Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2
zoeken in:
0
geplaatst: 14 mei 2022, 23:55 uur
Hier ging alles feilloos met het stemmen. Sneller dan andere jaren zelfs.
0
geplaatst: 14 mei 2022, 23:57 uur
Justus18 schreef:
Ik moest wel 3 keer een bericht sturen voordat mijn stem op Litouwen geaccepteerd werd.
Ik moest wel 3 keer een bericht sturen voordat mijn stem op Litouwen geaccepteerd werd.
Hier inmiddels ook gelukt.
0
geplaatst: 14 mei 2022, 23:58 uur
Damn, ik dacht nog wel de eerste te zijn...
(ik kan dit plaatje trouwens alleen openen via "afbeelding openen in nieuw tabblad")
(ik kan dit plaatje trouwens alleen openen via "afbeelding openen in nieuw tabblad")
0
geplaatst: 14 mei 2022, 23:59 uur
Overigens was de vorige Italiaanse puntentelling in 1991 een flinke puinhoop. Die eindigde met een gelijke stand bovenaan.
0
geplaatst: 15 mei 2022, 00:01 uur
Gestemd op Rasmus en Frankrijk (moest helemaal via de app vanwege technische problemen!)
Ik kan leven met Oekraïne als winnaar, leuk nummertje.
Ik kan leven met Oekraïne als winnaar, leuk nummertje.
0
geplaatst: 15 mei 2022, 00:02 uur
Gestemd op Litouwen, Servie en Portugal. Nu het moment supreme. Een uurtje genieten!
0
geplaatst: 15 mei 2022, 00:03 uur
0
geplaatst: 15 mei 2022, 00:04 uur
"In de Nederlandse vakjury zitten Pieter Perquin (muziekproducer), Eva van Manen (zangeres, songwriter en producer), Kris Berry (zangeres), Barry Paf (radio-dj) en Andrew Makkinga (presentator)."
Boe!
Boe!
2
geplaatst: 15 mei 2022, 00:04 uur
Poek schreef:
"In de Nederlandse vakjury zitten Pieter Perquin (muziekproducer), Eva van Manen (zangeres, songwriter en producer), Kris Berry (zangeres), Barry Paf (radio-dj) en Andrew Makkinga (presentator)."
Boe!
Boe!
Wie?
0
geplaatst: 15 mei 2022, 00:06 uur
Poek schreef:
Wat een prutjury van Nederland.
Wat een prutjury van Nederland.
Jan Smit was in de halve finale enthousiast over Griekenland en Zwitserland... geen idee wie er verder in die jury zit, maar wat vernieuwing zou niet gek zijn.
edit: het staat er inmiddels.
0
geplaatst: 15 mei 2022, 00:06 uur
Poek schreef:
Boe!
Boe!

0
geplaatst: 15 mei 2022, 00:08 uur
0
geplaatst: 15 mei 2022, 00:17 uur
Zou mooi zijn als de Britse Space Man na de juryvotes bovenaan staat en dan er al snel uitligt bij de televotes.
0
geplaatst: 15 mei 2022, 00:17 uur
AstroStart schreef:
Zou mooi zijn als de Britse Space Man na de juryvotes bovenaan staat en dan er al snel uitligt bij de televotes.
Graag. Goeie stem, maar te Sky Radio
0
geplaatst: 15 mei 2022, 00:18 uur
AstroStart schreef:
maar hij krijgt dan zijn punten toch pas als allerlaatste te horen??Zou mooi zijn als de Britse Space Man na de juryvotes bovenaan staat en dan er al snel uitligt bij de televotes.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.