Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2
zoeken in:
0
geplaatst: 14 mei 2022, 22:27 uur
Deze jongen van België kan wel zingen hoor. Nummer wat makkelijk, maar ja het is immers het Eurovision.
0
geplaatst: 14 mei 2022, 22:27 uur
Alleen het intro van België is aardig, maar na een paar storende uithalen resulteert het in een soort “Cry me a River”. Jammer, want goede zanger. Die gun je een beter liedje.
0
geplaatst: 14 mei 2022, 22:28 uur
Staging is ook het minste van iedereen zo ongeveer. Of dans voluit of helemaal niet. Niet een klein beetje zoals hij nu doet.
0
geplaatst: 14 mei 2022, 22:30 uur
Man man man, de presentatie is matig. Kan Nikkie niet ff invallen?
0
geplaatst: 14 mei 2022, 22:30 uur
Ondertussen gebeurt er bij de bookmakers van alles. Bovenin niet, maar Duitsland en Roemenië zijn aan het stijgen! België daalt daarentegen na het optreden. Ook de Calimero van Litouwen is naar beneden gegaan.
1
geplaatst: 14 mei 2022, 22:31 uur
Die presentatie.... tenenkrommender dan welke vals zingende kraai ook.
2
geplaatst: 14 mei 2022, 22:33 uur
Porcupine Head schreef:
Die was te druk bezig met de oogschaduw van Laura.
0
geplaatst: 14 mei 2022, 22:33 uur
Griekenland is de eerste minuut best spannend, maar daarna vind ik er niet zoveel meer aan. Maar linkerrijtje. Dat wel. En ze hebben al 24 punten binnen.
0
geplaatst: 14 mei 2022, 22:35 uur
Ja, dit gaat punten van NL afsnoepen, vrees ik. Zang is wel niet sterk, vind ik.
0
geplaatst: 14 mei 2022, 22:37 uur
Emmylou Harris, Dolly Parton en Linda Ronstadt van IJsland... Daar is wel heel veel verbeelding voor nodig
1
geplaatst: 14 mei 2022, 22:37 uur
Ik vind IJsland leuk, maar het linkerrijtje gaat het dit jaar niet worden.
3
geplaatst: 14 mei 2022, 22:39 uur
Djarune schreef:
Alleen het intro van België is aardig, maar na een paar storende uithalen resulteert het in een soort “Cry me a River”. Jammer, want goede zanger. Die gun je een beter liedje.
Dat mocht die Belg willen, Cry Me A River is een geweldig popnummer. Dit maar zozo.
0
geplaatst: 14 mei 2022, 22:39 uur
Reijersen schreef:
Is die rechter nu een jongere versie van Ilse Warringa?
Is die rechter nu een jongere versie van Ilse Warringa?
Links heeft wat weg van Ilse de Lange.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.