Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2
zoeken in:
0
geplaatst: 14 mei 2022, 21:27 uur
herman schreef:
Ik vind dit ook wel een leuk nummer eigenlijk. Aanstekelijk, gezongen in eigen taal, etnische elementen..
Ik vind dit ook wel een leuk nummer eigenlijk. Aanstekelijk, gezongen in eigen taal, etnische elementen..
Dat was Engels en Spaans. In Roemenië spreken ze Roemeens

Edit: Roemeens en Spaans hebben blijkbaar overeenkomsten…
0
geplaatst: 14 mei 2022, 21:27 uur
En anders wel voor de achtergrondzangeressen
Mooi nummer wel.Heb trouwens niks meegekregen van de halve finales of daarvoor. Dus de meeste songs (op s10 na) hoor ik vanavond voor het eerst.
0
geplaatst: 14 mei 2022, 21:29 uur
Ik zal wss een van de weinigen zijn hier die Jezebel nog enigszins trekt, maar ik verwacht dat dit laag gaat eindigen.
0
geplaatst: 14 mei 2022, 21:31 uur
Oei, m'n oren. Vond het vroeger al een heel vervelende band en dat is niet veranderd.
1
geplaatst: 14 mei 2022, 21:31 uur
Het eerste refrein was nog niet eens afgelopen toen je dit postte.

Maar gelijk heb je. Al gaan alle altomeisjes van 20 jaar terug nu uit hun bol.
1
geplaatst: 14 mei 2022, 21:32 uur
Porcupine Head schreef:
Ik zal wss een van de weinigen zijn hier die Jezebel nog enigszins trekt, maar ik verwacht dat dit laag gaat eindigen.
Ja ik vind het een prima nummer. Maar ik vind In The Shadows ook nog steeds leuk, en ook daarin zal ik wel uitzondering zijn

3
Soms neem ik me voor om nooit volwassen te worden, maar dan zie ik die dude van The Rasmus en dan lijkt me dat toch niet het beste idee. Dit is echt een beetje zielig.
0
Overigens heeft The Rasmus tijdens de pandemie wel broodschrijver Desmond Child gebeld en betaald want die is medeschrijver. En die heeft wel heel wat wereldhits geschreven. Waaronder een hele zwik Bon Jovi nummers en dat hoor je.
0
geplaatst: 14 mei 2022, 21:33 uur
Dan nu Zwitserland. Nummer is meh, en de act vind ik verschrikkelijk overdreven.
0
geplaatst: 14 mei 2022, 21:33 uur
Zwitserland mag van mij onderaan eindigen. Verschrikkelijk nummer en zang.
0
geplaatst: 14 mei 2022, 21:34 uur
Ligt het aan mij of is het rumoer van de zaal veels te aanwezig in de mix vanavond?
0
geplaatst: 14 mei 2022, 21:34 uur
Een andere bottom 5 klant: Zwitserland. En ze waren in 19 en 21 zo tof.
0
geplaatst: 14 mei 2022, 21:35 uur
Soort imitatie van die winnaar van Portugal paar jaar geleden, maar dan heel veel minder uitgevoerd.
1
geplaatst: 14 mei 2022, 21:36 uur
Ik denk dat ik dit in de halve finale niks vond, maar inmiddels gedoog ik het nummer. Ik vind het niet erg als het niet laatste eindigt.
3
geplaatst: 14 mei 2022, 21:39 uur
Reijersen schreef:
Soort imitatie van die winnaar van Portugal paar jaar geleden, maar dan heel veel minder uitgevoerd.
Dat is bijna alsof je Sieneke met Aretha Franklin vergelijkt.
4
Reijersen schreef:
O ja. Dat vond ik zo'n eikel met zijn anti-Songfestivalspeech direct nadat hij gewonnen had. Blijf dan thuis.
1
Wel verfrissend dat Frankrijk eens echt met iets anders komt dan normaal
0
geplaatst: 14 mei 2022, 21:40 uur
Roemenië en Tsjechië blijven erg lekker. Portugal was heel erg flets. Finland ga ik ook wel voor.
Zanger van Zwitserland heeft een fijne stem, liedje zelf doet niet veel.
Zanger van Zwitserland heeft een fijne stem, liedje zelf doet niet veel.
0
Frankrijk is erg interessant. Electro met een tribaalse sfeer. Erg lekker!
0
Frankrijk is mijn favoriete big five land, maar ik heb geen idee waar dit gaat eindigen. Kan ook floppen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.