvoor. Dus de meeste songs (op s10 na) hoor ik vanavond voor het eerst.

Begin van Saudade lijkt op Sade

The Rasmus is mijn persoonlijke nummer 25.

Ik zal wss een van de weinigen zijn hier die Jezebel nog enigszins trekt, maar ik verwacht dat dit laag gaat eindigen.

Finland

Matig

Oei, m'n oren. Vond het vroeger al een heel vervelende band en dat is niet veranderd.

Rufus schreef:
Finland

Matig

Het eerste refrein was nog niet eens afgelopen toen je dit postte.

Maar gelijk heb je. Al gaan alle altomeisjes van 20 jaar terug nu uit hun bol.

Porcupine Head schreef:
Ik zal wss een van de weinigen zijn hier die Jezebel nog enigszins trekt, maar ik verwacht dat dit laag gaat eindigen.

Ja ik vind het een prima nummer. Maar ik vind In The Shadows ook nog steeds leuk, en ook daarin zal ik wel uitzondering zijn

Soms neem ik me voor om nooit volwassen te worden, maar dan zie ik die dude van The Rasmus en dan lijkt me dat toch niet het beste idee. Dit is echt een beetje zielig.

Overigens heeft The Rasmus tijdens de pandemie wel broodschrijver Desmond Child gebeld en betaald want die is medeschrijver. En die heeft wel heel wat wereldhits geschreven. Waaronder een hele zwik Bon Jovi nummers en dat hoor je.

Jezebel nog an toe zeg...

Dan nu Zwitserland. Nummer is meh, en de act vind ik verschrikkelijk overdreven.

Zwitserland mag van mij onderaan eindigen. Verschrikkelijk nummer en zang.

Ligt het aan mij of is het rumoer van de zaal veels te aanwezig in de mix vanavond?

Een andere bottom 5 klant: Zwitserland. En ze waren in 19 en 21 zo tof.

Dit mag van mij wel de laatste plaats bestijgen.

Soort imitatie van die winnaar van Portugal paar jaar geleden, maar dan heel veel minder uitgevoerd.

Ik denk dat ik dit in de halve finale niks vond, maar inmiddels gedoog ik het nummer. Ik vind het niet erg als het niet laatste eindigt.

Wel een leuk leren jasje.

Zwitserland

Iets beter dan matig.

Reijersen schreef:
Soort imitatie van die winnaar van Portugal paar jaar geleden, maar dan heel veel minder uitgevoerd.

Dat is bijna alsof je Sieneke met Aretha Franklin vergelijkt.

Reijersen schreef:

O ja. Dat vond ik zo'n eikel met zijn anti-Songfestivalspeech direct nadat hij gewonnen had. Blijf dan thuis.

Wel verfrissend dat Frankrijk eens echt met iets anders komt dan normaal

Roemenië en Tsjechië blijven erg lekker. Portugal was heel erg flets. Finland ga ik ook wel voor.
Zanger van Zwitserland heeft een fijne stem, liedje zelf doet niet veel.

French disko. La résistance!

Leuk dit, jammer dat het zo laag bij de bookmakers staat.

Frankrijk is erg interessant. Electro met een tribaalse sfeer. Erg lekker!

Frankrijk is mijn favoriete big five land, maar ik heb geen idee waar dit gaat eindigen. Kan ook floppen.

Keltische etnotrance. Niet verkeerd nee

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:08 uur

geplaatst: vandaag om 14:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.